Mistä löytyy hyviä miehiä?
Kommentit (32)
Sille hyvälle miehelle on monia monia muitakin ottajia. Miksi hän kiinnostuisi juuri sinusta kaikkien muiden sijasta. Aloituksesi perusteella sinä jostain syystä ilmeisesti houkutat puoleesi retkuja.
Hyviä miehiä löytyy joka paikasta, mutta heidät täytyisi myös kelpuuttaa.
Jos sanoo hyville miehille aina että ei ole kipinää, kemiaa tai romanttisia tunteita niin tie johtaa retkuihin.
Mä haluaisin löytää sellaisen 30-40-v. miehen, jolle ei ole kasvanut puhelin käteen kiinni. Onko mahdollista löytää?
Vierailija kirjoitti:
Ei Tampereella. Tampereella on suomalaisia arkkitehtejä, jotka ovat vaarallisia narsisteja.On yksi suomalainen arkkitehti, joka valehtelee niin paljon, ettei voi edes seurata omia valheitaan. Hän on lähes 60 -vuotias ja on nyt kullankaivajan kanssa, joka valitsi hänet Fb: ssä ja IG: ssä. Ennen kuin hänellä oli oikea kumppani. Nyt hän maksaa kullankaivajasta.
Taidat vähän tykätä.
Olen hyvä mies, olen kotona. Eli et voi löytää minua oikeastaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä, sieltähän nykyään kaikki löytyy
Tampereella on arkkitehti, jonka brasilialaiset kullankaivajat noutavat FB: ssä ja IG: ssä. Tuo brasilialainen kullankaivaja (beatriz grimaldi) metsästää suomalaisia miehiä ja tekee kaikkensa sellaisen saamiseksi. Jopa tuhota perheitä, jotta suomalainen mies maksaa matkansa ja lomansa. Helppo.
Laitan Harrille kopion tästäkin kommentista.
Tiesittekö, että Monacon prinsessa Stéphanie on todellisuudessa mies?