Mieheni mielestä on oma vikani kun lihon
Hän ei ymmärrä että minulla on läskigeenit ja raskauskiloja. Hänen mielestään syön väärin ja liikaa ja liikun liian vähän.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:03"]Kenenkäs vika se sitten on? [/quote] Äitini ja hänen äidin jne. ap
[/quote]
Aina nää läskit jaksaa keksiä tekosyitä, itsessä ja syömätavoissa ei ole mitään vikaa:)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:27"]Raskauskilot poistuu synnytyksessä. Se mikä jää jäljelle on liikaa syötyä.
[/quote]
Höpö höpö! Se on ihan geeneistä kiinni. ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:27"]Raskauskilot poistuu synnytyksessä. Se mikä jää jäljelle on liikaa syötyä. [/quote] Höpö höpö! Se on ihan geeneistä kiinni. ap
[/quote]
Onko kaikki muukin geeneistä kiinni? Eli ihminen ei voi vaikuttaa siihen tuleeko hänestä lihava, tupakoitsija, alkoholisti, narkomaani, pedofiili, raiskaaja, murhaaja...? Voiko esimerkiksi raiskaaja sanoa olevansa tekoonsa syytön sillä se on geeneistä kiinni, ei hänen omista valinnoistaan? Sä oot läski koska sä valitset olla läski. Joillakin on vain suurempi alttius lihomiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:20"]En kestä äitejä, jotka valittavat raskauskiloistaan! Mitä ne edes ovat! Jos syö oikein ja yrittää vähän liikkua, niin ei niitä kiloja tule ainakaan 10 enempää, ja nekin jäävät lähes kaikki synnärille. Itsepetoksen syvin suo näyttäisi olevan raskaus monille porsaille, jotka vetää levyn suklaata sitten illassa, koska "olen raskaana ja saan syödä mitä haluan". Terveisin, "7 raskauskiloa ja 5 vrk synnytyksen jälkeen omissa mitoissa".
[/quote]
Ja vauvalle korviketta, että voi kuihduttaa itsensä vielä laihemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:20"]En kestä äitejä, jotka valittavat raskauskiloistaan! Mitä ne edes ovat! Jos syö oikein ja yrittää vähän liikkua, niin ei niitä kiloja tule ainakaan 10 enempää, ja nekin jäävät lähes kaikki synnärille. Itsepetoksen syvin suo näyttäisi olevan raskaus monille porsaille, jotka vetää levyn suklaata sitten illassa, koska "olen raskaana ja saan syödä mitä haluan". Terveisin, "7 raskauskiloa ja 5 vrk synnytyksen jälkeen omissa mitoissa".
[/quote]
Höpö höpö. Joka raskaudessa tuli mulla yli kymmenen. Syön terveellisesti ja liikun. No , eipä niitä ole tähän kroppaan myöskään jäänyt. Ärsyttää vaan tollanen typerä laukominen että ei muka tule yli kymmentä jos sitä ja tätä. Laihduttaa ei rarvinut kun kaikki suli ja ylikin.
165/72 on todellakin paljon! Ei silti minusta tarvitsisi miehen urputtaa. Vertailun vuoksi: Olen saman pituinen, rv 38, turvonnut, lihonut valtavasti, ja maha on suunnattoman suuri. Painan 69 kg.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:43"]165/72 on todellakin paljon! Ei silti minusta tarvitsisi miehen urputtaa. Vertailun vuoksi: Olen saman pituinen, rv 38, turvonnut, lihonut valtavasti, ja maha on suunnattoman suuri. Painan 69 kg.
[/quote]
Ketä kiinnostaa?
Voi, onpa typerä mies. Ihan jäljessä nykyajan lihavuustekijöistä. Vaihtoon.
Mulla alko vasta ukko käymään salilla ja sen jälkeen on tullu mulle kommenttia että olen lihava.ja painostaa koko ajan urheilemaan. 165/72, en siis kyllä ole mikään yli lihava. Raskauskilot jäljellä vielä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:03"]Kenenkäs vika se sitten on?
[/quote]
Äitini ja hänen äidin jne. ap
Minunkin mies valittaa että oon lihonnut mutta hän ei anna minulle mahdollisuutta laihduttaa :( kaikki kotityöt,lastenhoito ,arjenpyöritys minun vastuulla. En saa yhtään omaa aikaa et ehteisin esim.lenkille tai salille. Syömiseen pystyn vaikuttamaan itse ja olen huomannut että olen alkanut näännyttämään itseäni kun en muuten pysty laihduttamaan ..
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:04"]Mulla alko vasta ukko käymään salilla ja sen jälkeen on tullu mulle kommenttia että olen lihava.ja painostaa koko ajan urheilemaan. 165/72, en siis kyllä ole mikään yli lihava. Raskauskilot jäljellä vielä.
[/quote]
Just noin kävi meilläkin. Mies kun alkoi käydä salilla ja juoksulenkeillä niin heti alkoi valittaa kiloistani. Tai lähinnä syytellä kun itse valitin. ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:03"]Kenenkäs vika se sitten on?
[/quote]
Äitini ja hänen äidin jne. ap
[/quote]
Ja raskauskilojen. ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:05"]Minunkin mies valittaa että oon lihonnut mutta hän ei anna minulle mahdollisuutta laihduttaa :( kaikki kotityöt,lastenhoito ,arjenpyöritys minun vastuulla. En saa yhtään omaa aikaa et ehteisin esim.lenkille tai salille. Syömiseen pystyn vaikuttamaan itse ja olen huomannut että olen alkanut näännyttämään itseäni kun en muuten pysty laihduttamaan ..
[/quote]
Täällä ihan sama homma, näännytän myös itseäni. En pääse kotoa mihinkään, kun miehen pitää päästä joka paikkaan ja mun pitää olla lapsen kans. Kahvakuulan ostin just, pitää sillä touhuta.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:04"]Mulla alko vasta ukko käymään salilla ja sen jälkeen on tullu mulle kommenttia että olen lihava.ja painostaa koko ajan urheilemaan. 165/72, en siis kyllä ole mikään yli lihava. Raskauskilot jäljellä vielä.
[/quote]
Just noin kävi meilläkin. Mies kun alkoi käydä salilla ja juoksulenkeillä niin heti alkoi valittaa kiloistani. Tai lähinnä syytellä kun itse valitin. ap
[/quote]
On tosi ikävää et meidän ukoista tuli ilkeitä sen myötä ku ite alkoivat urheilemaan. Muutenki se valittaa mulle ihan kaikesta, pitäsköhän antaa sille kengän kuva perseelle!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:03"]Kenenkäs vika se sitten on? [/quote] Äitini ja hänen äidin jne. ap [/quote] Ja raskauskilojen. ap
[/quote]
No huh huh mikä mies! Siis tietenkään ei oo sun omaa syytä sun lihominen, ennemmin se on sun äidin ja anopin lisäks myös vääränlaisten lenkkareiden, ilmastonmuutoksen, naapurin, tasavallan presidentin ja tän palstan moderaattorin vikaa. Älä nyt vaan mee ottaan vastuuta omista teoistas! Voimahali!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:04"]
Mulla alko vasta ukko käymään salilla ja sen jälkeen on tullu mulle kommenttia että olen lihava.ja painostaa koko ajan urheilemaan. 165/72, en siis kyllä ole mikään yli lihava. Raskauskilot jäljellä vielä.
[/quote]
Ja montako vuotta on viimeisestä lapsesta?
[/quote]
Alle vuosi.