Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita seksihalujen palauttamiseen?

Vierailija
14.11.2014 |

Mitä tässä pitäs tehdä? Seksihalut on ihan kadonnut vaikka olisi täydet edellytykset sitä harrastaa. Varsinkin jos aikoo lapsia tehdä :S

Olen itseasiassa varsin seksuaalinen persoona. Kun tapasin puolisoni kanssa, naitiin parhaimmillaan 9krt päivässä. Kaikki klikkasi ihan järjettömän täydellisesti: tuoksut, hajut ja maut...

Sitten sairastuin masennukseen ja lääkitys ja parisuhdeongelmat hoiteli viimeisetkin halut. Meillä oli 1,5 vuoden aikana seksiä varmaan 3krt. Nyt olen jo parantunut, ja lääkkeet ovat historiaa, mutta seksihalut eivät koskaan palautuneet normaalille tasolleen. En enää voi olla oikein varma siitä miksi haluja ei ole.

1)väljähtänyt suhde
2)olenko sittenkin yhä masentunut
3)vaurioittiko lääkitys jotenkin järjestelmiäni.

Oon tuskastunut siitäkin kun haluongelmiin ei oikeastaan ole apua tai mitään lääkäriä samalla tapaa kuten ortopedejä niveleille yms...

Mistä mä voisin aloittaa, mitä tehdä?

Suhteessamme on kyllä rakkautta ja hellyyttä halausten muodossa, mutta läheisiä emme enää ole seksittömyyden takia. Mies on myös aina ollut vähemmän seksiä tarvitseva joten hän näyttää tilanteeseen ihan tyytyväiseltä ja käyttää energian muuhun puuhailuun. Tämäkin osaltaan ongelma koska näin hän ei edes yritä saada seksiä ja lämmitellä minua vaan aloitteet menee ihmiselle joka ei kykene tuntemaan halua *apua :O.

Olen kyllästynyt tilanteeseen koska muistan kyllä hyvin miten ihana on haluta toista. Ja miten se sitoo toisiin ja lämmittää koko suhdetta.

Miten asian voisi korjata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Kuulostaa erittäin tutulta. Minulla on hyvin samanlainen tilanne samankaltaisella taustalla ja pelkään, ettei seksuaalisuuteni ja seksielämämme palaa enää ennalleen. Olen miettinyt, saisiko Väestöliitolta tai jostain ehkä apua, jos hakeutuisi jonkun seksuaalineuvojan luo. 

Vierailija
2/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:54"]

Omapa on ongelmanne. Juoskaa vaan lääkärissä, minä käyn tansseissa ja seillä kehon hormonit virtaa ja saan flirttailla miesten kanssa. Sitten palaan kotiin mieheni luo märkänä ja valmiina.

[/quote] Minä käyn kylpylässä katselemassa vieraita ja mieshierojalla kokovartalohieronnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen PSSD on olemassa, miksi siitä ei puhuta?

Ihan heti en menis uskomaan että minulla on PSSD koska haluttomuutta esiintyy niin monesta syystä. On henkistä syytä, masennusta, stressiä yms... mutta poissulkeahan näitä pitäisi.

Miesten haluttomuus voi johtua mm. Liian vähästä testosteronin puutteesta voisikohan tällainen hormonalinen puute aiheuttaa naisissakin ko. Vaivaa?

AP

Vierailija
4/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisää hormonituotantoa

Vierailija
5/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, ikävä löytää kohtalotoweri :/

Harrastatteko te ollenkaan seksiä? Meillä saattaa extempore löytyä se yhteinen sävel n. Kerran kuussa ja silloin kaikki tosiaan sujuu niinkuin pitääkin. Riittäã kosteutus, into, hellyys ja intohimo siihen -ja vain siihen aktiin. Mutta ongelma on sen syttymisen herkkyys. Se tulee jos on tullakseen. Harmittaa ehkä eniten tuo miehen mimosamaisuus: seksiä ei kuulemma voi kalenteroittaa muuten sen intohimous ja spontaanisuus häviää. Kun sekstataan kuin "perhoset" aina kun siltä tuntuu, on niitä kertoja varmaan 10 per vuosi. Äh :/

Vierailija
6/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.itto mitä skeidaa; nainen on ollut haluton ja masentunut ja vetänyt lääkkeitä ja ongelmaksi nyt käännetään, että mies ei sitten hoidakaan hommia nappia painamalla nyt kun nainen haluaisi haluta.   

Vierailija
7/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:19"]

Hitsit, ikävä löytää kohtalotoweri :/ Harrastatteko te ollenkaan seksiä? Meillä saattaa extempore löytyä se yhteinen sävel n. Kerran kuussa ja silloin kaikki tosiaan sujuu niinkuin pitääkin. Riittäã kosteutus, into, hellyys ja intohimo siihen -ja vain siihen aktiin. Mutta ongelma on sen syttymisen herkkyys. Se tulee jos on tullakseen. Harmittaa ehkä eniten tuo miehen mimosamaisuus: seksiä ei kuulemma voi kalenteroittaa muuten sen intohimous ja spontaanisuus häviää. Kun sekstataan kuin "perhoset" aina kun siltä tuntuu, on niitä kertoja varmaan 10 per vuosi. Äh :/

[/quote]

Onko se nyt niin kamalaa, jos mies haluaa harrastaa seksiä intohimosta eikä kalenteroituna viikkorutiinina?

Tekikö miehesi aloitteita masennuksesi aikana? On myös olemassa se mahdollisuus, että mies on suhteessanne oppinut, ettei hänen kannata aloituksia tehdä vaan pyrkiä unohtamaan halunsa. Se rooli on voinut jäädä päälle.

Vierailija
8/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:19"]

Hitsit, ikävä löytää kohtalotoweri :/ Harrastatteko te ollenkaan seksiä? Meillä saattaa extempore löytyä se yhteinen sävel n. Kerran kuussa ja silloin kaikki tosiaan sujuu niinkuin pitääkin. Riittäã kosteutus, into, hellyys ja intohimo siihen -ja vain siihen aktiin. Mutta ongelma on sen syttymisen herkkyys. Se tulee jos on tullakseen. Harmittaa ehkä eniten tuo miehen mimosamaisuus: seksiä ei kuulemma voi kalenteroittaa muuten sen intohimous ja spontaanisuus häviää. Kun sekstataan kuin "perhoset" aina kun siltä tuntuu, on niitä kertoja varmaan 10 per vuosi. Äh :/

[/quote]

Onko se nyt niin kamalaa, jos mies haluaa harrastaa seksiä intohimosta eikä kalenteroituna viikkorutiinina?

Tekikö miehesi aloitteita masennuksesi aikana? On myös olemassa se mahdollisuus, että mies on suhteessanne oppinut, ettei hänen kannata aloituksia tehdä vaan pyrkiä unohtamaan halunsa. Se rooli on voinut jäädä päälle.
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]

Teki alotteita masennuksen aikana ja harrastimmekin seksiä, mutta se ei ollut hyvää. Pelkkää jyystöä[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:27"].itto mitä skeidaa; nainen on ollut haluton ja masentunut ja vetänyt lääkkeitä ja ongelmaksi nyt käännetään, että mies ei sitten hoidakaan hommia nappia painamalla nyt kun nainen haluaisi haluta.   

[/quote]

On se ongelma silloin kun mies tulee itse sänkyyn niin myöhään ettei aikaa jää seksille. Ja jos siitä ajoituksesta yrittää puhua niin sitten syytetään seksin kalenteroittamisesta (vain suomessa voi olla tuollanen sana :D). Miten voi saada aikaa seksille jos siitä ei saa sopia etukäteen eikä sille luoda mahdollisuuksia luonnollisinkaan keinoin?

Joo joo. Haluttomuus on mun oma ongelma. Mies voi mennä ja panna ketä haluaa. Mulla haluttomana ei riitä mielenkiinto muillekaan miehille. Ymmärrän, ei missään tapauksessa ole miehen ongelma. Tätähän sä mulle yritit sanoa.

Vierailija
9/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa tanssia, esim afrikkalaista jossa tömistellään maata

tai nosta lantiota siltaan, rummuta lattiaa lantiolla

tee avaavia venytyksiä ja joogaliikkeitä nivusten ja lonkkien lihaksille

hengitä häpyluuhun asti

t. kehoterapeutti

Vierailija
10/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:24"]Kokeilepa tanssia, esim afrikkalaista jossa tömistellään maata

tai nosta lantiota siltaan, rummuta lattiaa lantiolla

tee avaavia venytyksiä ja joogaliikkeitä nivusten ja lonkkien lihaksille

hengitä häpyluuhun asti

t. kehoterapeutti
[/quote]

Mihin tämä auttaa? Eikä ollenkaan kyynisellä äänellä, haluan vain ymmärtää mihin tuo vaikuttaa.

Vierailija
11/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:24"]Kokeilepa tanssia, esim afrikkalaista jossa tömistellään maata tai nosta lantiota siltaan, rummuta lattiaa lantiolla tee avaavia venytyksiä ja joogaliikkeitä nivusten ja lonkkien lihaksille hengitä häpyluuhun asti t. kehoterapeutti [/quote] Mihin tämä auttaa? Eikä ollenkaan kyynisellä äänellä, haluan vain ymmärtää mihin tuo vaikuttaa.

[/quote]

No seksi on pohjimmiltaan fysiologista? Jos on lihaslukkoja lantion alueella, hormonit ei pääse virtaamaan. Tömistelyt aktivoivat juurishakraa, tuovat energiaa kehoon. Toimii minulle, en saa seksistä tarpeekseni.

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/jooga-parantaa-seksi%C3%A4 

Kokeileppa!

Vierailija
12/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotonta, lääkkeet ovat vieneet seksihalusi lopullisesti. Googlaa PSSD.

Voi kun ihmiset ymmärtäisivät tämän, eivätkä söisi masislääkkeitä kevyin perustein :( : Tietysti jos vakava masis, mutta jos ei niin vakava niin kokeilis jotain muuta kuin ssri lääkkeitä.

Vierailija
13/13 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on ongelmanne. Juoskaa vaan lääkärissä, minä käyn tansseissa ja seillä kehon hormonit virtaa ja saan flirttailla miesten kanssa. Sitten palaan kotiin mieheni luo märkänä ja valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän