Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko kuulla aivan uskomattoman jutun!!

Vierailija
02.09.2006 |

Tuli mieleeni tuosta " minkä ikäisenä menetit neitsyytesi" - jutusta.

Itse menetin neitsyyteni 14- vuotiaana reilu 50- vuotiaalle miehelle, vapaaehtoisesti. Olin hevostyttö ja hoidin hänen hevosiaan... ja hän minua! Olin rakastunut tähän mieheen... oikeasti!

No, joo, mutta pointti ei ollut se.

Suhdetta kesti kolmisen vuotta, kunnes 17 vuotiaana alkoi oman ikäiseni pojat kiinnostamaan ja aloin seurustelemaan luokkakaverini kanssa. Vanhemmilleni hän oli ensimmäinen poikaystäväni.

Kun kerroin seurustelusta tälle viisikymppiselle tallinomistajalle (ja siitä, etten enää aikoisi puuhailla hänen kanssaan sängyssä), hän antoi minulle porttikiellon tallilleen.

Ei mennyt montaakaan viikkoa, kun isäni sai paskahalvauksen luettuaan salaa päiväkirjaani. Sielä olin mm. pohtinut olevani raskaana tallin omistajalle ja muutenkin hehkuttanut suhdetta mieheen.

Ajattelin, että isäni tappaa minut (ja sen tallinomistajan myös), mutta parin päivän saarnaa kummempaa siitä ei tullut. Sanoi kyllä tekevänsä jonkun ilmoituksen siitä miehestä.

Vuodet kuluivat ja unohdin koko asian. En ollut ko. tallinomistajaan sen koommin missään yhteydessä. Äitini erosi isästäni n. vuosi sitten ja sain kuulla äidiltäni järkyttävän jutun!

Isä ei koskaan nostanut syytettä tallinomistajaa vastaan. He sopivat asiasta rahalla eli tallinomistaja maksoi isäni hiljaiseksi!!!! Summa oli 10 000 markkaa!! Äitini eli väkivaltaisessa ja alistavassa suhteessa eikä uskaltanut tuolloin puuttua asiaan.

Nykyään tunnen vihaa ja inhoa tallinomistajaa kohtaan! Nyt vasta aikuisena tajuan kuinka lapsi olin ja olihan se laillisestikin väärin. Hän käytti minua ja " rakkauttani" törkeästi" hyväkseni.

Puistattaa ajatella, että hän on tänä päivänä (jos vielä elää) 70- vuotias!!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pahempaa sarjaa kuin minun pedofiiliahdistelijani. ei koskaan mennyt raiskaukseen asti, enkä uskaltanut oikeasi kertoa kenellekään. mutta jälkikäteen selväksi on tullut tuon perhetutun tavat ahdistella tyttölapsia.

Vierailija
2/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli silloin, 15 - 20 vuotta sitten tuon ikäinen omistaja, jota kiinnostivat teini-ikäiset tytöt ihan kybällä. Kaikenlaisia juoruja liikkui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isä saattoi " myydä" minut???

ap

Vierailija
4/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siellä oli silloin, 15 - 20 vuotta sitten tuon ikäinen omistaja, jota kiinnostivat teini-ikäiset tytöt ihan kybällä. Kaikenlaisia juoruja liikkui...

Vierailija
5/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti käytti rahat edes sun ajokorttiin/koulutukseen.

Vierailija
6/69 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että näissä tallikuvioissa tätä sattuu (no ehkä ilman tätä hurjaa rahakuviota) kai yleisemminkin; juttua oli myös muista vastaavista tapauksista ja niistä varmaan suuri osa juorujen tasolla. Tutulla tallilla ainakin yksi harjoittelija lähti kuulemma ihan yhtäkkiä vetämään, kun omistaja kävi pitämässä vonkausmonologia öisin oven takana. :(

Vierailija
8/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli töissä tunnetussa juristifirmassa (nykyään sairauseläkkeellä) ja asiahan olisi tullut julkiseksi...

ap

Vierailija
9/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juttu ei olisi tullut julkiseksi vuosikymmeniin, mikäli isäsi olisi halunnut salata henkilöllisyytesi. Jutun asiakirjat olisi julistettu salaisiksi.

Vierailija
10/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että juttu ei olisi tullut julkiseksi vuosikymmeniin, mikäli isäsi olisi halunnut salata henkilöllisyytesi. Jutun asiakirjat olisi julistettu salaisiksi.

Vierailija
11/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse olisit päättänyt esim. 18-vuotiaana ilmoittaa poliisille tai tehdä asian julkiseksi?

Vierailija
12/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ällöttää se, että miten saatoin olla oikeasti ihastaunut tähän vanhaan äijään (siis 50v on teinin mielestä ikäloppu). Silloin sanaa pedofilia ei edes tunnettu...

En ole isälleni maininnut tästä maksuasiasta mitään. Itseasiassa en ole juuri ollut tekemisissä hänen kanssaan sen koommin kun kotoa muutin. Pakollisilla juhlilla nähdään.

ap

Vierailija
13/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettuaan isällesi siitä, että asia ei mene eteenpäin, jos olisitkin itse vienyt asian eteenpäin.

Vierailija
14/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä...

Miten niin...? Meidän pienessä kunnassa E-P:llä muutama vuosi sitten paljastui vastaava tapaus. Tallityttöjä oli käytetty hyväksi useampia ja pitkällä aikavälillä. Lisäksi kun asia meni oikeusasteisiin alkoi perheiden uhkailu, talojen kivitys öisin yms.

Nykyään tekijä on vankilassa, onneksi. Saa varmaan tuntea siellä nahoissaan tekosensa...

tsemppiä ja hyvää jatkoa ap:lle

Vierailija
15/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kovinkin yleistä tuo vanhojen hevosmiesten ihastuminen nuoriin hevostyttöihin ja heidän hyväksikäyttönsä... Ainakin täällä meillä päin noita juttuja olen kuullut ja tiedän että ovat tosia. YÖK!!!

Vierailija
16/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nämä tiedä millaista on tajuta aikuisena vasta vuosien jälkeen että se mitä sulle tehtiin ei ollut ok vaikka niin uskoteltiin. lapsena nuorena sitä on niin sinisilmäinen ja aikuisen vastuulla olisi tietää paremmin. ja joku käyttää hyväkseen. vihanen olo siitä vaan jälkeenpäin tulee.

ja on todella vaikea alkaa selvittämään vanhaa asiaa joka on kipeä, kun yrittää vaan pyyhkiä muistoistaan pilaamasta elämää.

2

Vierailija
17/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanoin vasta aikuisena tajusin miten minua käytettiin hyväksi (vaikka olinkin rakastunut) ja suoraan sanottuna olin niin lapsi, etten tajunnut tilanteen vääryyttä. Olin täysin kykenemätön ajattelemaan omaa parastani.

Muutama vuosi sitten ajattelin mielessäni, että nostan itse syytteen miestä vastaan (ennenkuin tämä raha- asia tuli ilmi), mutta ei ollut rohkeutta tai jotain. Hävetti kai itseänikin...

ap

Vierailija
18/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi oikeudessa kiistänyt kaiken ja jäänyt ilman rangaistusta. Sinut olisi leimattu valehtelevaksi huoraksi. Ehkä isäsi oli kuitenkin viisaampi.

Kosta miehelle kirjoittamalla lehteen tarinasi nimettömänä. Saattaa olla että muita saman kohtalon kokeneita alkaa putkahdella esiin.

Vierailija
19/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tästä otoksesta voi päätellä, että ympäri Suomea on/on ollut talleja jossa saattaa joutua hyväksikäytetyksi!

Vierailija
20/69 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omistaja tai muu on miespuolinen (naimisissakin). Ehkä vähän kärjistettyä, mutta tämä tosiaan tuntuu olevan liiankin yleistä.

ap