Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei toi yks hullu on taas päässyt hoidosta avoon..

Vierailija
26.09.2021 |

Yöks

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä?

Vierailija
2/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalkingin kohde? Oletko myös itse stalkannut sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sanot noin?

Vierailija
4/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas tarpeellinen aloitus. Kiitos tästä.

Vierailija
5/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin. No, ei voi mitään, edes omasta tahdostaan hoidossa olevaa ei pidetä sisällä loputtomiin.

Vierailija
6/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yök

Vierailija
7/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhullu.

Vierailija
8/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode pääsee aina viikonloppuisin osastolta tuulettumaan.

Vierailija
9/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollain vain on töistään ja kiireistään vapaapäivä, niin siksi kirjoittelee täällä. Ei se tarkoita sitä, että olisi muuten missään mielisairaalassa. Ihmisillä on arkena muuta kiirettä. En tiedä, kenestä edes puhutte. Minustako?

Vierailija
10/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutte minusta, niin lopetan sitten kirjoittamisen tänne, jos herätän tuollaisia tunteita. :(

En ole muuten koskaan eläissäni ollut mielisairaalassa. Kirjoitan joskus tänne, sillä minulla ei ole käytännössä lainkaan tosielämässä läheisiä ystäviä, eikä ole kumppaniakaan, niin olen juttuseuraa vailla ja yksinäinen. Ihminen kaipaa keskusteluseuraa, yksinäinenkin ihminen.

Jos olen noin vastenmielinen, niin koetan sitten etsiä muualta juttukavereita.

Vierailija
11/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu/ketju edes on? Onko modejen itse kirjoittama vai jonkun sisäpiirikiusaajajengin tuotos?

Vierailija
12/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin. No, ei voi mitään, edes omasta tahdostaan hoidossa olevaa ei pidetä sisällä loputtomiin.

Mistä huomasit? Mistä puhutte edes?

Vierailija
13/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutte minusta, niin lopetan sitten kirjoittamisen tänne, jos herätän tuollaisia tunteita. :(

En ole muuten koskaan eläissäni ollut mielisairaalassa. Kirjoitan joskus tänne, sillä minulla ei ole käytännössä lainkaan tosielämässä läheisiä ystäviä, eikä ole kumppaniakaan, niin olen juttuseuraa vailla ja yksinäinen. Ihminen kaipaa keskusteluseuraa, yksinäinenkin ihminen.

Tuskin se sinusta puhuu. Mutta muuten voisi ollakin järkevää etsiä muualta juttukavereita. Olet jämähtänyt täällä samaan perunakuoppaan hokemaan päähänpinttymiäsi jotka ei ole ihan tältä planeetalta. Ei palstalaiset osaa sinua auttaa. Siihen tarvittaisiin ammattilainen. Tai ainakin olisit onnellisempi jos löytäisit samalla lailla vinksallaan olevia kavereita. Voisitte yhdessä pohtia vaikka plastiikkakirurgian ihmeitä tekevää vaikutusta ystävyyssuhteisiin tai jotain.

Vierailija
14/14 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se sinusta puhuu. Mutta muuten voisi ollakin järkevää etsiä muualta juttukavereita. Olet jämähtänyt täällä samaan perunakuoppaan hokemaan päähänpinttymiäsi jotka ei ole ihan tältä planeetalta. Ei palstalaiset osaa sinua auttaa. Siihen tarvittaisiin ammattilainen. Tai ainakin olisit onnellisempi jos löytäisit samalla lailla vinksallaan olevia kavereita. Voisitte yhdessä pohtia vaikka plastiikkakirurgian ihmeitä tekevää vaikutusta ystävyyssuhteisiin tai jotain.

Se olisikin kivaa. 🙂 En oikein osaa/uskalla tosielämässä tutustua keneenkään ja terapiaan ei ole varaa, sillä siihen menisi joku 300-500 euroa/kk, eikä ole niin paljon ylimääräistä kk-budjetissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi