Minkä elokuvan rakkaustarina
on mielestäsi kauneimpia ja romanttisimpia/mikä niistä on koskettanut itseäsi eniten?
Itse aloitan vastaamalla The Crown (alkuperäinen eka leffa) Shelley Wesbterin ja Eric Dravenin suhteen.
Paljonhan siitä ei nähty sinällään tietenkään, mutta lyhyydessäänkin yksi omaan silmääni kauneimpia/haluaisin itse tyyliin tasan saman kosinnan. :)
Kommentit (31)
Terminator 2, kun robotti uhrautuu ihmiskunnan puolesta. Niin kaunista, että tuli tippa linssiin.
Englantilainen potilas ja Titanic.
Vertigo elokuva YLE Areena siinä tosi rakkaus.
Die Hard. Pienipalkkainen mies vaarantaa henkensä vaimonsa jouduttua panttivangiksi juppien pikkujouluissa, lopulta pelastaa sekä avioliittonsa että koko joulun aivan kaikilta.
Nina Hartley, Ron Jeremy, Christy Canyon, Jihn Holmes
W-Pink TV
Kaikki rakastuivat toisiinsa. Useasti.
Jos ajattelen romanttisia rakkaustarinoita, niin Notebook.
En kovin usein katso koskettavia rakkauselokuvia, koska olen niin herkkä, että itkisin koko ajan. Ei tavallaan ole voimia sellaiseen kuin harvakseltaan.
Nuorena katsoin äitini suosituksesta Cherbourgin sateenvarjot, ja sen loppu oli ihan hirveän surullinen. Eli se oli koskettava onnettomalla tavalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Aistien valtakunta
Tämähän on kaiken lisäksi tositarina
The Crow on kyllä ihana, yhden toisenkin Brandon Lee leffan tässä vähän aika sitten katsoin, oli kyllä karismaattinen ja lupaava näyttelijä❤
Vastaus kysymykseen kotimainen Oma maa kosketti jotenkin todella paljon.
Anime TV-sarja kyseessä, mutta Clannad - sarjan loppu oli kyllä... huh huh. Kyyneleet virtasivat oikein vuolaana kun niin koskettava romanttinen tarina. Nähnyt myös tuon The Crow elokuvan, mutta se ei ollut mitään Clannad verrattuna itselle. :D
M32
Uuno Turhapuro. Hyvä ja hellä aviomies
Fuc king Åmål