Hoitoalalla olevat, minkäikäisiä teitittelette?
Kommentit (10)
N. 40-vuotiaasta ylöspäin.
t. LL 28v
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:36"]
En minkäänikäisiä. Jos minä pyyhin toisen persettä, niin eiköhän siinä olla aika sinut.
[/quote]
Vähän noin ajattelen minäkin, tosin yleensä aloitan teititelyllä, mutta kun siihen pyllyn pyyhkimiseen päästään sinutellaan.
Mä makaan just osastolla ja mua teititellään täällä. Oon 22 :D
Potilaan näkökulmasta: haluan pitää tiettyä henkistä etäisyyttä henkilöihin, jotka työnsä puolesta joutuvat tekemään minulle arkaluontoisia toimenpiteitä. Teitittely auttaa avuttomana olemiseen.
sitte kun kohtaan ekaa kertaa asiakkaan niin teitittelen. muuten en. palvelutalossa samat tyypit ni tutuiksi tullaan nopsaan.
Kaikkia itseäni vanhempia. Olen 40 j teitittelen noin viisikymppisistä eteenpäin. Kun joku haluaa sinuteltavan, tietenkin sinuttelen. Teitittely on tapa osoittaa huomaavaisuutta, sitä että meillä jokaista potilasta kunnioitetaan.
En osaa sanoa mitään ikärajaa, fiilispohjalta, riippuen minkä oloinen potilas on. Kerrankin eräskin iäkäs rouva melkein harmistui, kun häntä teitittelin.Toivoi, että sinutellaan. Mutta sitten voi olla 40-50 v (yleensä naisia),joista tulee sellainen vaikutelma, että on ehkä asiallista (= potilas odottaa/toivoo) sinutella. Ennemmin kuitenkin teitittelen kuin sinuttelen itseäni vanhempia.
En teitittele ketään. Mielestäni pokkurointi ei kuulu hoitotyöhön.
T. elämäänsä kyllästynyt hoitsu
En minkäänikäisiä. Jos minä pyyhin toisen persettä, niin eiköhän siinä olla aika sinut.