Baari julkaisi kuvani ilman lupaani!!!!!
Eräs nimeltä mainitsematon baari julkaisi kuvan minusta fb sivullaan ilman lupaani. Kuva on otettu suoraan minusta, kuvassa näkyy selvästi naamani ja kroppaani. En itse ole fb;ssä ja haluaisin kuvan pois netistä, sillä se on julkaistu ilman lupaani. Kuinka minun tulisi toimia?
Kommentit (12)
1. Ota yhteyttä AV:lle.
2. Kysy AV:ltä neuvoa.
3. Pähkäile asiaa.
4. Menen nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:34"]
1. Ota yhteyttä AV:lle.
2. Kysy AV:ltä neuvoa.
3. Pähkäile asiaa.
4. Menen nukkumaan.
[/quote]höpö höpö- saahan täältä kysyä. No sanoisin eka baarille että en haluais.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:33"]Julkisesti saa kuvata, dorka.
[/quote]
Vaikka laillista on, mutta törkeää ihmistä kohtaan. Mietipä itse DORKA jos sinusta leviteltäisiin kostean illan kuvia netissä. Pyydä ap baaria poistamaan kuva sivuiltaan.
Ei kuvaa saa ilman lupaa mainostamistarkoituksessa käyttää. Ota yhteyttä baariin ja sano, ettet halua kuvaasi käytettävän heidän fb-sivuillaan.
Itse olet kuvaan mennyt.. Mihin oletit että kuvaaja kuvaa? Omaksi ilokseenko?
Ota pari olutta. Mieti selitys puolisolle.
Pelottaako että miehesi näkee kuvan jossa olet hutsumekossa baarissa iskemässä muita miehiä salaa?
No, veikkaanpa, että baari suostuu kyllä mukisematta poistamaan kuvan, jos otat baariin yhteyttä. Nettisivuilta löytynee joku sähköpostiosoite tai puhelinnumero, johon voit ottaa yhteyttä. Tuskin rupeavat ämpyilemään. Ei voi olla noin hankalaa? Vai mietitkö jotain korvausten saantia tai rikosilmoitusta? Jos mietit, niin unohda.
Komppaan 10. Pyydä ihan asiallisesti sähköpostitse. Varmaan poistavat koska eivät halua että kukaan tulee meuhkaamaan asiasta julkisesti facebook-sivuilleen, ja ehkä ihan kohteliaisuudesta muutenkin. Sitähän niiden ei tarvitse tietää ettei sulla ole facebookia.
Julkisella paikalla saa kuvata. Baari on julkinen paikka.
Mikä vittu tässä on se ongelma?
Veikkaan kanssa, että kun asiallisesti pyydät poistamaan kuvasi, niin se kyllä onnistuu :)
Julkisesti saa kuvata, dorka.