Eija.Riitta Korhola
Onkohan tuo nainen jotenkin sosiaalisesti täysin lahjaton ? Eikö ymmärrä , että jos saa 8500 euroa /kk tekemättä mitään , ei kannata mainostaa lehdessä että ei voi lähteä ehdokkaaksi kun ei ole rahaa ? Ja sanoa vielä että " minusta olisi tullut hyvä tiedemies". Mikä tuota naista vaivaa ? Julkisuushakuisuus vai ihan vaan tyhmyys ?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 18:15"]
Korholasta on jäänyt mielikuva, että toisteli ex-miehensä ilmastonäkemyksiä. Mutta ehkä olen väärässä, jos kerran on väitöskirjan saanut ilmastoaiheesta valmiiksi. Ja kyllä, olen hiukan kateellinen kotinsa ikkunasta näkyvästä maisemasta, siis lehtijutussa oleva kuva.
[/quote]
Joku kirkko siinä taustalla näkyi.
Ei mitään syytä olla kateellinen, ellei sitten ole tosiuskova.
[/quote]
Ikkuna suoraan Uspenskin katedraalille on upea, edelleen olen vähän kade.
Olen saanut palautetta, että olipa mautonta leuhkia siirtymäkorvauksellani näinä vaikeina aikoina. No nostinko esiin? En. Sanoin HS-toimittajalle – joka teki aivan asiallisen jutun aiheesta – etten haluaisi puhua meppien palkoista sanaakaan, koska niistä tehdään aina likainen juttu.
Ja kyllä, olen työni aikana tekemilläni lainsäädäntömuutoksilla ansainnut meppipalkkani tuhansiksi vuosiksi eteenpäin. Koettakaa siis kestää se 15 kuukauttakin. Yksin jätteenpolttodirektiiviin neuvottelemani korjaus vuonna 2000 säästi suomalaisrahaa kymmeniä miljoonia vuodessa, ja joitakin tehtaita pelastettiin. Ja turvaamalla suomalaisen rahapelimonopolikäytännön vuonna 2009 varmistin että Veikkaus ja RAY saavat edelleen jakaa yli miljardin vuosittain hyvälle asialle.
http://eijariitta.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180129-ammattikimpaantujat
Siinä Korholan vastine, suosittelen lukemaan ajatuksen kanssa, myös hänen vastauksensa keskustelussa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:13"]
niin no, tietyn ihmistyypin mielestä saa möläytellä mitä vain, jos vaan saa rahaa 8500€ kuussa, niin on kiinnostava ihanne nainen/mies...
[/quote]
LOL, en ole nainen :D
Ei mua kiinnosta toisten rahat. Kaunis ja seksikäs nainen ikäisekseen. Ja tykkään sen kannoista asioihin; ei esim. mössötä ilmastonmuutoksesta lampaana kuten suurin osa poliitikko-naisista. Kaiken hyvän lisäksi ei ole edes telaketjufeministi, vaikka varmasti tuntee oman arvonsa. Tullut vaikutelma, että hyväksyy miesten ja naisten olemassaolon ja erilaisuuden.
[/quote]
Minä olen saanut käsityksen, että nimenomaan kotkottaa ex-miehensä oppeja ilmastonmuutosasioissa, mikähän olisi muodostunut poliittiseksi agendaksi, ellei mies olisi ollut ilmastonvaihtelun tutkija.
Varmastikin on ansioitunut työssään,mutta käytös kiinnitti huomion linnanjuhlissa, mauton pukeutumistyyli ikäiselleen naiselle ja botox on aina miinusta. Sosiaalisesti kömpelöä ja tolloa kehuskella rahoillaan yleensä missään, saati sitten mediassa. Todennäiköisesti vain varmisti näkyvyyttään mediassa saadakseen julkisuuteen tiedon väittelytilaisuudestaan.
Korholan oma kommentti antaa ymmärtää, että palkka kertoo työn tärkeydestä ja hän on tehnyt niin valtavan tärkeää työtä, että on korvaukseen oikeutettu. Miten vaikka ihmishenkiä pelastava palomies? Ilmeisesti sellainen työ ei sitten ole yhtä tärkeää, kun palkka on kaukana tuosta. Korhola on täysin todellisuudesta vieraantunut. Järkyttävää.
Pitäisi jo suunsa kiinni, kaivaa vaan syvempää kuoppaa itselleen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:01"]
Korholan oma kommentti antaa ymmärtää, että palkka kertoo työn tärkeydestä ja hän on tehnyt niin valtavan tärkeää työtä, että on korvaukseen oikeutettu. Miten vaikka ihmishenkiä pelastava palomies? Ilmeisesti sellainen työ ei sitten ole yhtä tärkeää, kun palkka on kaukana tuosta. Korhola on täysin todellisuudesta vieraantunut. Järkyttävää.
[/quote]
Onko tuolla EU:ssa mahdollista yksin vaikuttaa niin paljon asioihin kuin Korhola antaa ymmärtää. Että hän yksin muutti jotain direktiiviä. Eikös siellä tehdäkään enemmistöpäätöksiä.
Mä yllätyin positiivisesti Korholan väitöksestä. En ole kauheasti hänen uraansa seurannut, joten mulla oli vaikutelma, että hänessä on enemmän ulkonäköä kuin substanssia. Hänen vaatteensahan on silloin tällöin esillä julkisuudessa, Linnan kutsujen yhteydessä jne.
Väitöskirja on hyvä tapa käyttää EU-parlamentin ylimenoraha (vai mikä sen nimi on). Eduskuntaan ei kukaan pääse enää edes Suomessa ilman kampanjaa ja se maksaa. Puolue maksaa osan, loput pitää haalia itse kasaan. Varmaan kaikilla kansanedustajilla ja mepeillä on kampanjavelkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:59"]
Varmastikin on ansioitunut työssään,mutta käytös kiinnitti huomion linnanjuhlissa, mauton pukeutumistyyli ikäiselleen naiselle ja botox on aina miinusta. Sosiaalisesti kömpelöä ja tolloa kehuskella rahoillaan yleensä missään, saati sitten mediassa. Todennäiköisesti vain varmisti näkyvyyttään mediassa saadakseen julkisuuteen tiedon väittelytilaisuudestaan.
[/quote]
Eli ette jaksa lukea mitä Korhola sanoi aiheesta eli olette päättäneet että paska mikä paska, joten miksi edes keskustelemme.
Olen saanut palautetta, että olipa mautonta leuhkia siirtymäkorvauksellani näinä vaikeina aikoina. No nostinko esiin? En. Sanoin HS-toimittajalle – joka teki aivan asiallisen jutun aiheesta – etten haluaisi puhua meppien palkoista sanaakaan, koska niistä tehdään aina likainen juttu !!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 15:59"]
[/quote]
Eli ette jaksa lukea mitä Korhola sanoi aiheesta eli olette päättäneet että paska mikä paska, joten miksi edes keskustelemme.
Olen saanut palautetta, että olipa mautonta leuhkia siirtymäkorvauksellani näinä vaikeina aikoina. No nostinko esiin? En. Sanoin HS-toimittajalle – joka teki aivan asiallisen jutun aiheesta – etten haluaisi puhua meppien palkoista sanaakaan, koska niistä tehdään aina likainen juttu !!
[/quote]
Palkkahan on fakta. Kyllä toimittaja saa jutussaan mainita muistakin faktoista, kuin niistä, joista haastateltava haluaa puhua. Jutussahan ei kerrottu Korholan leuhkineen korvauksellaan.
Ja ihan hyvä juttuhan se siirtymäkorvaus on, saanee kampanjavelat kuitattua.
Kauhistelkaas nyt sitä demariakkaakin joka "loukkaantui" aivan suunnattomasti iltiksessä siitä että Korhola ei asetu ehdolle eduskuntaan koska liikaa vaaleja liian lyhyen ajan kuluessa ja edellistenkin velat on vielä maksamatta.
jos oot tarpeeksi hyvä, uskon että sut valitaan ihan ilman rahaakin vaikka mihin.
toi vaan ärsyttää, poskipäät on niin koholla, ettei silmiä kohta erota ollenkaan pään sisältä.
omituinen tapa vanheta.
No lehdet nyt kirjoittelee mitä vain. Fiksu nainen, väittelee huomenna Helsingin yliopistossa. Myös järkevä ajattelija. Puolustaa hyviä asioita.
Samaa ajattelin kun luin tuon jutus. Kummallisia lausuntoja antaa. Ja tosiaan,kyllä moni tulee valituksi ihan vaan tejojensaperusteella, ei valtavan vaalibudjetin.
Minä olen kateellinen. Tienaan n. 2000 euroa kuussa , verot pois. Teen töitä 35-40 tuntia viikossa.Vuokra ja päivähoitomaksu kun otetaan tuosta pois, jää alle 1000 euroa rahaa jolla sitten pitää pärjätä. Ja joku saa 8500/kk ilman että on töissä ?
Mun ihannenainen.
Aivot ja ulkonäkö samassa paketissa. Onhan sillä näitä kommentteja, mutta pääasiassa erittäin fiksuja näkemyksiä. Kukapa ei joskus möläyttelisi jotain ei niin fiksua..
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:08"]
Mun ihannenainen. Aivot ja ulkonäkö samassa paketissa. Onhan sillä näitä kommentteja, mutta pääasiassa erittäin fiksuja näkemyksiä. Kukapa ei joskus möläyttelisi jotain ei niin fiksua..
[/quote]
niin no, tietyn ihmistyypin mielestä saa möläytellä mitä vain, jos vaan saa rahaa 8500€ kuussa, niin on kiinnostava ihanne nainen/mies...
ja ps. väitellä voi pöllömpikin, kunhan vaan on perehtynyt johonkin yhteen pieneen erikoisalaan... kunnianhimoa täytyy olla, mutta ei nyt kovin erikoista älyä välttämättä.
Korholasta on jäänyt mielikuva, että toisteli ex-miehensä ilmastonäkemyksiä. Mutta ehkä olen väärässä, jos kerran on väitöskirjan saanut ilmastoaiheesta valmiiksi. Ja kyllä, olen hiukan kateellinen kotinsa ikkunasta näkyvästä maisemasta, siis lehtijutussa oleva kuva.
Aivan turhake tyyppi, ei ikinä saanut mitään aikaiseksi. Edennyt uralla vain persettä keikuttamalla. Tyhjäpäinen takinkääntäjä.
Eija-Riitta Korhola on ollut parlamentissa 15 vuotta ja koko sen ajan ajanut suomalaisten etuja.
Onko muut parlamentissa ajanut suomalaisten etuja yhtä paljon kuin Eija-Riitta Korhola?
Kannattaa tutkia asioita ennen kuin tänne kirjoittaa.
Nykyään saa selville mitä parlamentaarikkomme siellä parlamentissa tekevät vai tekevätkö yhtään mitään.