Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi outoa, jos 25v mies seurustelee 18-22v naisen kanssa?

Vierailija
25.09.2021 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu karvojen väristä

Vierailija
2/12 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä olisi outoa? Minä seurustelin 19-vuotiaana 32-vuotiaan miehen kanssa. Ja 21-vuotiaana 40-vuotiaan, eronneen miehen kanssa. Olimme kaikki terveitä, hyvin elämässä pärjääviä, paljon opiskelleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo outoa, luulis että aikuista miestä kiinnostaa aikuiset  naiset eikä pikkutytöt

Vierailija
4/12 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin 18-vuotiaana lukiolaisena 25-vuotiaan kanssa. Ei hän nähnyt minua tasavertaisena kumppanina, etenkin kun jälkikäteen muistelen erilaisia arkisia tilanteita. En esimerkiksi halunnut muuttaa hänen kanssaan yhteen lukion jälkeen, mutta hän painosti minua siihen. "On taloudellisesti kannattavaa" , "ei se yksin asuminen nyt niin hienoa ole ", "eikö olisi aika että me oikeasti alettaisi olemaan yhdessä ". Tuntui, että hän piti automaattisesti mielipiteitäni väärinä, koska hän itse oli vanhempi.

Tilanne voi olla toisenlainenkin, mutta omalla kohdallani kyse oli jämämiehestä, joka ihan syystä ei ollut oman ikäisilleen naisille kelvannut. Itse taas olin teininä liian mukautuva ja miellyttämisen haluinen. Ilman aiempia kokemuksia minua oli helpompi painostaa.

Vierailija
5/12 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo outoa, luulis että aikuista miestä kiinnostaa aikuiset  naiset eikä pikkutytöt

Siis onko 18-22 v pikkutyttö?

Vierailija
6/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä olisi mitään outoa?

Vierailija
7/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto ei ole mieheksi kasvaminen vai? Siis että ei mennä ikä edellä vaan etsitään ihmistä jonka kanssa synkkaa? Nimittäin tällä tavalla tulet ap jäämään ilman. Tällä on nelikymppisiä miehiä joilla on sama tyyli kuin sinulla. Nuoremmista naisista jankkaaminen päivästä toiseen, ikinä ei ole sänkyyn asti päästy. Autismin kirjo? Aloita pariutumisen miettiminen siitä miten se vaikuttaa vuorovaikutukseesi naisten kanssa. Ilmeisesti oletkin jo jyvällä että oman ikäisten kanssa ei onnistu. No ei onnistu niiden lapsellisempienkaan kanssa. Tilanne vaatii tiedostamista ja isosti työtä, ei juuri täysi-ikäiseksi tulleiden hyväksikäyttöä.

Vierailija
8/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulisi mieleen että tuollainen mies haluaa nimenomaan paljon nuoremman naisen jostain seuraavista syistä

-on itse paljon ikäistään lapsellisempi

-ei oikein osaa sänkypuuhia tai on muuten vaillinainen joten haluaa kokemattoman parin joka ei vertaa itseään muihin

- kiihottuu vain todella nuorista naisista eli vaihtaa aina naisen nuorempaan kun tämä alkaa olla liian iäkäs kiinnostamaan häntä

- haluaa manipuloida toista ja määrätä kaikesta ja tämä helpompaa kun toinen paljon nuorempi eikä ole aikaisempaa kokemusta millainen normaali parisuhde

Vierailija
9/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä olisi outoa? Minä seurustelin 19-vuotiaana 32-vuotiaan miehen kanssa. Ja 21-vuotiaana 40-vuotiaan, eronneen miehen kanssa. Olimme kaikki terveitä, hyvin elämässä pärjääviä, paljon opiskelleita.

Et ole voinut olla 18- tai 21-vuotiaana kovinkaan paljoa opiskellut.

Vierailija
10/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuu karvojen väristä

Eikä pelkästään karvojen... se mikä on toisen tekemänä ihan ok, ei sitä toisen tekemänä olekaan.

Vierailija
11/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok.

Vierailija
12/12 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on jokin kompleksinen isäsuhde, et välttämättä edes itse tiedosta sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan