Olen niin ihastunut - otanko ihastukseeni yhteyttä vai en?
Tapasin torstai-iltana baarissa aivan ihanan miehen. Tulimme todella hyvin juttuun, lähdimme hänen luokseen myös jatkoille. Rakastelimme koko yön. Aamulla vaihdoimme puhelinnumeroita ja lähdin hänen asunnostaan pois.
Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun erosimme. Olen aivan umpi-ihastunut. Otanko mieheen yhteyttä vai odotanko vielä vähän aikaa?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:50"]
Nyt tuli vastaus! Olen ihan innoissaan!
"moi! oli tosiaan aivan mahtava yö. Haluaisitko nähdä jo tänään? Mulla ei oo mtn suunnitelmia tälle illalle. xxxx"
[/quote]
Ihanaa! :)
Onnea (kävisipä itsellenikin joskus noin...).
Aivan ihana ja aivan mahtava kohtasivat yössä toisensa. Tästä alkaa aivan upea rakkaustarina!
Hyvä ap, hienoa et rohkaistuit! Voi olla et mies mietti samaa ja odotti yhteydenottoa sulta. Nyt ainakin tiedät. :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:50"]
Nyt tuli vastaus! Olen ihan innoissaan!
"moi! oli tosiaan aivan mahtava yö. Haluaisitko nähdä jo tänään? Mulla ei oo mtn suunnitelmia tälle illalle. xxxx"
[/quote]
Good for you! Kaikkea hyvää teille kahdelle, toivottavasti tulette onnellisiksi yhdessä <3
Hauska kun ap ehdotti kahvia ensi viikolle, mies vastaa haluavansa nähdä tänä iltana :D Ei taida mennä teidän intressit nyt ihan yhteen tässä jos ap haluaa muutakin kuin seksiä.
Kiitos kaikille tsemppaajille! Viesteistänne tuli oikeasti hyvä mieli, kiitos! Puhuin juuri miehen kanssa puhelimessa, hän vielä soitti minulle, ja sovimme, että näemme tänä iltana miehen luona. Hän aikoi kokata meille itämaisen illallisen, kertoi että on jo useamman vuoden harrastanut aasialaista keittiötä. Vatsani on perhosia täynnä. <3 :)
t. ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:36"]oot oksettavaa tyrkky. Ei sitä kiinnosta.
[/quote]
Miksi tyrkky? Onko naiset aina tyrkkyjä, jos ottavat ensin yhteyttä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:06"]
Kiitos kaikille tsemppaajille! Viesteistänne tuli oikeasti hyvä mieli, kiitos! Puhuin juuri miehen kanssa puhelimessa, hän vielä soitti minulle, ja sovimme, että näemme tänä iltana miehen luona. Hän aikoi kokata meille itämaisen illallisen, kertoi että on jo useamman vuoden harrastanut aasialaista keittiötä. Vatsani on perhosia täynnä. <3 :)
t. ap
[/quote]
Voi miten ihanaa! Viettäkää kiva ilta! :)
Kivoja satuja kerrot meille ap. Luetko Harlekiineja ja sen sellaista kirjallisuutta?
20 on siis AP, unohdin mainita.