Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uusia "kulttisarjoja" pitäisi katsoa tv:stä? Game of Thrones?

Vierailija
14.11.2014 |

Olen ihan pihalla viimeisen n. 5 vuoden 'must see' tv-sarjoista. Sivistäkää mua, mitä "pitäisi" katsoa? Game of Thronesin aion tallentaa ja katsoa nyt kun se tulee alusta lähtien uusintana. Mitä muita n. 2010 vuodesta eteenpäin alkaneita hyviä sarjoja on? Ei mitään Greyn anatomia -tyyppisiä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin Game of Thronesin ekan kauden, kun sitä niin paljon mulle hehkutettiin. En kuitenkaan päässyt siihen mukaan, jokin puuttui mielestäni vaikka olikin ihan ok. Ei kuitenkaan kaiken hehkutuksen arvoinen. En ole siis katsonut pidemmälle.

Netflixistä kannattaa katsoa Orange is the new black.

Vierailija
2/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking dead. Kannattaa alkaa katsoa aika ennakkoluulottomasti. Itsekkin ajattelin, että en mistään zombi sarjasta jaksa kiinnostua ja oikeastaan vasta 3-kautta aloin katsoa telkkarista. Sitten jäin koukkuun ja katsoin Netflixistä 1 ja 2.kauden. Ihan paras sarja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead, Game of Thrones, Orange is the New Black ja Breaking Bad.

Vierailija
4/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hero kanavan fargo. Erittäin hyvä sarja..

Vierailija
5/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True detective, Girls, Mad Men

Vierailija
6/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tuo Breaking Bad se moottoripyöräkerhosarja? Mies katsoo sitä ja mäkin yritin mutta en vaan innostunut. Walking Dead oli yksi joka oli mielessä mutten muistanut nimeä. Mad Men ja Girls ei kiinnosta (eikös ne tullut Ylen kanavilta), mutta tuo Orangev itää tsekata. Ap

Vierailija
7/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad ei oo se moottoripyöräkerhosarja, vaan kertoo kemianopettajasta joka ryhtyy valmistamaan ja kauppaamaan metamfetamiinia. Kannattaa ehdottomasti katsoa, on todella hienosti toteutettu sarja.

Vierailija
8/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shameless

Vierailija
9/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suits!

Vierailija
10/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoo, mulla sama projekti menossa! Olen katsonut nt Netflixista Madmenin ja Orange is the new blackin alkuja ja eilen katsoin Game of Thronesia Yleltä. Walkin deadia en uskalla katsoa, olen niin nössö. Kiitos siis tästä ketjusta, seurailen mielenkiinnolla.

Vierailija
11/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Shameless? Suits taitaa olla se slapstick huumori lakimiessarja? Ei ollut ihan mun juttu. Tuota nyt alkavaa Halle Berryn Extant-sarjaa aion kokeilla myös.

Vierailija
12/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Blood. Vampyyripäiväkirjat, jos tykkää Twilightista ;)

Vierailija
13/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead on loistava! Ja tämän sanoo nainen joka ei tykkää normaalisti ollenkaan zombie-jutuista.

Mad Men on toinen mahtava. Ei kiinnostanut mua ollenkaan, mutta tylsyyksissäni aloin katsomaan sarjaa alusta lähtien vuosi sitten ja jäin totaalikoukkuun.

Sitten vielä Dexter. Vau.

Vierailija
15/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thronesin ekalla kaudella tapahtuu todella vähän, kun ajattelee kuinka kauan yksi jakso kestää. Olin pettynyt.

Vierailija
16/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:00"]True Blood. Vampyyripäiväkirjat, jos tykkää Twilightista ;)
[/quote]

Vapyyripäiväkirjat nimenomaan sitten jos EI tykkää twilightista.

Vierailija
17/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

House of Cards on parasta mitä tullut vuosiin. Game of Thrones on ajoittain aika loistava, mutta taso vähän heittelee

Vierailija
18/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:59"]Mikä on Shameless? Suits taitaa olla se slapstick huumori lakimiessarja? Ei ollut ihan mun juttu. Tuota nyt alkavaa Halle Berryn Extant-sarjaa aion kokeilla myös.
[/quote]
Mä oon katsonut Extantin koko ekan kauden. Se on ihan hyvä, mutta tuntuu ettei se ole ns ihan loppuun hiouttu, ehkä vähän liian scifi mun makuun. Ja välillä tippuu vähän kärryiltä kun on aika nopeatempoinen.

Vierailija
19/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:00"]True Blood. Vampyyripäiväkirjat, jos tykkää Twilightista ;) [/quote] Vapyyripäiväkirjat nimenomaan sitten jos EI tykkää twilightista.

[/quote]

Jos ei tykkää Twilightistä niin tuskin vampyyripäiväkirjat iskee sen enempää. Toki laadukkaampaa näyttelijätyötä on luvassa, mutta samaa teinirakkausroskaa se on.

Vierailija
20/29 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:01"]

http://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4vytt%C3%B6m%C3%A4t

[/quote]

Shameless

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän