Olenko ainoa, jota inhottaa tuo kalsarimainoksen pullapoika?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekusi mieli lutkuttaa pullapojan letkua
Ai, itselläni on juuri päinvastoin.
- ap
Tekisi mieli letkuttaa pullapojan lutkua?
Kyllä inhottaa. En esimerkiksi pysty katsomaan yhtä jenkkisarjaa jossa kuvataan sairaalloisen ylipainoisia ihmisiä. Ja jää katsomatta "komediat" joissa lihava aikuinen ihminen pukeutuu lasten vaatteisiin.
Olen esteetikko. Sielu lepää kauniissa ympäristössä ja nautin katsoa omaan makuun kauniita ja tyylikkäitä ihmisiä.
Mutta kauneus on aina katsojan silmissä.
Ainakin sellaisten ihmisten on täysin turhaa valittaa muiden ylipainosta, jotka ovat ns. läpipaskoja eli eivät itse lihoa vaikka kuinka epäterveellisesti/paljon söisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee kaikki oletettu kauneus ja komeus, millä ei ole mitään tekemistä tavallisen arkielämän kanssa. Puhumattakaan siitä, kuinka pitkälle voi mennä kehon parantelun ja kuvamuokkauksien avulla.
Niin minuakin, mutta en silti pidä siitä, että epäesteettinen mieshenkilö rävähtää puhelimeni ruudulle su-aamuna, kun haluan kaikessa rauhassa rentoutua av:lla.
- ap
Mainokset saa poiskin, vaikka käyttämällä Brave-selainta puhelimessasi.
AdBlocker on ystäväsi.
Mahtaa olla raskasta teillä mielennepahoittajilla. Niin kovasti ahdistaa, kun haluaisitte määrätä jokaisesta maailman asiasta pienintä yksityiskohtaa myöten, mutta kukaan ei kuuntele nurinaanne. Melkein kävisi sääliksi, jos kyse ei olisi ihan itse valitsemastanne asenteesta.
Mua inhottaa muutenkin nykyajan trendi laittaa alusvaatemainoksiin ym. lihavia tai rupsahtaneita ihmisiä. En ole itsekään täydellinen, mutta ei se sitä tarkoita että haluaisin katsella muita samanlaisia puolialastomina.
En katso tv:tä itse aktiivisesti mutta olen sen verran eksynyt sen eteen kyläillessä että olen nähnyt moderneja mainoksia. Ihan ihmeellistä millä nykyään yritetään myydä kaikkea. Kuka tosiaan haluaa jotain alusvaatteita ostaa jos niitä mainostetaan "kehopositiivisuudella"? Enkä ymmärrä tuota korostetun vääristynyttä etnistä jakaumaakaan melkein kaikissa mainoksissa, sen tarkoitushakuisuus on niin läpinäkyvää ja suorastaan omituista.
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa muutenkin nykyajan trendi laittaa alusvaatemainoksiin ym. lihavia tai rupsahtaneita ihmisiä. En ole itsekään täydellinen, mutta ei se sitä tarkoita että haluaisin katsella muita samanlaisia puolialastomina.
Näinpä juuri. Miksi kaikista pitäisi tulla malleja, ja miksi pitää uskotella, että kaikki kehot ovat yhtä hyviä ja kaikki ihmiset kauniita?
Toki mainontaa ja kauneusihanteita voi ja saa kritisoida, mutta kyllä siihen on syynsä, miksi useimmat mallit ovat kauneusihanteiden mukaisia tai vähintäänkin kuvauksellisia. Kauneus myy. Kuvauksellisuus myy. Jos ei ole tarkoitus myydä, voisi edes tehdä esteettisesti puhuttelevia tai ajatuksia herättäviä kuvia. Kaipa tämäkin mainos joihinkin vetoaa, minuun kyllä ei.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Taas se on todistettu. Naiset saavat surutta olla yli 150 kiloisia ja ihannoituja, kun taas jos miehellä on 5 kiloa ylipainoa niin se on kauhea läski.
En ole ikinä, koskaan, missään ihannoinut 150-kiloista naista, en varsinkaan tässä ketjussa. Itse asiassa kyseenalaistan kehopositiivisuusilmiön vahvasti ja olen kritisoinut sitä monessa yhteydessä. En ymmärrä, miksi epätervettä kehoa pitäisi ihannoida tai miksi kaikista pitäisi tulla malleja.
- ap
Eli tälläiset alusvaatemallit vaan edustaa todellisuutta. Deal with it.