Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut - otanko ihastukseeni yhteyttä vai en?

Vierailija
15.11.2014 |

Tapasin torstai-iltana baarissa aivan ihanan miehen. Tulimme todella hyvin juttuun, lähdimme hänen luokseen myös jatkoille. Rakastelimme koko yön. Aamulla vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin hänen asunnostaan pois.

Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun erosimme. Olen aivan umpi-ihastunut. Otanko mieheen yhteyttä vai odotanko vielä vähän aikaa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voit ottaa, mutta valmistaudu siihen, että hän ei vastaa.

Vierailija
2/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Mies sanoi perjantaiaamuna, että olen yksi upeimmista naisista, joita hän on tavannut, joten luulisi, että hän ainakin vastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeus karisee samantien jos soitat!

Vierailija
4/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"

Vastausta odotellessa...

Vierailija
5/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sä niin upea olit. Miehet ottaa yhteyttä heti jo samana iltana tai viimeistään seuraavana päivä jos on olleet kiinnostuneita muustakin kun pillusta.

Vierailija
6/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti lähetit tuon viestin niin kaikki mahdollisuutesi meni.

Vierailija
7/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot oksettavaa tyrkky. Ei sitä kiinnosta.

Vierailija
8/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:36"]Jos oikeasti lähetit tuon viestin niin kaikki mahdollisuutesi meni.
[/quote]

Niinpä. Siis -kaikki-.

Vierailija
9/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin aina välittömästi niitten naisten numerot jotka tuommoisia lähetteli. Ahdistavaa ja noloa.

Vierailija
10/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas täällä kannustavia! Vastausta vielä odottelen mieheltä...

ap

Vierailija
11/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisilla ole itsesuojeluvaistoa?

Vierailija
12/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen viestin sitten päräytit menemään :D

Vierailija
13/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:18"]

Tapasin torstai-iltana baarissa aivan ihanan miehen. Tulimme todella hyvin juttuun, lähdimme hänen luokseen myös jatkoille. Rakastelimme koko yön. Aamulla vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin hänen asunnostaan pois.

Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun erosimme. Olen aivan umpi-ihastunut. Otanko mieheen yhteyttä vai odotanko vielä vähän aikaa?

[/quote]

Odota nyt ensteks kassien täyttymistä, kyllä hän taas käy vaihtelua hakemassa, kunhan hoitaa työasiat. Juuri nyt muijan ja lasten kanssa ulkoilemassa!

Vierailija
14/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos se sut uudelleen haluis nähdä, niin tuskin kahvittelun merkeissä.

Vierailija
15/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"

Vastausta odotellessa...
[/quote]

Minusta tämä oli hyvin kaunis, rohkea ja rehellinen viesti. Itse ilahtuisin kovasti, jos ihastukseni lähettäisi minulle tällaisen viestin.

M38

Vierailija
16/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]

Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx"

Vastausta odotellessa...

[/quote]

Aivan ihanan sikaupee. M.31;)

Vierailija
17/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:31"]Lähetin just seuraavan tekstarin: "Moi xxxx! Mulla oli aivan ihana to-pe-välinen yö kanssasi! Haluan nähdä sinut uudelleen! Mennäänkö ensi viikolla kahville xxx:een? Pusi, hali. Olet aivan ihana. T. xxxx" Vastausta odotellessa... [/quote] Minusta tämä oli hyvin kaunis, rohkea ja rehellinen viesti. Itse ilahtuisin kovasti, jos ihastukseni lähettäisi minulle tällaisen viestin. M38

[/quote]

Minustakin viesti oli ihana. Tsemppiä ap:lle! Kerro miten asia etenee!

Vierailija
18/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusi ja hali :D

Vierailija
19/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli vastaus! Olen ihan innoissaan!

"moi! oli tosiaan aivan mahtava yö. Haluaisitko nähdä jo tänään? Mulla ei oo mtn suunnitelmia tälle illalle. xxxx"

Vierailija
20/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä kyynikkoja, onneksi saatiin paikalle toinenkin näkökulma.

Pidän sulle peukkuja, AP!