Omissa oloissa ?
Kysynpä vaan että onko täällä paljonkin ihmisiä, jotka viihtyvät omissa oloissaan ? Jos joutuu päivästä toiseen viettämään aikaa muiden kanssa, alkaa ahdistamaan ?
Kommentit (7)
Minä viihdyn niin hyvin, että onni on miesystävä, joka hyväksyy erillään asumisen ja lapsi, joka rakastaa omaa tilaansa myös.
Nautin elämästä erakkona, tosin viihdyn satunnaisesti ihmisten seurassa ja olen silloin sosiaalinen, aidosti iloinen ja spontaani. Ihmisten seura on kuitenkin minusta kuluttavaa ja haluan viettää suurimman osan ajastani yksin. Lapseni ovat samanlaisia.
Mun mies ajattelee , että mulla on jotain ongelmia, kun haluan toisinaan olla rauhassa. Ei ymmärrä,itse aina hakeutuu toisten seuraan. Minusta se taas on epänormaalia.
Joo, tykkään! Ahdistun yleensä jos jotakin pitää tavata :D tai riippuu tietysti mielentilasta ja päivästäkin. Baarissa tykkään silloin tällöin käydä, jos on mukaanlähtijöitä. T: 19 v
Olen alkanut herämään näin aikaisin, jotta saan edes hetken hengittää ennekuin muu perhe herää.
Nautin töiden tekemisestä yksin, ilman kyttäystä, kyyläystä ja häiritsemistä.
Minä viihdyn. Työnikin on hyvin itsenäistä, harvoin puhun kellekään mitään. Ja yksin kotona viihdyn lähes aina. Käyn vain töissä, ruokakaupassa ja koiraa lenkittämässä. Viihdyn erakkona.