Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia jotka alkavat kikattamaan pari lasia viiniä nautittuaan?

Vierailija
14.11.2014 |

Ja muuttuvat ihan kanoiksi :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä muuten, mutta jos ravintolaan menet miehen kanssa romanttiselle illaliselle, ja samaan paikkaan tulee joku akkaporukka, ilta on pilalla. Ei sitä huutonaurua kestä kukaan normaali. 

Vierailija
2/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:15"]

En mä tuosta kana-asiasta tiedä, mutta tiedän kyllä naisia, joille jo puolikas siideri tekee tehtävänsä. Vaikea ymmärtää, miten jollakin voi olla niin "heikko" viinapää.

[/quote]

Kun juo harvoin alkoholia, on pienikokoinen nainen ja vielä vaikka päälle ettei ole syönyt vähään aikaan mitään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun kans tosi hilpeäksi. En tiedä kikatanko, kun selvänäkin nauruni on pikemminkin räkätystä.

Vierailija
4/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen. Voi tulla ihan yliluonnollisen euforinen tila. Normaalistikin olen ihan leppoisa, mutta kuitenkin ulospäin melko vakava. Ja paras ystävänikin hihittelee ainakin jonkin verran muutaman lasillisen jälkeen.

Vierailija
5/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on jo aika kiva nousuhumala kahdesta juomasta! Saattaapi jopa vähän kikatuttaa, aijai!

Vierailija
6/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne juurikaan sellaisia naisia, mutta muutaman öölin ja drinksun jälkeen uhoavia ja itseään täynnä olevia kusipäisiä ääliömiehiä sitäkin enemmän!

Vierailija
7/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:32"]

Kun juo harvoin alkoholia, on pienikokoinen nainen ja vielä vaikka päälle ettei ole syönyt vähään aikaan mitään:)

[/quote]

En tiedä miten ottaisin nuo selitykset... Itse join pari vuotta sitten ensimmäistä kertaa alkoholia. En ollut syönyt ja olen pienikin vielä. Pullo skumppaa meni enkä tullut edes kunnolla humalaan. Muutaman tunnin päästä oli vähän normaalia tunteellisempi olo, mutta sekin meni ohi nopeasti eikä tullut mieleenkään ilmaista sitä mitenkään.

Tutuissani on myös pitkää ja pontevaa naista, jotka ryyppäävät viikottain ja kikattavat naama punaisena ensimmäisen lasillisen jälkeen. Varsinkaan koko ei näytä juuri vaikuttavan, kaikilla noilla on ollut aina yhdistävä tekijä: huomionhakuisuus. Pahimmissa tapauksissa kikatettiin ja riehuttiin bailumeiningeissä jo ennen juomista. Ympäristö näyttää luovan kanan tehokkaammin kuin mikään juoma, ja tästä on tehty monta tutkimustakin.

Vierailija
8/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mä itse. Kikatan kyllä nykyisin selvinpäinkin. Olen siis kana.

Vierailija
9/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuosta kana-asiasta tiedä, mutta tiedän kyllä naisia, joille jo puolikas siideri tekee tehtävänsä. Vaikea ymmärtää, miten jollakin voi olla niin "heikko" viinapää.

Vierailija
10/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Itsekin alan parin lasin jälkeen kunnolla ryyppäämään, ei siinä jouda kikatella typeryyksille.

Vierailija
11/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:07"]Tunnen. Mä itse. Kikatan kyllä nykyisin selvinpäinkin. Olen siis kana.
[/quote] Täällä sielunsisko. Toinen siipikarja-muija. Nytkin on lasi skumppaa menossa ja nuija olo.

Vierailija
12/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sellainen, mutta varsinkin punaviini alkaa vaan helottamaan poskissa ja nukuttamaan.

Vierailija
13/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. 

Se on niin ärsyttävää. Etenkin jos nainen ei kikata kiihottavasti vaan sellaisella rumalla tavalla. Näitäkin nimittäin on! 

Vierailija
14/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itseni. Kanaksi en kyllä muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi