Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada vaimo lopettamaan jatkuvan torjumisen?

Vierailija
25.09.2021 |

Mitään läheisyyttä, romantiikkaa eikä yhteistä aikaa seksistä puhumattakaan ei ole ollut vuoteen. Puheeksi on otettu ja olen tehnyt sopivia ehdotuksia (ei suoraan seksiin johtavia) mutta vaimo on tunnekylmä ja kääntää iltaisinkin kylkeä kun yritän antaa hyvänyönsuukon. Pahimmillaan en saa suhteesta mitään läheisyyttä ja olo tuntuu kurjalta. Terapiaan vaimo ei lähde, lapsia ei ole eikä muutakaan stressiä. Ei ole toista miestä kun kysyin pettääkö mutta ei vaan huvita ja jaksa. Näinkö tämä kuuden vuoden liitto lässähti?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Onko hän sanonut mitään syytä? Onko hänellä masennusta, suhde jonkun toisen kanssa tms.?

Vierailija
2/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Onko hän sanonut mitään syytä? Onko hänellä masennusta, suhde jonkun toisen kanssa tms.?

Masennusta ei ole, kun kysyin ja muuta syytä ei ole sanonut kuin että ei vaan jaksa eikä huvita. Pettänytkään ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt. Kipinä hukkunut. Jos on kokonaan tunteet loppuneet ei terapia auta. Siksi ei ehkä suostu siihen?

Syy ei ole kummassakaan, elämässä vaan joskus käy niin.

Kun ei ole lapsiakaan niin kannattaa miettiä eroa.

Jos jo vuoden on kestänyt ei ole mikään väliaikainen haluttomuus.

Onko vaimo muuttunut muissakin asioissa kylläsyneen oloiseksi tai puhuu sinulle vain välttämättömät asiat

Onko siis myös arkielämä muuttunut hionompaan suuntaan.

Oletteko puhuneet erosta ääneen?

Vierailija
4/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se lässähti.

Vierailija
5/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaihtoon ja laita toinen maalivahti.

Vierailija
6/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko loukannut häntä?

Oletko likainen?

Oletko lihonut?

Vierailija
7/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kivempi ja haluttavampi ihminen, älä nalkuta, laihduta ja pistä seksikästä vermettä päälle ja pieruverkkarit kaappiin.

Vierailija
8/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti, jos sänkyhommat on sulle tärkeitä. Ei tuu nimittäin muuttumaan.  Puhun kokemuksesta. 

Nimim. 40 vuotta aviossa, seksi loppui lapsien saamiseen yli 30 vuotta sitten

Vierailija
9/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa hänet kiekkojoukkueen maalivahdiksi.

Vierailija
11/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on? Olisiko vaihdevuodet päällä?

Kysele enemmän että miksi ei jaksa, miksi ei huvita. Voihan toki olla että kertoo sitten totuuden, että ei halua sinua...

Vierailija
12/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se heti, jos sänkyhommat on sulle tärkeitä. Ei tuu nimittäin muuttumaan.  Puhun kokemuksesta. 

Nimim. 40 vuotta aviossa, seksi loppui lapsien saamiseen yli 30 vuotta sitten

Tuliko vaimollesi jotain vaurioita synnytyksistä?

Vierailija
13/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hän tyydytyksen seksissänne? Nimittäin ilman sitä seksi on naisille aika puuduttavaa hommaa. Alkuun rakastuneena toki haluaa, kun lähellä olo on niin ihanaa. Mutta jos ei iso O ole odotettavissa, niin vuosien myötä tekee mieluummin muuta. Lukee, harrastaa, nukkuu.

Jos joku on hyvää, siitä ei lakkaa pitämästä vrt. Pizza, suklaa, musiikki, tanssi tai mikä kullekin se nautinnon tuoja on.

Vierailija
14/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
15/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei lähtökohtaisesti kiinnosta sänkypaini ensimmäisenä. Mutta tuossa ei taida muukaan toimia. Kiinnostus taisi loppua tai sitten on joku muu arkikiire. Eli ohi on.

Vierailija
16/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei lähtökohtaisesti kiinnosta sänkypaini ensimmäisenä. Mutta tuossa ei taida muukaan toimia. Kiinnostus taisi loppua tai sitten on joku muu arkikiire. Eli ohi on.

Kiinnostaa jos seksi on hyvää. Huonoa seksiä taas kukaan ei kaipaa.

Vierailija
17/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko loukannut häntä?

Oletko likainen?

Oletko lihonut?

Olen aina tarkka hygieniasta enkä haise. Lihonutkaan en ole vaan olen todella hoikka mies. Tietääkseni en ole loukannut saati vaatimalla vaatinut mitään joten vaimon kylmä torjunta tuntuu kohtuuttomalta.

Vierailija
18/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on? Olisiko vaihdevuodet päällä?

Kysele enemmän että miksi ei jaksa, miksi ei huvita. Voihan toki olla että kertoo sitten totuuden, että ei halua sinua...

Tuskinpa, kun vaimo on tänä vuona täyttänyt 32 ja olen 34-vuotias mies.

Vierailija
19/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoa jotain uutta

Vierailija
20/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sylissä on mukava olla ja suutelemmekin, mutta minua ei ole seksi kiinnostanut hetkeen. En osaa edes itse sanoa miksi. Kipinä ehkä pois. Hän on komea ja urheilulline, mutta vehje ei sytytä keskivertoudellaan eikä ole millään tavoin kinky. Tyydytä itseäni hänen poissaollessaan. En TIEDÄ mikä ongelma. AP:lla vaikuttaa suhde muutenkin olevan ongelmissa, eli seksi heijastuu siihen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi