Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihannemiehesi - kuin isäsi?

Vierailija
13.11.2014 |

Millainen mies sinut sytyttää?

Itse huomaan ihastuvani aina vaaleisiin, rauhallisiin, älykkäisiin ja huumorintajuisiin miehiin. Nuo kaikki ominaisuudet siis samassa miehessä.

Missä määrin voisit kuvailla omaa isääsi samoilla sanoilla?

Ja surprise, isäni vastaa kuvausta täysin. On kyllä yksilönä liian umpimielinen makuuni, mut aika jännä silti, et juuri tuon kuvailun miehet herättävät syvimmän kiinnostuksen, vaikka tummat adonikset jossain mielessä silmää viehättävätkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä huomannut miehessäni paljon samoja piirteitä kuin isässäni :D toisaalta ovat monessa myös erilaisia kyllä..

Vierailija
2/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tuo ei todellakaan päde. Olen nyt sinkku, mutta kaikki suhteni ovat olleet täysin erityyppisten miesten kanssa. Mikään isäniedustamassa miestyypissä ei miellytä minua. Tämä saattaa tietysti johtua siitä että isäni on alkoholisti. Ihastun täysin erityyppisiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehessäni on hyvin paljon samaa kuin isässäni. Sekä ulkonäössä että varsinkin luonteessa. Olen aina tykännyt isästäni ja arvostanut häntä. Varmaan jos olisin ollut toista mieltä isästäni, olisin etsinyt mieheksikin hänen vastakohtansa.

Vierailija
4/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on alkkis. Päättele siitä.

Vierailija
5/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin erilaisia miehiä ja hyvä niin.

Vierailija
6/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pelottavan samanlaisia:D onneks ei ulkonäöltä ku vähän

Vierailija
7/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli narsistinen paska. Joten ei.

Vierailija
8/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan, päinvastainen oikeastaan kaikessa. Mutta minun isäni onkin alkoholisti jonka kanssa en kovin paljon ole ollut tekemisissä, eikä mitään tunteita häntä kohtaan ole, korkeintaan vähän sääliä.

Vierailija
9/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin näyttää menevän ainakin niillä naisilla jotka pääsevät valitsemaan päältä parhaimmat. Tiedän ainakin 3-4 heti suoralta kädeltä joilla on näin mennyt ihan viime vuosina kun löysivät "sen oikean". Yhden tuttuni luulin kerran olevan isänsä kanssa kaupoilla kunnes huomasin että olikin uusi avomies.

Vierailija
10/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:34"]Minuun tuo ei todellakaan päde. Olen nyt sinkku, mutta kaikki suhteni ovat olleet täysin erityyppisten miesten kanssa. Mikään isäniedustamassa miestyypissä ei miellytä minua. Tämä saattaa tietysti johtua siitä että isäni on alkoholisti. Ihastun täysin erityyppisiin miehiin.
[/quote]

Sama.

Vierailija
11/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitettavasti löydän miehestäni vain isän huonoimmat piirteet, kuten puhumattomuuden, mulkoilut ja mökötykset. Sen sijaan isäni parhaat puolet, kuten ahkeruus ja sisu, loistavat poissaoloaan. Ihannemiehessäni olisi isäni parhaat puolet, mutta täysin isäni kaltainen puoliso olisi vaikea, vaikka isä rakas onkin ja ihana isoisä lapselleni.

Vierailija
12/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan isääni aivan valtavasti, hän on suurin tukeni ja turvani. Olen onnekas, sillä olen löytänyt miehen, joka on luonteeltaan hyvinkin samanlainen kuin isäni.