Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaverin sisaren kuoleman vuosipäivä

Vierailija
15.11.2014 |

Eli tänään on hyvän ystävän siskon kuoleman vuosipäivä. Otanko asian esille kun nähdään vai odotan, että kaveri ottaa sen esille? Ystävä kyllä tietää, että minä muistan tarkan päivämäärän. Joka vuosi vain asia jotenkin tulee esille, mutta nyt en tiedä mitä sanoa. Olenko vaan hiljaa, kunnes ystävä sanoo jotain vai avaanko keskustelun sillä että esittelen surunvalitteluni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt surunvalittelua esitä.

Vierailija
2/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on myös siskoni kaverinkaverinveljenystänäväntädin kuolinpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ajankohtainen vain juuri tänään? Voihan asiasta jutella muulloinkin.

ehdota, että viet haudalle kynttilän.

ei sitä asiaa todellakaan tarvitse pantata juuri tiettyyn päivään, ja pistää siihen hirveitä paineita.

se on osa elämää ja se tulee mieleen varmaan usein. Mieluummin juttele silloin, kun siltä tuntuu, silloin kun mietityttää.

älä tee siitä edesmenneestä siskosta ja kaverista jotain tabua.

kullä voit jutella ja ajatella. Teet niinkuin sinussa tuntuu. Se sisko jo kuoli. Te olette nyt. Me kaikki ollaan nyt.

Vierailija
4/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunsit siskon, voit sanoa että sinunkin tuli taas siskoa ikävä, vuosipäivänä. Tai voit kysyä ystäväsi vointia. Tai jättää avauksen hänelle.

Vierailija
5/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina veljeni kuoleman vuosipäivänä aivan erityisen herkillä. Arvostan todella jos muut muistavat ja tuovat sen esille. Halaukselle on varmasti tarvett?

Vierailija
6/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:05"]Miksi se olisi ajankohtainen vain juuri tänään? Voihan asiasta jutella muulloinkin.

ehdota, että viet haudalle kynttilän.

ei sitä asiaa todellakaan tarvitse pantata juuri tiettyyn päivään, ja pistää siihen hirveitä paineita.

se on osa elämää ja se tulee mieleen varmaan usein. Mieluummin juttele silloin, kun siltä tuntuu, silloin kun mietityttää.

älä tee siitä edesmenneestä siskosta ja kaverista jotain tabua.

kullä voit jutella ja ajatella. Teet niinkuin sinussa tuntuu. Se sisko jo kuoli. Te olette nyt. Me kaikki ollaan nyt.

[/quote]

Asia ei siis ole mikään tabu, jutellaan ympäri vuotta asiasta. Sisko kuoli tapaturmaisesti, oli ystävälleni kova pala koska olivat todella läheisiä. Siksi tänä päivänä aina nousee tunteet eri tavalla pintaan.

Vierailija
7/7 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 09:16"]Kyllä mä olen aina veljeni kuoleman vuosipäivänä aivan erityisen herkillä. Arvostan todella jos muut muistavat ja tuovat sen esille. Halaukselle on varmasti tarvett?
[/quote]

Kiitos viestistä. Tätä juuri halusin tietää, että miltä se toisesta tuntuu ja mitä hän odottaa. Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi