Mielestäni laadukas seksi on ainut syy parisuhteelle.
Toki,jos kaksi aseksuaalia löytää toisensa niin se on eri asia.
Kommentit (34)
Ap: eli ei ole mitään syytä parisuhteelle koska oma käsi ajaa täysin saman asian.
Kieltämättä hyvä seksi on kiva lisä parisuhteessa mutta on siinä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa mielestäsi on parisuhteella ja seksisuhteella?
Rakkaus. Ja parisuhteessa opitaan tuntemaan toinen ihminen kokonaisvaltaisemmin jolloin myös se seksi paranee.
Ap.
Miksi sitten sanot: "Mielestäni laadukas seksi on ainut syy parisuhteelle."?
Rakkaus tuo sen laadukkaan seksin eli syyn parisuhteelle kuten itse toteat tässä, mutta aloituksessasi väität että vain seksillä on väliä parisuhteessa.
Seksi on suurimpia syitä miksi en halua parisuhdetta. Minä haluan nukkua, kun illalla menen sänkyyn. Tai katsella elokuvia. Tai selata nettiä. Tai lukea. Tai olla vaan rauhassa. En maata nyl Ky Tet tä vä nä. Hyi stana.
Muita syitä on miesten paha haju, laiskuus ja sotkuisuus.
Joillakin myös taipumusta alkoholismiin ja väkivaltaan.
Rahan takia en parisuhdetta halua, tulen toimeen, en juo, polta, törsää... Nautin!
Olet ap rajoittunut. Yhteys puolisoiden välillä on paljon muutakin.
Aijaa. Mulle tärkeintä on rakkaus, kumppanuus ja ystävyys parisuhteessa. Yleensä noiden sivutuotteena tulee hyvä seksi. En alkaisi parisuhteeseen kenenkään kanssa vain laadukkaan seksin takia vaan kyllä muut asiat pitää olla kunnossa. Ei toista jaksa seksin takia katsella vuosikymmeniä jos ei muuten synkkaa.
Ihmettelen niitä pariskuntia, joiden ikäero on 20-25 vuotta, mikähän heidän mielestä on laadukasta seksiä. Nainen 35 vuotias, mies 70 vuotias, mies 35 vuotias, nainen 70 vuotias. Heh joo, en viitsi edes nimiä tai titteleitä mainita. Kumpi heistä joutuu olemaan nuken asemassa, yääk?
Minulla on kaikki! Rahaa,rakkautta,seksiä sen kaikissa itseämme mielyttävissä muodoissa.Ajatus aloitukseen tuli kaikista ulinaviesteistä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mulle tärkeintä on rakkaus, kumppanuus ja ystävyys parisuhteessa. Yleensä noiden sivutuotteena tulee hyvä seksi. En alkaisi parisuhteeseen kenenkään kanssa vain laadukkaan seksin takia vaan kyllä muut asiat pitää olla kunnossa. Ei toista jaksa seksin takia katsella vuosikymmeniä jos ei muuten synkkaa.
Kyllä! Olen täysin samaa mieltä!Ja uskon että jokaiselle on se oikea kumppani jossain.
Ap.
En ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen, eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.
N29
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen, eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.
N29
Mennäänkö pussauskoppiin
M32
Vierailija kirjoitti:
Seksi on suurimpia syitä miksi en halua parisuhdetta. Minä haluan nukkua, kun illalla menen sänkyyn. Tai katsella elokuvia. Tai selata nettiä. Tai lukea. Tai olla vaan rauhassa. En maata nyl Ky Tet tä vä nä. Hyi stana.
Rahan takia en parisuhdetta halua, tulen toimeen, en juo, polta, törsää... Nautin!
Minä ajattelen tismalleen samoin. Olen parisuhteessa emmekä asu yhdessä mutta mies haluaisi naimisiin ja yhteisen kodin. Minulle taas on tärkeää että saan olla omassa kodissani rauhassa, eikä kukaan (lapsen lisäksi) ole vaatimassa minulta mitään palveluksia joka he Le ve tin ilta. Joskus harvoin seksi saattaa huvittaa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen tismalleen samoin. Olen parisuhteessa emmekä asu yhdessä mutta mies haluaisi naimisiin ja yhteisen kodin. Minulle taas on tärkeää että saan olla omassa kodissani rauhassa, eikä kukaan (lapsen lisäksi) ole vaatimassa minulta mitään palveluksia joka he Le ve tin ilta. Joskus harvoin seksi saattaa huvittaa.
N43
Olet ihan samanlainen kuin muutkin naiset ja pyllistelet miehille, kun olet kerran porsinutkin.
Eli et halua pelkkää seksiä, vaan rakkautta.