Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalle saapui kiukkuinen muija

Vierailija
15.11.2014 |

varokaa. Aion vittuilla ihan jokaiseen vastaukseen ja pahasti, koskaa olen niin huonolla tuulella ja se pitää purkaa johonkin, arvon ärsyttävät kanssaeläjät. Paitsi niille vastaan ystävällisesti, joiden puheissa on jotain mikä ehkä laskee mun verenpainetta. Katsotaan kuinka monta sellaista vastausta tulenkaan laittamaan. Pahoitteluni jo etukäteen kaikille.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tahdot sanoa rumasti?

Vierailija
2/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tollaset ihmiset on ärsyttäviä. "Jos mua vituttaa, niin pistän vitutuksen eteenpäin!". 
Mä en ikinä, IKINÄ pura kiukkuani muihin ihmisiin (paitsi omaan mieheen, valitettavasti) koska se vaan on törkeetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tällainen lässynlää-vastaus, mutta ihan oikeasti jos vähän kerrot siitä, mikä sua vituttaa, sun tulee todennäköisesti parempi olo. Mä todellakin tiedän, että tuossa mielentilassa tekee mieli vittuilla ja sanoa törkeästi, mutta se tuskin parantaa sitä oloa. Joten kokeile avautumista! Sen voi kuitenkin tehdä nimettömänä.

Vierailija
4/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vaikka lähtee lenkille, sen sijaan että yrittää pilata kaikkien muidenkin päivän?

Vierailija
5/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiukkuisen muijan pikku pumppernikkelit valvottaneet yöllä vai mistä pahantuulisuus johtuu?

Vierailija
6/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:49"]

Ai että tollaset ihmiset on ärsyttäviä. "Jos mua vituttaa, niin pistän vitutuksen eteenpäin!". 
Mä en ikinä, IKINÄ pura kiukkuani muihin ihmisiin (paitsi omaan mieheen, valitettavasti) koska se vaan on törkeetä. 

[/quote]

Mies saa sitten kaikki patoumat päälleen. Voi raukkaa :(

Vierailija
7/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mättää? Menikö sulla hiekkaa vaginaan?

Vierailija
8/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:50"]

Anteeksi tällainen lässynlää-vastaus, mutta ihan oikeasti jos vähän kerrot siitä, mikä sua vituttaa, sun tulee todennäköisesti parempi olo. Mä todellakin tiedän, että tuossa mielentilassa tekee mieli vittuilla ja sanoa törkeästi, mutta se tuskin parantaa sitä oloa. Joten kokeile avautumista! Sen voi kuitenkin tehdä nimettömänä.

[/quote]

No en kokeile. Täällä AV:llä just ne pahimmat syyllistäjät, naurajat ja mitätöijät ovat. Tai sitten pitäisi osata avautua silleen herkästi, jotenkin myötätuntoa herättävästi ja mä en tadaa - osaa. 

Ap

Vierailija
9/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:52"]

Onko kiukkuisen muijan pikku pumppernikkelit valvottaneet yöllä vai mistä pahantuulisuus johtuu?

[/quote]

Ehkä pikkuisen pahempaa. Älä aliarvioi toisen raivoa. 

Ap

Vierailija
10/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:02"]

Mikä mättää? Menikö sulla hiekkaa vaginaan?

[/quote]

Tässä esimerkki vaikkapa. Syyllistäminen jo aloitettu.

Ap

Vierailija
11/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähän tulit nimenomaan avautumaan kun oman ketjunkin pistit pystyyn joten avaudupa sitten kiitos. Ja miksi sua ei saisi syyllistää tai arvostella kun tulit viestis mukaan itsekin sitä tekemään, pahoitteletpa vielä etukäteen vittumaisuuttas. Niinhän se yleensä on että malka omassa silmässä...

Vierailija
12/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, avaudu vähän, et ole ainoa ongelminesi. Kaikilla on jotain pielessä.

Vierailija
13/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kerro vähän lisää. Mikä on suurin ongelmasi?

Vierailija
14/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:13"]

Siis sähän tulit nimenomaan avautumaan kun oman ketjunkin pistit pystyyn joten avaudupa sitten kiitos. Ja miksi sua ei saisi syyllistää tai arvostella kun tulit viestis mukaan itsekin sitä tekemään, pahoitteletpa vielä etukäteen vittumaisuuttas. Niinhän se yleensä on että malka omassa silmässä...

[/quote]

En todellakaan tullut mitenkään avautumaan vitutuksen syystä. Luepa aloitukseni uudestaan jos asia epäselvä. Ja missä olen sanonut, ettei minua saisi syyllistää? 

Mutta jos sä luulet sen jotain AUTTAVAN niin ei, se ei auta.

Ap

Vierailija
15/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiukun purkaminen tuntemattomiin hyväksyttävämpää kuin sen purkaminen läheisiin? 

Vierailija
16/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli vaan, että olen ne kaikki vittuilijat, joita täällä palstalla aina valitetaan olevan. Ei sen kummempaa. Että kun aina mussutetaan, että palstalla on kaameaa vittuilua ja se itkettää. Että olen täällä taas ja niin on moni muukin kiukkuinen ihminen. En osaa sanoa tuosta hyväksyttävyydestä tai onko sen miettiminen edes kovin relevanttia. Entä sitten vaikka se ei olisi hyväksyttävää. Rangaistus seuraa. Ja piiri (kiukku) pieni pyörii.

Ap

Vierailija
17/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ap takas peiton alle ja itke siellä yksinäs, ketään ei kiinnosta sun sanomiset. Sä oot yks näistä surkeista, elämässään epäonnistuneista ihmisistä joilla ei oo muuta väylää purkaa katkeruuttaan kuin joku av-palsta. Säälittävää. Ja ps. sä et osaa edes vittuilla.

Vierailija
18/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:50"]

Mee ap takas peiton alle ja itke siellä yksinäs, ketään ei kiinnosta sun sanomiset. Sä oot yks näistä surkeista, elämässään epäonnistuneista ihmisistä joilla ei oo muuta väylää purkaa katkeruuttaan kuin joku av-palsta. Säälittävää. Ja ps. sä et osaa edes vittuilla.

[/quote]

Voi voi, kohtalotoveri. Vai pitäisikö sanoa, että jes! ?

Ap

Vierailija
19/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika nuorelta? Ja kiusatulta ehkä? Sen sijaan että aloitat aloituksen noin hyökkäävästi, kokeile kertomalla sen verran ongelmastasi että muut voi ehkä auttaa. Totta, täällä on paljon ilkeitä ihmisiä mutta ne voi jättää huomioimatta. Olen huomannut että täällä on myös todella sympaattista porukkaa jotka oikeasti haluavat auttaa. Huomaat ehkä että olo paranee kun et anna sille kiukulle noin paljon valtaa. Toivottavasti tää teksti ei nyt ärsyttänyt sua enempää. Sanon kaiken hyvällä ja toivon että olosi paranisi. Varmaan kaikki meistä on ollut joskus raivoissaan, se ei ole hyvä tunne.

Vierailija
20/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan