Ensimmäinen nettipalsta, johon olit koukussa
Kommentit (52)
koirat.com, sinne tieni löysin noin 11-12vuotiaana 2000-luvun paikkeella. lin hirveän tunnollinen lapsi - sillä foorumilla oli kolme eri palstaa, junnujen (alle 14v), nuorten (14-18v) ja aikuisten eli k18. En uskaltanut vuosiin edes vilkaista aikuisten palstaa, kuvittelin että joku nettivalvoja näkisi käyntini siellä ja tulisi noottia.. :D
Ei mahda nykynuoret niin noita ikärajoja edes ajatella.
Agrippa. Erään maagikonmatka tms. Varmaan Suomen ensimmäinen nettipäiväkirja. Blogi. Joskus 90-luvun lopulla.
Earthwebchat joskus vuonna -96, sitten Cityn chatti, sitten Soneraplazan Ellit, seuraavaksi suomi24:n Miehen Logiikka, nyt AV.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 21:47"]
Agrippa. Erään maagikonmatka tms. Varmaan Suomen ensimmäinen nettipäiväkirja. Blogi. Joskus 90-luvun lopulla.
[/quote]
Eka suomalainen nettipäiväkirja, johon mä törmäsin, oli jonkun teini-ikäisen tytön mielenkiintoisesti kirjoitettu, mutta aika lyhytikäinen päiväkirja ehkä vuonna 96 tai 97! Mutta eihän se tietenkään mikään blogi ollut.
naimisiin.info joskus kymmenen vuotta sitten
Demi, silloin sen alkuaikoina olin pari vuotta ihan koukussa. Tajusin muuten just että viimeksi olen käynyt siellä joskus 10 vuotta sitten, huh miten aika meneekin äkkiä...
Vieroitusklinikka ja sen raunioilta sitten Voimahali. Voih <3
Verkkoklinikka vuosi oli 1999 ja palsta oli PeSu. Joku Sisko tuolla jo kirjoittelikin jo... sitten harhauduin sieltä pois 2001 ja löysin AVn, jossa olen satunnaisen epäsäännöllisesti ollut. Muutaman vuodenkin oli pois ja nin vaan taas palasin. AV!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:05"]Verkkoklinikka.
[/quote]
Itse myÖs entinen VerkkislÄinen
2000-luvun alussa Sonera Plaza/Ellit/Sinkun elämää..ja sinkkuna edelleen.
.eittämättä se on tämä!!!! mulla alko joskus 90-luvun loppupuolella palstailu :)
KissFMn chatti, sitten RadioMafian chatti, YleX:n foorumi... Sitten av.
Palstan nimi oli Keskustelumaailma (tms.), ja kävin siellä joskus 1999–2000. Muistaako kukaan tuota paikkaa? Mulle on jäänyt mieleen ainakin nimimerkki Daria :) Tuota ennen kävin Kissin chatissa, joka ei siis ollut varsinainen keskustelupalsta, varmaan jo vuonna 1996 tai 1997.
.
Myöhemmin siirryin Demiin ja oltuani siellä muutaman vuoden aloin käydä Juurikasvu.orgissa. Sitten olikin monen vuoden tauko ennen kuin löysin tänne av:lle.
Vauvan online 2000 tai 2001. Silloin kun oli vielä vihreetä ja punasta tekstiä =)
Missitnet jossa oli paljon missejä ja malleja sekä valokuvaajia, siellä törmäsin ekan kerran myös Tuksuun. Haaveilivat siskonsa kanssa mallin urasta :) Tuon palstan nimi taisi vaihtua jossain vaiheessa Julkkiksetnetiksi tai jotain.