Olenko ainoa, jota inhottaa tuo kalsarimainoksen pullapoika?
Kommentit (51)
Mikä pullapoika? Nyt oikeesti jotain linkkiä, josta näkee.
Ruma mies. Mä pelästyisin jos se tulisi iskemään mua. Pakenisin paikalta. Sorry, mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekusi mieli lutkuttaa pullapojan letkua
Ai, itselläni on juuri päinvastoin.
- ap
Et pullapoika lutkuttais sun letkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se mimmi ilmeineen - ei kuulu tähän aikaan tuollaiset mainokset. Puolin ja toisin meetoo.
Mikä mimmi?
- ap
Joissain niissä mainoksissa on blondi mimmi.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1045/1692/files/Peoplehood_S2_E5_Samu…
No tuossa se mainoskuva
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies. Mä pelästyisin jos se tulisi iskemään mua. Pakenisin paikalta. Sorry, mutta näin on.
Tuossa videolla ihan symppiksen oloinen tyyppi verrattuna mainoksen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pullapoika??
The Other Danish Guyn kalsarimainos, jossa pyöreä pitkätukkainen miesoletettu esittelee alavatsatatuointiaan.
- ap
Miesoletettu toimii tässä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee kaikki oletettu kauneus ja komeus, millä ei ole mitään tekemistä tavallisen arkielämän kanssa. Puhumattakaan siitä, kuinka pitkälle voi mennä kehon parantelun ja kuvamuokkauksien avulla.
Vielä kun saatais jossain näiden välimaastossa olevien ihmisen torsoja mainoskuviin. Läpitylsien ja tavallisten ihmisten. Normaalipainoisten. Rappuset toisinaan kiivenneiden.
Vierailija kirjoitti:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1045/1692/files/Peoplehood_S2_E5_Samu…
No tuossa se mainoskuva
Yök!! Olisit voinut varoittaa, että kuva ei sovi herkille.
Hyi. Inhottaa koko kehopositiivisuus. Ainakin miesten kohdalla. Naisille sopii pyöreys mutta miehestä se tekee feminiinisen. Tulee heti mieleen että testosteronia ei tuolta löydy, rasvakudos tuottaa vaan estrogeeniä ja se nainenko sitä perhettä suojelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee kaikki oletettu kauneus ja komeus, millä ei ole mitään tekemistä tavallisen arkielämän kanssa. Puhumattakaan siitä, kuinka pitkälle voi mennä kehon parantelun ja kuvamuokkauksien avulla.
Niin minuakin, mutta en silti pidä siitä, että epäesteettinen mieshenkilö rävähtää puhelimeni ruudulle su-aamuna, kun haluan kaikessa rauhassa rentoutua av:lla.
- ap
On aikasi siirtyä sanomalehteen.
Jaa, mieshän tuo on. Lihava mies.
Taas se on todistettu. Naiset saavat surutta olla yli 150 kiloisia ja ihannoituja, kun taas jos miehellä on 5 kiloa ylipainoa niin se on kauhea läski.
Voi kumpa miehet saisi puhua läskeistä naisista samaan tapaan kuin tämän avauksen naiset puhuvat läskeistä miehistä. :D Baiset olisi heti haukkumassa miestä, jos tekisi samanlaisen avauksen. :D Mies24
Vierailija kirjoitti:
Taas se on todistettu. Naiset saavat surutta olla yli 150 kiloisia ja ihannoituja, kun taas jos miehellä on 5 kiloa ylipainoa niin se on kauhea läski.
Naiset ajavat tasa-arvoa ja hyväksyntää vain naisille. Mies24
Mua ällöttää kaikki vasemmiston, sdp:n ja kommunistien mainokset. Nää on osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Inhottaa koko kehopositiivisuus. Ainakin miesten kohdalla. Naisille sopii pyöreys mutta miehestä se tekee feminiinisen. Tulee heti mieleen että testosteronia ei tuolta löydy, rasvakudos tuottaa vaan estrogeeniä ja se nainenko sitä perhettä suojelee...
Osa on geeneiltään pyöreämpään taipuvia. Ihan kohtuureilua että se saa näkyä kummallakin sukupuolella. Suurin osa ihmisistä kun ei kumminkaan näytä niiltä alusvaatemalleilta vaikka mikä olis tai vaikka miten treenais.
https://theotherdanishguy.fi/blogs/peoplehood-season-2/episode-5
Tuollainen mies se on