Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako lasten kohteluun se minkälaisia ovat vanhemmat?

Vierailija
14.11.2014 |

Koulussa, päiväkodissa, muualla.. Hyväksytäänkö "kivojen " vanhempien lapsilta enemmän? Vaikka lapsi olisi ihana niin saako hän paskaa kohtelua jos vanhemmista ei pidetä?

Kertokaa rehellisesti te jotka teette jotain sellaista työtä, miten asia on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Kun on mukavat vanhemmat on lapsi tavallisesti myös tasapainoisempi. Terve tasapainoinen lapsi herättää aina ympäristössä posiitiivisia tunteita. Jokainen lasten hoitoalalla työskentelevä tietää että esim lapsi joka saanut osakseen valtaosalta negatiivista huomiota tai jäänyt huomiota tyystin vaille nämä on ne lapset jotka eivät vedä puoleensa eivätkä herätä hoitohenkilökunnan kiinnostusta. Lapsi itseasiassa viestittää juuri sitä mihin on tottunut. Harvassa päiväkodissa on riittävästi ymmärrystä tai jaksua tai tukea nähdä näitä lapsia ja niiden todellisia tarpeita.

Vierailija
2/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nykyisin töissä päiväkodissa, mutta luulisin kyllä näin olevan. Kun vanhemmat ovat iloisia, positiivisia, kohteliaita ja riitatilanteissakin asiallisia ja malttinsa pitäviä, henkilökunta on miellyttävää. Vanhempien kotitavat näkyvät lapsissa kuten joku kirjoittikin ja tietyst myös sellaista lasta on helpompaa hoitaa ja rakastaa.

Olen kyllä nähnyt, että vanhemmista juoruillaan pahantahtoiseen sävyyn ja perheiden tilanteista ollaan aika hyvin selvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole työpaikoissani nähnyt tuota.

T lastenhoitaja

Vierailija
4/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaaa.

Vierailija
5/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta vaikuttaa, pahin tilanne on lastenkotilapsilla.

Vierailija
6/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissäkäyvä mamu mutta siitä huolimatta sekä päiväkodin että koulun työntekijät suhtautuvat meihin varautuneesti. Erityistä tukea ollaan hanakasti tarjoamassa vaikka puheterapeuttien mukaan lapsilla ei ole mitään ongelmaa kielenkehityksessä kummallakaan kielellä. Koulussa ehdotettiin että lapsen S-kirjainta pitäisi hioa suomalaisemmaksi. Olen venäjänkielinen ja mieheni on suomenkielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme