Whatsapp tietäjille! Mistä voisi johtua?
Kertokaa mistä voisi johtua?
Keskustelin erään henkilön kanssa whatsappin välityksellä ja tämän jälkeen normaalisti poistin keskustelun. Muutaman päivän kuluttua kyseisen henkilön kuva ja "tyhjä keskustelu" kuitenkin ilmestyi keskustelut-listan viimeiseksi. Välissä siis oli ajanjakso, jolloin näin ei ollut. Tyhjä keskustelu ilmestyi listan alimmaiseksi vasta muutaman päivän kuluttua keskustelun poistamisesta.
Kommentit (18)
ps. Keskustelu valikosta voit poistaa kaikki keskustelut.
..Tuli mieleen että poistitko itse ns. manuaalisesti kaikki viestit, vai tuolta valikon kautta?
Olen päivittänyt kyllä puhelimeni, mutten Whatsapp sovellusta. >>-merkkejä en pysty tarkistamaan, sillä keskustelu ja viestit on poistettu. Kun avaan tämän "tyhjän" keskustelun ei siellä siis lue mitään. Ja keskustelu on tosiaan listan viimeisenä, vaikkei ajallisesti sitä todellisuudessa olekaan.
-ap
Poistin keskustelut valikosta koko viestiketjun.
-ap
Kokeile päivittää eka sovellus..? Tällä viikolla omani päivitin.. Jos sit toimis.. :)
Ei toimimisessa mitään ongelmaa ole ja saan kyllä poistetuksi (ja poistinkin jo) tuon tyhjän keskustelun, mutta ihmettelen mistä johtuu että se sinne mystisesti ilmestyi. Olen kymmeniä kertoja aiemminkin poistanut viestiketjuja muttei näin ole koskaan aiemmin käynyt.
-ap
Oletko viestien poistamisen jälkeen "vakoillut" henkilöä eli katsonut onko paikalla tms?
Olen tsekannut milloin on viimeksi ollut paikalla. Olen kuitenkin tehnyt samoin myös ihan muiden poistettujen keskustelujen henkilöille eikä näin ole käynyt.
-ap
Minulla käynyt vastaava tapaus. Tosin sillä erolla, että katsoin sellaisen ihmisen whatsapp-profiilia, jolle en ole ikinä mitään kirjoittanut eikä hän minulle. Mutta silti kyseisen hlön kuva ja nimi ilmestyi keskustelistalle ns. tyhjänä. En tiedä sitten onko puhelin (iPhone) sekoomassa vai miksi se voi niin tehdä. Ja mahtaako samainen tyhjä keksustelu minun nimellä varustettuna näkyä myös hänellä?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:06"]
Minulla käynyt vastaava tapaus. Tosin sillä erolla, että katsoin sellaisen ihmisen whatsapp-profiilia, jolle en ole ikinä mitään kirjoittanut eikä hän minulle. Mutta silti kyseisen hlön kuva ja nimi ilmestyi keskustelistalle ns. tyhjänä. En tiedä sitten onko puhelin (iPhone) sekoomassa vai miksi se voi niin tehdä. Ja mahtaako samainen tyhjä keksustelu minun nimellä varustettuna näkyä myös hänellä?
[/quote]
Pua, jos näinon. Mulla on listalla joitain vanhoja kaukoihastuksia, jotka ei ole musta syttyneet. Apua, jos nyt näkevät, että käyn stalkkaamassa heitä ja numeronsa löytyy puhelimesta.:D Ei sitten ihme, kun yhden tällaisen miehen kaverit katsoo mua aina oudosti....
Kokemuksesta voin kertoa, että WhatsAppia ei kannattaisi käyttää ollenkaan, paitsi jos on valmis siihen että keskustelut pompsahtaa myöhemmin jollekin ulkopuoliselle esiin. Olen testaillut asiaa, ja millään ei tuota näytä voivan estää. Luultavasti ominaisuus on tahallinen, onhan WhatsApp Facebookin, tuon NSA:n kaupallisen sovelluksen omistama. Eli ei kannata mitään luottamuksellista tai intiimiä sitä kautta viestiä - ellei ole valmis siihen, että se päätyy muidenkin käsiin.
Tätä ei nyt vielä uskota, mutta odottakaa pari vuotta, niin alkaa juttuja tipahdella tasaiseen tahtiin julkisuuteenkin.
Ap, onko sillä mitään merkitystä, että se tyhjä keskustelu sinne ilmestyi? Ei. Ja se on ilmestynyt sinne juurikin siksi, että olet kyttäillyt kys. henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:27"]
Ap, onko sillä mitään merkitystä, että se tyhjä keskustelu sinne ilmestyi? Ei. Ja se on ilmestynyt sinne juurikin siksi, että olet kyttäillyt kys. henkilöä.
[/quote]
Onhan se nyt noloa, js ei ole ollut ko.typin kanssa missään yhteydessä puhelimen kautta.
No ei se "keskustelu" sillä vastapuolella näy.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:54"]Olen tsekannut milloin on viimeksi ollut paikalla. Olen kuitenkin tehnyt samoin myös ihan muiden poistettujen keskustelujen henkilöille eikä näin ole käynyt.
-ap
[/quote]
Jos avaat keskustelun, käyt kattomassa onko paikalla nii keskustelu jää sinne tyhjänä alimmaksi.
Miksi te poistatte keskusteluja? Itselleni ei ole tullut koskaan mieleenkään. :o Vievätkö ne muistia vai ovatko ne niin arkaluonteisia, ja pelkäätte puhelimenne päätyvän vääriin käsiin? Alapeukuttakaa minkä jaksatte, mutta ihan aidosti ihmettelen. Poistan kyllä itse vanhoja tekstiviestejä ja sähköposteja, mutta en keksi miksi poistaisin whatsapp-viestejä.
Up, kukaan ei vastaa kysymykseeni. :D t. 17
Mihin tarvitset sitä tietoa, mistä se johtuu? Et voi kuitenkaan ennakoida toimillasi, mitä WhatsAppin seuraava päivitys taas puhelimessasi aiheuttaa. Etkä voi tehdä itse asialle mitään muuta kuin poistaa tyhjän keskustelun uudelleen ja poistaa vaikka koko yhteystiedon.
Oletko käynnistänyt puhelimen uudestaan, tai tehnyt uuden pävityksen? (uuden päivityksen huomaat siitä, että keskustelun ">> merkki" (viestin kuittaus) on muutunut siniseksi, kun toinen on lukenut viestisi. Ennen näkyi vain harmaana..
Sovellus on varmaan välitallentanut keskustelun, mutta voit poistaa sen silti listalta..?