Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaupan myyjätär mahtaa ajatella miehestä, joka hakee lauantai-iltana sipsipussin ja jäätelöä kaupasta?

Vierailija
25.09.2021 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh, kilttimies. Ei ostanut kaljaa ja kortsuja.

Ostipas ja joutui sen takia hakee muijalle sipsiä ja jäätelöä.

Vierailija
22/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että onpa säälittävä yksinäinen kilttimies, joka mussuttaa herkkuja jonkun paskan filmin parissa yksinään samaan aikaan kun tosimiehet hakee baareista pillua.

Vai sellainen käsitys sinulla on tosimiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen ulkoisesta olemuksesta. Ajattelen mitä luultavammin että ostaa herkkuja kotona menkkäkänkkäränkässä olevalle naiselleen tai sitten mies haluaa itse pitää herkutteluillan. -Kaupanmyyjä

Vierailija
24/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain yhtä syvällistä kuin rekkakuski miettii jokaisesta vastaantulijasta.

Vierailija
25/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton myyjäTÄR? Ap on joku vanha ällö setämies, jonka pitäis olla jo Ehtoolehdossa, unohtaneena maalliset kiimansa.

Vierailija
26/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toiset ne viettää mukavaa lauantai-iltaa herkkuineen ja itse taas töissä, oispa sipsiä. t. Ex-kassa

Vierailija
27/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä on vapaa kassa!"

Vierailija
28/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton myyjäTÄR? Ap on joku vanha ällö setämies, jonka pitäis olla jo Ehtoolehdossa, unohtaneena maalliset kiimansa.

Nöyrin anteeksipyyntöni, siis henkilötär.

Vierailija
29/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana varattu mies, joka hakee

a) perheelleen saunaillan herkkuja

b) treffeille leffaherkkuja

c) vaimolleen menkkalohtusyömistä

d) flunssaiselle lapselleen lohtusyömistä, äiti jäi kotiin hoitamaan lasta ja iskä kipaisi ulos sateeseen

Vierailija
30/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin keissi kaljaa ja paketti voita.

Vierailija
31/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta Prismassa ja S-marketissa työskennelleenä en muista kuin yhden kerran, kun joku asiakas ostoksineen on jäänyt mieleen. Tuolloin asiakas oli nuorehko mieshenkilö, jolla oli kärryssä tavallisten ruokaostosten lisäksi paketillinen terveyssiteitä. Ja näistä siteistä hän itse teki numeron kertomalla minulle kahteen kertaan, että ne tulevat vaimolle, ei hänelle koska hän itse ei sellaisia tarvitse.

Jos hän ei olisi maininnut siteistä yhtään mitään, mä en todennäköisesti olisi enää viiden minuutin kuluttua muistanut koko miestä sen enempää kuin niitä terveyssiteitäkään. Enkä olisi sillä ostohetkelläkään niistä mitään ihmeellistä ajatellut.

Toki aina välillä oli jotain kortsunostajia, jotka katsoivat aiheelliseksi avautua vilkkaasta seksielämästään ja joitain tyyppejä, jotka keksivät ostoksistaan härskejä vitsejä tai yrittivät iskeä minua, mutta tuollaiset tyypit ikäänkuin sekoittuivat massaan. He eivät jääneet mieleen yksittäisinä henkilöinä vaan lähinnä tietyn asiakastyypin kasvottomina ja persoonattomina edustajina.

Vierailija
32/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Asiakas ostaa kaupasta, maksaa, kaikki hyvin. Miettii omia asioitaan, mitä tekisi tänään ja ostaisi vaikka iltapalaksi.

Vierailija
33/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttikselle iskenyt herkkuhampaan kolotus.

Vierailija
34/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee kilttimies

Vierailija
35/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta myyjää oli vähän hymyilyttänyt kun mieheni kävi kesällä ostamassa muurahaismyrkkyä ja kaljaa.

Varmaan näki sielunsa silmin mieheni istumassa terdellä kalja toisessa ja myrkky valmiina toisessa kädessä😁

Häh?

No tuskin oli tuollaista edes tullut mieleen myyjälle.

Vierailija
36/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismyyjät eivät ajattele miesasiakkaista mitään. Eivät he edes huomaa kuka siellä ostaa mitäkin.

Vierailija
37/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d) flunssaiselle lapselleen lohtusyömistä, äiti jäi kotiin hoitamaan lasta ja iskä kipaisi ulos sateeseen

Mutta ei ole mitenkään mahdollista, että mies itselleen ostaisi herkkuja?

Vierailija
38/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta myyjää oli vähän hymyilyttänyt kun mieheni kävi kesällä ostamassa muurahaismyrkkyä ja kaljaa.

Varmaan näki sielunsa silmin mieheni istumassa terdellä kalja toisessa ja myrkky valmiina toisessa kädessä😁

Tai sitten myyjä on ollut ystävällinen ja hymyillyt asiakkailleen ja sinä olet miehesi kanssa alkanut kuvittelemaan olemattomia hänen mielenliikkeistään. Sen enempää muurahaismyrkyssä kuin kaljassakaan ei ainakaan ostoksina ole mitään niin erityistä, epätavallista saati kummallista, että itsessään mitään mielikuvia asiakkaasta herättäisivät.

Vierailija
39/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole mitenkään mahdollista, että mies itselleen ostaisi herkkuja?

Lapsellinen ja naismainen herkkujen mussuttaja? Hyi hitto.

Vierailija
40/48 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai tai ei, minua vituttaa kun en voi käydä kaupassa lempiverkkareissani koska niissä on pysyvä kittitahra. Pitäisivät sottapyttynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi