Moi vihreä, tänään teen konjakissa haudutettuja pippuripihvejä ja valkosipuliperunoita.
Liha, peruna ja kerma ovat suomalaisia laatutuotteita. Konjakki ranskasta.
Kommentit (19)
Hyi, valkosipuliperunat on pahoja. Haisee ja maistuu pjaskalta. Sillekö haluat ap haista?
Oolrait. Moneltako teillä syödään? Olen jo tulossa. :D
t: nälkäinen ahmatti vihreässä puserossa
Nam. Me oltiin Mexico fiilareissa ja tehtiin tortilloja. Hifistelyä sen verran,että salsa tehtiin itse.
Wau, onnistuitko, kuulostaa herkulta, mutta itse en syö lihaa kuin korkeintaan 1-2 kertaa kuukaudessa, se on ehdoton sääntö itselleni.
Hienoa. Me syödään itse metsästettyä villisikaa, perunoita ja juureksia omasta pellosta sekä metsäsienikastiketta. Sienet toki itse kerätty lähimetsästä ja kerma + voi ovat kotimaisia.
Nautitaan hyvästä, suomalaisesta ruuasta!
Terveisin maalla asuva vihreä.
Miksi haudutat pihvejä, nopea paisto voissa tosi kuumalla pannulla molemmin puolin on oikea tapa valmistaa pihvit t: vihreä
Meillä on jo pihvit syöty ja nyt lähdetään miehen kanssa ihan vain cruisailemaan jenkkiautolla.
Pihvejä ei vaan ole tapana hauduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, valkosipuliperunat on pahoja. Haisee ja maistuu pjaskalta. Sillekö haluat ap haista?
Kiinnostaisi tietää mistä olet hankkinut p...n makuisia valkosipuleita. Että tietää varoa.
Minä ottaisin kyllä ne pihvit ilman konjakkia ja pippuria. Ja perunat ilman valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin kyllä ne pihvit ilman konjakkia ja pippuria. Ja perunat ilman valkosipulia.
Sulle tarjotaan nauravat nakit ja mummon muusia 😒
Konjakissa ei hauduteta pihvejä. Konjakki-kermakastike pihvin kanssa on hyvää, juomaksi täyteläinen punaviini.
Haudutetut pihvit? Joko sulla on surkea raaka-aine tai olet onneton kokki. Pihvin pitää olla hyvää sisäfilettä (mieluiten hevosta), joka paistetaan nopeasti kuumalla pannulla medium miinukseksi.
t. Vihreä
Haitko konjakin itse Ranskasta yksityiskoneella, joka päästää mahdollisimman leveän vanan taivaalle, josta saadaan kiva aukko otsonikerrokseen?
T: Vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mistä olet hankkinut p...n makuisia valkosipuleita. Että tietää varoa.
Ikävä kyllä, kunnon valkosipuleita ei oikein meinaa enää löytyä.
Varmaan 90% kaupan valkosipuleista ovat pilalla, tumma laikku joka kynnessä ja maku pilalla.
Naudan sisäfileepiffit ja kermainen kanttarellikastike.
Mä vedin kaks Whopper-ateriaa kympillä ja nyt juon kaljaa.
Meillä on paahtopaistia ja uuniperunoita. T: Vihreä rouva Helsingistä