Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee HERMOT!!

Vierailija
14.11.2014 |

Mies ei kehu,ei sano minusta mitään positiivista!
Emme asu samassa kaupungissa edes,eli tavallaan kaukosuhteessa, ja se vähä aika mitä näemme niin ei voi panostaa!
Itse kehun ja pussaan,yritän keksiä hauskaa tekemistä, ostan saunakaljat ja lämmitän saunan ja TOINEN ON VAAN PASSIIVINEN.
Siis ihan kun olisin parisuhteessa, en edes tiedä minkä kanssa.
Ja on meillä muuten kaikki hyvin,ainoa vaan että kaipaisin edes hitusen sitä romantiikka tai edes yhden kehun tai rakkaudenosoituksen!!
Mitä mä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä??
Kolme vuotta suhdetta takana mutta tämä vaivaa aivan suunnattomasti.
Itsetunto hyvin hyvin matalalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä tehnyt selkeästi väärin: olet etsinyt miehestä väkisin ja moraalisesti ahdistuen ominaisuuksia, joita minkään järjen mukaan hänessä ei ole. Astu niin monta askelta taaksepäin, että alat nähdä itsekin, miten hullua sellainen on. Sitten vain miettimään, haluatko elää noin lopun ikääsi ja kirjoitella itse itsellesi onnittelukortit ja ostaa lahjat. Ja alatko jossain vaiheessa kostaa ja lahjoittaa miehelle sukkaparin kahteen pakettiin jaettuna, ja nekin eri paria ja suoraan pyykkikorista. Koska tuskin sinäkään muutut: sinulla on tarve painostaa toisesta esiin rakastava ja lämmin ihminen. Oliko vanhempiesi lämmössä myös puutteita?

Vierailija
2/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu kotikolli yleensä lihoo ja laiskistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tehnyt liikaa. Nyt pistät puhelimen kiinni ja elät vaan itseäsi varten. Mies tulee käymään jos tarpeeksi kiinnostaa.

Vierailija
4/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti kaikki mikä mahdollistaa sen passivoinnin!

Vierailija
5/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ihmisen perusluonne ei muutu. Väärin vaatia toista muuttumaan, jos ei ole luontevaa. Pakottamalla, valittamalla ja nalkuttamalla ei pitkälle pötkitä. Keskustele avoimesti toiveistasi miehen kanssa. Jos olet luonut epärealistisia odotuksia miestä kohtaan voit joko tyytyä siihen mitä häneltä saat tai etsiä toisen. 

Vierailija
6/6 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta KAIKKI ansaitsevat kehuja ja arvostusta.
Tuntuu että jotain olen selkeästi tehnyt väärin,aina syytän itseäni.. Ehkä tällä kertaa voisin yrittää ajatella niin ettei vika ole minussa.
On vain outoa että ei muka rakastamalleen ihmiselle pysty/osaa näyttää sitä.
Ja olen myös yrittäny keskustella tästä asiasta, useampaankin otteeseen! Sama vastaus joka kerta "minä yritän" ja mitään muutosta ei ole havaittavissa.
Olen niin väsynyt ja ärsyyntynyt,paha mielihän tästä tulee kun oma mies ei kehu :/
Terv. AP