Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa miksi lopettaa röökin poltto

Vierailija
13.11.2014 |

Eli nyt haukkukaa tupakoitsijoita. Aivopeskää mut uskomaan kuinka idioottia on polttaa. Mulla siis röökit nyt loppu enkä aio ostaa toista. Sähköröökiä aion käyttää se kerta kaapista löytyy. Mutta siis Antakaa Palaa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästät helvetisti rahaasi, säästät kehoasi syöviltä, keuhkoahtaumataudilta, astmalta ja krooniselta bronkiitilta. Säästät hampaitasi ja hajuaistiasi.

Vierailija
22/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:20"]

Siis oikeastikko tupakoija näyttää mielestänne köyhältä? Mielenkiintoista!

[/quote]

Kyllä. Tupakanpoltto = sivistymättömyys, kouluttamattomuus, välinpitämättömyys, itsehillinnän puute. Köyhät ja suttuiset ja juntit polttaa. Jos näkee muuten siistin näköisen ihmisen röökillä, tulee mieleen että siinäkin yksi oikeasti likainen ja tyhmä ihminen yrittää muka näyttää hyvältä, mutta jää kiinni kun imee sitä haisevaa paskaputkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva näyttää epäsiistiltä ja niin... juntilta. Tupakoivat äidit ovat pahimpia. Ja tupakan haistaa hengityksestä, hiuksista ja vaatteista vaikka miten pesisi. Tupakointi on itse asiassa huumeriippuvuutta, eli jokainen rööki vaan helpottaa vieroitusoireita eikä oikeasti paranna sun oloa. Mutta hei - jo yhden päivän tupakoimattomuuden huomaa keuhkoissa ja kukkarossa! :) T. Entinen 30 röökiä päivässä tupakoiva, lopetin seinään ilman nikotiinivalmisteita. Elämäni paras päätös. Kaikki pystyy tähän! Tarvitaan vaan oikea mielentila: Jes, olen vapaa riippuvuudesta! Suosittelen lämpimästi Allen Carrin kirjaa.

Vierailija
24/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko sä tosissasi meinaat, että sun röökinpoltto loppuu?!? Ettet ikinä aiemmin ole kuullut "saarnoja" röökin aiheuttamista sairauksista, että koskaan aiemmin ei kukaan ole maininnut sun haisevan pahalle? Miten sä tällä kertaa ymmärtäisit yhtään paremmin kuulemaasi tai tässä tapauksessa lukemaasi?

Et sä lopeta röökaamista tähän etkä tänään. Etkä huomenna. Ihan niin kauan kun sun tekee mieli polttaa, sä poltat. Sä lopetat vasta sitten, kun sä ihan oikeasti haluat lopettaa. Ja silloin sä et enää himoitse etkä tarvitse  sähkötupakkaa tai mitään muitakaan korvikkeita.

Vierailija
25/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parhaimmillaan puol vuotta ilman röökiä ja tietysti koko raskausajan + imetysajan.

Pointtina tässä keskustelussa on se että mä tahdon kuulla sen että röökin veto on oikeesti perseestä ja noloa ja epäsivistynyttä ja merkki huonommuudesta. Miksi? Koska tuntuu siltä että haluan kuulla suuren joukon mielipiteen asiasta.

Vierailija
26/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:24"]

Tupakoiva näyttää epäsiistiltä ja niin... juntilta. Tupakoivat äidit ovat pahimpia. Ja tupakan haistaa hengityksestä, hiuksista ja vaatteista vaikka miten pesisi. Tupakointi on itse asiassa huumeriippuvuutta, eli jokainen rööki vaan helpottaa vieroitusoireita eikä oikeasti paranna sun oloa. Mutta hei - jo yhden päivän tupakoimattomuuden huomaa keuhkoissa ja kukkarossa! :) T. Entinen 30 röökiä päivässä tupakoiva, lopetin seinään ilman nikotiinivalmisteita. Elämäni paras päätös. Kaikki pystyy tähän! Tarvitaan vaan oikea mielentila: Jes, olen vapaa riippuvuudesta! Suosittelen lämpimästi Allen Carrin kirjaa.

[/quote]

Lopetin ilman mitään kirjoja, aivan suoraan pystyyn, vajaa 40 vuotta polttanut! Nyt ilman jo kolme vuotta, jee!

Vierailija
28/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:44"]

[/quote]

Lopetin ilman mitään kirjoja, aivan suoraan pystyyn, vajaa 40 vuotta polttanut! Nyt ilman jo kolme vuotta, jee!

[/quote]

Fatalistina uskon kuolevani yhtä lailla poltin tai olin polttamatta!

Vierailija
29/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja onnistuu muuten mainiosti ilman moista kirjaakin. Se on joku näiden nikotiinipurkkafirmojen keksimä mainoskikka, että tupakoinnin lopettaminen olisi ylipäänsä vaikeaa ja suunnilleen mahdotonta ilman näitä korvaavia tuotteita.

Vierailija
30/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:07"]Onko totta että röökaajia pidetään ns kakkosluokan kansalaisina? Itse pidän vaikka itse poltan.
[/quote]
Kyllä. Wt-porukka polttaa

Vierailija
31/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:44"]

[/quote]

[/quote]

Mä kerkesin polttaa "vain" 20 vuotta, mutta muutoin ihan sama juttu. Eikä ollut edes vaikeaa.

Vierailija
32/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:07"]Onko totta että röökaajia pidetään ns kakkosluokan kansalaisina? Itse pidän vaikka itse poltan. [/quote] Kyllä. Wt-porukka polttaa

[/quote]

No ei tietenkään ole, koko juttu on täyttä hölynpölyä! Tuollainen luokittelu kertoo päinvastoin jotain luokittelijasta, kenties hänen laumasieluisuudestaan, mutta ei yhtikäs mitään varsinaisesta luokiteltavasta. Kuuluu sarjaan elämäntapavalintoja; ei, itse en polta!

Vierailija
33/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita laspen yrittäminen :) se oli se asia, joka minut sai lopettamaan 13-vuoden tupakoinnin (aski päivässä). Nyt 2 vuotta savuttomana ja 9 kk lapsi tuossa vieressä :)

Vierailija
35/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:48"]Aloita laspen yrittäminen :) se oli se asia, joka minut sai lopettamaan 13-vuoden tupakoinnin (aski päivässä). Nyt 2 vuotta savuttomana ja 9 kk lapsi tuossa vieressä :)
[/quote]

No en viitsi lasta pukata vaan sen takia että tahdon röökistä eroon. :D olin kyllä jo yhden raskausajan savuton mutta aloitin taas

Vierailija
37/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/63 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni tehtiin 46-vuotiaana ohitusleikkaus.Kova tupakoitsija jo 13-vuotiaasta. Nyt ei pysty tekemään ruumiillisia töitä ja muukin ennuste on aika kehno.On kuin vanha ukko. Ei ole ukkokaan malttanut jättää kokonaan polttamista joten tulevaisuus näyttää miten käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä