Palstalle saapui kiukkuinen muija
varokaa. Aion vittuilla ihan jokaiseen vastaukseen ja pahasti, koskaa olen niin huonolla tuulella ja se pitää purkaa johonkin, arvon ärsyttävät kanssaeläjät. Paitsi niille vastaan ystävällisesti, joiden puheissa on jotain mikä ehkä laskee mun verenpainetta. Katsotaan kuinka monta sellaista vastausta tulenkaan laittamaan. Pahoitteluni jo etukäteen kaikille.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:25"]
Blaa blaa blaa.... Haluisit kuitenkin kertoo mistä on kysymys, mutta nyt ei enää kantti kestä, kun ehkä voisitkin saada hyviä neuvoja ja et saisi enää "vittuilla". Ja luulen, että kyseessä on joku ihan mitätön asia, kynsi katkesi tai aamukahviin laitoit vahingossa suolaa. Mee muualle ragee.
[/quote]
Sinäkin saatanan tunari, mene pois mun ketjusta!! Vaikka imettämään miestäsi. Mä mitään NEUVOJA kaipaa. Vaan tukea, mutta se nyt on tietenkin ai-van mahdotonta. Kuten sinäkin todistat.
Ap
[/quote]
No miten sä idiootti mitään tukea voit saada, kun tuut tänne "vittuilemaan" ja et kerro asiaasi? Otsikkokin on jo niin mahtaileva, mut ei, sähän olet ihan tossukka. Olet kyllä huvittava, joten mene sä pois täältä AV:lta. Ja sori, ei mulla ole miestä, kun en sellaista kaipaa, joten mene itse imettämään vaikka jotain spurgua, niin päiväs paranee :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:38"]
Blaa blaa blaa.... Haluisit kuitenkin kertoo mistä on kysymys, mutta nyt ei enää kantti kestä, kun ehkä voisitkin saada hyviä neuvoja ja et saisi enää "vittuilla". Ja luulen, että kyseessä on joku ihan mitätön asia, kynsi katkesi tai aamukahviin laitoit vahingossa suolaa. Mee muualle ragee.
[/quote]
Sinäkin saatanan tunari, mene pois mun ketjusta!! Vaikka imettämään miestäsi. Mä mitään NEUVOJA kaipaa. Vaan tukea, mutta se nyt on tietenkin ai-van mahdotonta. Kuten sinäkin todistat.
Ap
[/quote]
No miten sä idiootti mitään tukea voit saada, kun tuut tänne "vittuilemaan" ja et kerro asiaasi?
[/quote]
Kuvitteletko sä, että mua huvittaa kertoa "mun asioitani" kun täällä on kaltaisiasi kirjoittajia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:38"]
[/quote]
Ap
[/quote]
No miten sä idiootti mitään tukea voit saada, kun tuut tänne "vittuilemaan" ja et kerro asiaasi?
[/quote]
Kuvitteletko sä, että mua huvittaa kertoa "mun asioitani" kun täällä on kaltaisiasi kirjoittajia?
Ap
[/quote]
Jatkan vielä, että kun sä vielä aiemmassa viestissäsi aliarvioit tilannettani aivän täysin, niin sit haluat vielä kuulla, mikä se on?
Ap
Toistan vielä, ettei sillä ole väliä, mikä tilanteeni on, koska tuki ja ymmärrys puuttuu.
Ap
Ehkä auttaisi, jos voisit jutella jollekin? Tai voisitko aluksi lukea jotain itsehoito-oppaita? Onnellisuus on ihan hyvä tavoite. Mitkä asiat tekevät tai ovat tehneet sinut onnelliseksi? Voisitko tehdä sellaisia asioita enemmän?
Oon lukenut nuorempana ja sainkin apua niistä silloin. Käyn juttelemassa yhdessä paikassa, mutta en mä sen ajan ulkopuolella ole tyytyväinen 24/7. Hyvä jos 1/7.
Tää vitutus on vaan niin hirveä olotila. En jaksa uskoa, että jokin kivan tekeminenkään auttaisi, eihän se poista sitä tosiasiaa, että kaikki tuntuu olevan pilalla. En halua huijata itseäni uskomaan, että kaikki on hyvin kun se ei ole. Aggression purku vaan on niin helvetin vaikeaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:11"]
Oon lukenut nuorempana ja sainkin apua niistä silloin. Käyn juttelemassa yhdessä paikassa, mutta en mä sen ajan ulkopuolella ole tyytyväinen 24/7. Hyvä jos 1/7.
Tää vitutus on vaan niin hirveä olotila. En jaksa uskoa, että jokin kivan tekeminenkään auttaisi, eihän se poista sitä tosiasiaa, että kaikki tuntuu olevan pilalla. En halua huijata itseäni uskomaan, että kaikki on hyvin kun se ei ole. Aggression purku vaan on niin helvetin vaikeaa.
Ap
[/quote]
Mistä olet saanut päähäsi, että olisi kovinkin yleistä tai edes normaalia olla tyytyväinen 24/7? Jos tuohon pyrit, niin ei ihme että tunnet epäonnistuneesi. Ei kai KUKAAN ole jatkuvasti onnellinen ja tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:11"]
Ap
[/quote]
Mistä olet saanut päähäsi, että olisi kovinkin yleistä tai edes normaalia olla tyytyväinen 24/7? Jos tuohon pyrit, niin ei ihme että tunnet epäonnistuneesi. Ei kai KUKAAN ole jatkuvasti onnellinen ja tyytyväinen.
[/quote]
No mä olin, ennen. Mutta siitä on jo tosi kauan. Eli alle 17-vuotiaana. Sitten masennuin ja asiat muuttuivat. Ehkä onnen määrä on vakio ja mä kulutin kaiken jo.
Ap
Enkä mä kaipaa olla onnellinen 24/7 vaan lähinnä niin, ettei ne asiat, jotka mua vaivaa, vaivaisi mua niin paljon, että ne vievät värit ja ilon elämästä. En tykkää vain olla ja möllöttää, mutta kun mikään ei vie pahaa oloakaan pois. Ei kivan tekeminen oikaise sitä että olen ihan nolla.
Ap
Ok, mikäs nyt suututtaa? Eikö kaikki ole hyvin?
Antaa tulla vaan, en usko että osaat sanoa mitään sellaista mikä liikuttaisi mua mihinkään suuntaan. Yleensä jos täällä joku yrittää v*ttuilla niin se on lähinnä huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:32"]
Ok, mikäs nyt suututtaa? Eikö kaikki ole hyvin?
[/quote]
No ei ole. Kaikki on päin saatanaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:40"]
Noi voi, sehän on ikävä kuulla.
[/quote]
Kiitos(?) tuestasi, mutta nyt en ole vähääkään vastaanottavainen. Turha siis yrittää minkäänmaailman ymmärrystä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:36"]
Vaikutat aika nuorelta? Ja kiusatulta ehkä? Sen sijaan että aloitat aloituksen noin hyökkäävästi, kokeile kertomalla sen verran ongelmastasi että muut voi ehkä auttaa. Totta, täällä on paljon ilkeitä ihmisiä mutta ne voi jättää huomioimatta. Olen huomannut että täällä on myös todella sympaattista porukkaa jotka oikeasti haluavat auttaa. Huomaat ehkä että olo paranee kun et anna sille kiukulle noin paljon valtaa. Toivottavasti tää teksti ei nyt ärsyttänyt sua enempää. Sanon kaiken hyvällä ja toivon että olosi paranisi. Varmaan kaikki meistä on ollut joskus raivoissaan, se ei ole hyvä tunne.
[/quote]
Olen 40-vuotias. Kiusattu olen jos se lasketaan, että oma äiti ei ymmärrä ja välitä vaan nöyryyttää ja hyljeksii. Mä en ole vain "joskus" raivoissani, vaan apinnan alla ana, mutta nyt se vaan on sattumalta pinnassa.
Ap
[/quote]Minuuki raivostuttas, jos joutusin aina olemaan apinan alla!