Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa kotiinsa kahville kun eka kertaa tapaa

Hmmm
25.09.2021 |

Kannattaako ottaa tuntematonta kotiinsa kahville kun ekaa kertaa tapaa miehen tai naisen kaverimielessä vai tapaisitteko ekan kerran julkisella kahvilassa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa... Nyt mä tiedän sun osoitteen ja kun olit hankala niin mä aion hiillostaa sut pois siitä asunnosta. Teen sun lapsista niin monta lasua että sun on pakko lähtee... Ja sun ovella on muutenkin jono miehiä...

Vierailija
2/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi kysyt? Jos henkilö on Vaarallinen tai ääliö stalkkaaja niin varaudu muuttamaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiin.

Vierailija
4/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiin.

Vierailija
5/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntematonta viedä omaan kotiin ensimmäisellä tapaamiskerralla, jos ei kotona ole pari riuskaa kaveria ja suojelukoulutuksen saanut iso koira..

Vierailija
6/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa... Nyt mä tiedän sun osoitteen ja kun olit hankala niin mä aion hiillostaa sut pois siitä asunnosta. Teen sun lapsista niin monta lasua että sun on pakko lähtee... Ja sun ovella on muutenkin jono miehiä...

Hmmm ei mulla kyllä lapsia ole mutta ehkä parempi niin tehdä ettei ota kotiinsa...yhden naispuolisen otin kerran ku eka kerran tavattiin mut oon jälkeenpäin miettinyt että olisihan sekin voinu olla virhe jos olisi huonosti käynyt.

Vierailija
7/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, on paljon helpompi ja nopeampi hypätä suoraan sänkyyn.

Vierailija
8/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä, en tiedä miksen osannut ajatella asiaa itse loppuun asti mutta joo. Ajattelin että jos tyyppi loukkaantuu mut nyt sit ajattelin että jos ehdotan jotain kahvilaa ja ei kelpaa nii sit jää näkemättä.

Vierailija
9/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen tulisi kotiini niin en päästäisi sitä kellarista ikinä pois.

Vierailija
10/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteilla ja muilla vaarallisilla tyypeillä on pakkomielle toisten kodeista, se kun on yksityinen.

Pahimmat loukkaukset tapahtuu juuri uhrin kotona, josta ei voi lähteä poiskaan. Olkaa erityisen varovaisia jos henkilö on kiinnostunut kodistasi, ei vaan kodin vaan koko elämäsi takia.

Suojelkaa itseänne.

Jos on pakko panna vierasta, hotelli on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
11/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja EI

KYLLÄ se Huomaa Mikälainen se ihminen on jos olo ei uskalla ottaa SIT EI OTA Kotiin sitä

Vierailija
12/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et huomannut samalla kun vaihdoit puhelinnumeron tehdä myös asunnon haku ilmoitusta niin hopi hopi. Lasuja alkaa tulla ensiviikosta lähtien. Tiedän sun koko nimen ja isompi tyttö oli Minttu. Työpaikkasikin tiedän. Kyllähän sulla ahdistavat oltavat tulee olemaan. Ja kun se olos on Jenni Vartiaisen nettiin kappaleen tapainen, ne pillu ja tissikuvat on nähneet jo kaikki🤣

Vierailija
13/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa siinä pihalla missä asut painimatsi.     Jos voitat niin voit ottaa hänet sisään koska hän tietää kumpi on vahvempi, eikä uskalla tehdä mitään odottamatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi