Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n johtaja: Influenssa on pahempi huoli kuin koronan uudet muunnokset. :C MITEN TÄSSÄ NYT NÄIN KÄVI?

Vierailija
25.09.2021 |

"Norjassa ollaankin nyt enemmän huolissaan influenssan paluusta kuin syksyllä ja talvella mahdollisesti tulevista uusista koronamuunnoksista. Salminen toteaa, että tilanne on sama meilläkin, koska influenssa on ollut käytännössä pois puolitoista kautta."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4cb79c44-7bb8-44ff-851b-e27217d16704

Molempiin tauteihin on rokotukset ja influenssa on silti pahempi huoli.

No voin kokemuksesta sanoa, että ei ole yhtään kivaa kun influenssa jysähtää yli 30-vuotiaana. :( Minut pelasti sairaalahoito. Onneksi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sairastanut influenssan, tietäisit sen varmasti. Siitä ei ole olemassa lievää muotoa. Itse olen sairastanut kerran, ja sen jälkeen on rokote kelvannut joka vuosi. Tosiaan koronarokote suojaa varmemmin vaikealta tautimuodolta. Molemmat kannattaa tietty ottaa. Viime vupnnahan influenssarokotteet loppuivat kesken. Pitää kiirehtiä varaamaan oma aika.

Hei oikeasti, miksi levität väärää tietoa?

Influenssa voi olla lieväoireinen. Itse yllätyin testituloksesta, luulin tavalliseksi flunssaksi (lääkäriin menin saadakseni s-lomatodistuksen).

Vierailija
42/44 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti kentältä kertoo, että nykyään flunssaoireisia rokotettuja ei laiteta koronatestiin, vaan testataan sen sijaan kaikki muut virukset. Rokottamattomat sen sijaan joutuvat oireettominakin koronatestiin monessa eri tilanteessa: matkustaminen, altistuminen, koronapassi, jne. Tällä tavalla saadaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku näyttämään isommalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkibussista saa rokotteen 36,50€, elleivät ole jo loppuneet.

Vierailija
44/44 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:n Eeva Ruotsalainen väittää, että influenssaan sairastuu BILJOONA ihmistä vuodessa.

Katsokaa video:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008367575.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän