Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis kauheeta, jos ei olis tissivakoa...

Vierailija
14.11.2014 |

Onneksi on tissit, joiden väliin tulee vako. Kohta minussa, jonka avuin tunnen oloni todella naiselliseksi esim.baarissa ;) Enkä ylpeile tällä, vaan olen oikeasti kiitollinen. Takamuskin on ihan jees, mut vielä kun lantiossa olis leveyttä niin avot... Mut ei kaikille kaikkea :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:28"]Tisseillä ei mitään "väliä", leveä lantio on plussaa.

T.persemies
[/quote]

Ei ku olinkin lauta muija hups

Vierailija
22/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se rehellisesti sanottuna kiva, jos olis hieman uhkeutta. Rintsikkaostoksilla haikeena kattelen niitä D---> kupin liivejä, mutta yritän tyytyä näihin omiini, A-kuppeihin. Ap, olen tyytyväinen puolestasi, mitä tuota valehtelemaankaan et kateellinen olen. Ja, kyllä, itsetuntoni on ihan hyvä, mutta aina joskus rintavarustus-asia aiheuttaa haikeutta. Yleensä enemmän kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakehässä vako..siis VAKO?? Ja joku onnellinen siitä! :D Sehän näyttää aivan kuin olisi toinen pylly paidan alla. Etupylly pilkistäisi paidankauluksesta. Ei rintoja kuulu yhteen hilata siihen keskelle niin että vako ihan tulee väliin. Rintojen kuuluu olla tuettuina niillä paikoilla joihin ovat kasvaneet. Se saa ne näyttämääm suurilta. EI se, että ne litistetään yhteen keskelle rintakehää jolloin ne eivät näy edes sivuilta.
Kokeilepa ap vain hyvin istuvia liivejä jotka eivät muodosta halvan ja löysän vaikutelman antavaa vakoa rinnoistasi.

75DD

Vierailija
24/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sut leggareis, valkoisis teräväkärkisis niittisaappais, joissa sun isot jalat on kuin kanootit, pari kokoa liian pienes mekos niin että läskitissit turskahtaa melkein leukaan asti. Ja sellainen omenavartalo pikkupyllyines ja ehkä tikkujalkoines baarissa itsevarmasti et onneks mulla on tää vako joka saa mut tuntemaan naiselliseksi. Muoviset korot kopisten.
Sori kun tuli tällänen mielikuva.

Vierailija
25/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/58 hyvä peppu ja kunnon tissit. Repikää siitä laudat, läskit ja lattaperseet

Vierailija
26/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tavalliset liivit vai millä sellasen vaon saa? Olen lihava ja kupit on D/E, mutta ei näy vakoa. Pitäiskö hommata pushupit?

Vierailija
27/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:39"]

No en oo mitään alottanu, muita ketjuja. Enkä ole läskikään. 165 cm ja 63 kg eli ihan soppeli :) Ap.

[/quote]

Aika pyörylä olet. Vyötärökin katsos olisi kiva.

Vierailija
28/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:00"]167/58 hyvä peppu ja kunnon tissit. Repikää siitä laudat, läskit ja lattaperseet
[/quote]

Laudat, läskit ja lattaperseet alapeukuttaa

Vierailija
29/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että olisi yksi iso tissimöllykkä vaan siinä keskellä eikä vakoa ollenkaan?

Vierailija
30/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:00"]167/58 hyvä peppu ja kunnon tissit. Repikää siitä laudat, läskit ja lattaperseet [/quote] Laudat, läskit ja lattaperseet alapeukuttaa

[/quote]

Kuulostat myös älykkäältä.

Vierailija
31/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole, vaan olen tosi pienirintainen. Olen kasvonpiirteiltäni ja muulta kropaltani sen verran naisellinen, että jo siitäkin on hieman haittaa bisnesmaailmassa, jossa pitää näyttää vakavasti otettavalta...

Vierailija
32/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziiz joo ihan kauheet ois niinq.

Onneksi mulla ei oo.

Vierailija
33/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ei ois tissivakoa...ei meinaa löytyä sellasia liivejä, millä ei tulis, kun on niin pieni rinnanympärys...70h..

Vierailija
34/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivako on minusta vähän kamalan näköinen sellaisilla keski-ikäisillä naisilla joilla on rintakehän ja ylätissien iho jo huomattavan veltostunut verrattuna esim. käsivarsien ihoon. Sitten kun he liikkuvat ja nojailevat niin siihen rähjäisen näköisen tissivaon ympärille tulee sellaisia ei niin kauniita ryppyjä. En myöskään tajua miksi vaikkapa toimistotöissä tai asiakaspalvelussa pitää käyttää niin avaria kaula-aukkoja että se vako näkyy.

Vierailija
35/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:00"]167/58 hyvä peppu ja kunnon tissit. Repikää siitä laudat, läskit ja lattaperseet
[/quote]

Laudat, läskit ja lattaperseet alapeukuttaa
[/quote]

You wish. Ei-halvat-naiset ne taitaa täällä alapeukuttaa

Vierailija
36/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ostan alusvaateliikkeestä liivit ja ne on ihan normit, topit yms kokoa S/M joten kyllä siinä vako syntyy ja voi kuulkaa halpana en itseäni pidä, se on vain kateellisten panettelua! Vakoa ei tarvi todellakaan näytellä senttikaupalla vaan ykskin sentti riittää et olo on mukavan naisellinen. Ei luulis olevan keltään muulta pois mun vako, mut niin vain tuntuu teitä liikuttavan ;) Ihanaa kun saa huomiota, oli se sit millaista tahansa, tässä ketjussa meinaan. Mä ja mun vako sai teissä tunnereaktioita aikaan, heh. Vika ei ole minussa :) Ap.

Vierailija
37/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:55"]Jopa laiha mies saa ihan oikean tissivaon alusvaatetempuilla. Ja sitä vakoa ei luonnollisesti edes synny, ellet ole päättänyt työntää jonkun avulla niitä tissejä yhteen. En olisi kovin ylpeä poimujen esittelystä vieraille, edes baarissa. Olkaa hyvä: http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/096/4/7/cosplay_cleavage_tutorial_by_pomp_berry-d60n3gw.jpg [/quote]aika hyvä linkki. Kenelle vaan saa aidosti ison näköiset rinnat.

[/quote]

Minusta tuo ilman varusteluja -kuva näytti kauniimmalta. Mutta hauska kuvasarja!

Vierailija
38/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää näitä naisia... Onhan se hyvä, että olet tyytyväinen itseesi ja erityisesti vakoosi. Jotkus saavat onnensa ja statuksen muualta, sinäkin varmasti. Mutta koet statuksesi nousevan myös vakosi myötä. Hyvä hyvä, joskin vähän hassu, mutta hyvä hyvä. Me olemme niin erilaisia. En tiedä onko minulla tissivakoa - luultavasti ei mutta nyt tiedän, että jollekin se voi olla hyvin tärkeä.

Vierailija
39/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa olisi. Ehkä senkin asian kanssa pystyisi juuri ja juuri elämään.

Vierailija
40/51 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän