Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitellänpäs taas vähän koronarokotteen ja kuukautishäiriöiden yhteyttä

Vierailija
25.09.2021 |

Vastaa galluppiin, niin katsotaan kuinka yleisiä häiriöt ovat. En nyt erottele sitä, onko ollut häiriöitä yhdestä vai kahdesta rokotteesta. Itsekin olen saanut vasta yhden piikin. Kolmen viikon kuukautiset ja viikon kuumeilu aiheutivat sen, että en aio ottaa toista rokotetta ennen kuin lomalla, en halua olla poissa töistä.

Selvitellänpäs taas vähän koronarokotteen ja kuukautishäiriöiden yhteyttä

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kierukka, eikä vuotoja joten omaa tilannettani en tiedä. Sen sijaan, tiedän useamman joille häiriöitä on tullut. Lisäksi tunnen nuoren miehen, joka sai sydänlihastylehduksen ja oli todella huonona. Että sellainen ihan turvallinen rokote. Lapsilleni en anna ikinä ikinä maailmassa pistää.

Vierailija
2/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä lapsestani neljä on ottanut rokotteen. Mm. minun vanhempieni painostamana. Yksi nuori mies pitää päänsä, ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukaan niin tulee todenmukaisempi kuva :)

Vierailija
4/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä jauhaa? Kaikki kumminkin pakotetaan lopulta ottamaan piikki.

Vierailija
5/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ettei tullut kaikkein loogisimmat vaihtoehdot. Voit mielessäsi vaihtaa tuon  "Ei minulla häiriöitä, mutta tunnen kyllä ihmisiä, joille niitä tuli" muotoon " Minulla ei häiriöitä, mutta uskon että sellaisia voi joillekin tulla". Se oli niin kuin lähinnä tarkoitukseni, mutta muotoilin huonosti :)

Terkuin AP

Vierailija
6/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oireita, immuunipuolustus meni hetkeksi sekaisin, nyt jo tasaantunut. Ei mitään mystistä.

Vierailija
7/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta! Monettako kertaa sä teet aloituksen tästä asiasta?

Ota päälääkkeesi nyt. Yläpää.

Tämä on eka aloitus aiheesta, jonka MINÄ tein. Asia kiinnostaa ja mielestäni gallup kertoo asiasta paremmin, kuin pelkät keskustelut. Jos ei itseäsi kiinnosta, niin mitäs jos vaan nostat hattua ja menet ohi? Ne päälääkkeetkin voisi olla hyvä muistaa...

AP

Vierailija
8/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä jauhaa? Kaikki kumminkin pakotetaan lopulta ottamaan piikki.

Toivottavasti ei sentään pakoteta. Kyllä valinnanvapaus pitäisi olla...

AP

Vierailija
9/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele saatanan mätiaivo kirjoittamaan, tule sitten, siis noin.10 v kuluttua, takasin. Ääliö!

Kenelle tämä viesti oikein on? Jos minulle (AP), niin kerrottakoon että olen jo sen verran vanha, että 10 vuoden päästä kirjoitustaito on varmaan jo entisestään rapistunut dementian vuoksi. Kuukautiset on silti vielä säännölliset, tosin niukentuneet, ja yhden kerran jättivuoto tuntui aluksi huolestuttavalta vaihdevuosioireelta, kunnes kuulin näistä rokotehäiriöistä. Siitä lähtien olen ollut varma siitä, että syyllinen oli rokote. Sen jälkeen kuukautiset ovat taas olleet normaalit.

Sitä vastoin oma mielenterveytesi vaikuttaa huolestuttavalta. Oma kirjoitustaitosi ei ole ainakaan yhtään parempi kuin minun, ja sellainen peruskohteliaisuus näyttää puuttuvan ihan kokonaan.

AP

Vierailija
10/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut häiriöitä, enkä tunne ketään kenelle olisi tullut.

Vierailija
11/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
12/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut häiriöitä, enkä tunne ketään jolle olisi tullut. Voihan joillekin rokotuksesta tulla häiriöitä. Itsellä saattaa tulla muutoksia vuotoon ja ajankohtaan ihan vain pelkästä stressistä tai jos olen vaikka pahasti kipeänä. Jos saa rokotuksesta muitakin oireita, niin en pitäisi kierron häiriöitä mitenkään mahdottomana.

Vierailija
13/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut kuin aivan pientä häikkää.

T. Mika Rämet

Vierailija
14/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin tietotoimisto taas tehtailee aloituksia ja vastauksia.

Tutkittu tieto on, että haittoja on äärimmäisen harvoin.

Vierailija
15/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynek sanoi rokotekieltäytyjiä koskekevassa haastattelussa Hesarissa, että vielä ei voida tietää mitä oireita ehkä ilmenee parin vuoden kuluttua, mutta suurin osa reaktioista tulee kuitenkin nopeasti.

Hän myös sanoi, että narkolepsiasta näkyi viitteitä nopeasti sikainfluenssarikotteen jälkeen, mutta terveysviranomaisten tietoon nämä tulivat vasta myöhemmin.

Se oli harvinaisen asiallinen haastattelu. Nohynek piti jopa hyvänä asiana sitä että Ihmiset haluavat tietää rokotteen hyödyt ja haitat ja punnitsevat niitä tarkasti ennen rokotteen ottamista.

Itse olen sitä mieltä, että tämä kuukautisingelma menee nyt samalla tavalla kuin narkolepsia. Viitteitä siitä on tullut paljonkin ympäri maailmaa, mutta terveysviranomaisten tietoon ne eivät vielä ole tulleet.

Oma kuukautiskierto on ollut aina säännöllinen, 28-29 päivää.

1. Rokotteen jälkeen kierto oli kuitenkin 14 päivää parin kk-kierron ajan. Ja sen jälkeen se on ollut yli 40 päivää.

2. Rokotteen jälkeen vuoto on ollut erikoisen tummaa. Ihan kuin vuodon koostumus olisi erilainen.

Yritän etsiä sen haastattelun ja linkittää tänne..

Vierailija
16/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ettei tullut kaikkein loogisimmat vaihtoehdot. Voit mielessäsi vaihtaa tuon  "Ei minulla häiriöitä, mutta tunnen kyllä ihmisiä, joille niitä tuli" muotoon " Minulla ei häiriöitä, mutta uskon että sellaisia voi joillekin tulla". Se oli niin kuin lähinnä tarkoitukseni, mutta muotoilin huonosti :)

Terkuin AP

Joo oli kyllä huono toi eka vaihtoehto ei ongelmia enkä usko että niitä on. Eiköhän sen verran järkeä löydy et voi häiriöitä pitää mahdollisena vaikka ei omalle kohdalle osuisi.

Vierailija
17/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä itu in tehdä näitä valekyselyitä liukuhihnalta? Ap voisi hiljalleen irtaantua harhoistaan.

Miksi?. En ole Ap mutta sanotko että kuukautishäiriöt on follaria`?. Lähipiirissäni on näin käynyt ja esimerkiksi tämä:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/6bcd4001-52f1-4aa8-b642-06c55c0181fa

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/sep/18/covid-vaccine-cha…

https://www.vauva.fi/keskustelu/4227095/koronarokote-ja-kuukautiset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4184824/kuukautiseni-loppuivat-kuin-sei…

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/997698b1-2a36-4d7a-8a27-d3cb6…

Sietäisi tutkia. Ihan sen takia, että kuukautiset liittyy lapsen saamiseen?.

Vierailija
18/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole moista voitu tutkia, koska haittojen määrän näkee vain keräämällä dataa. Siis samalla kun rokotetaan. Rokotukset käynnissä. Haittatutkimukset kesken. Johtopäätökset joskus myöhemmin. Erityisesti se, että miten vaikuttaa myöhempään hedelmällisyyteen, on ihan arvoitus. Se, että jotain ei ole vielä havaittu, ei tarkoita ettei sitä ole. 

Linkki Pfizerin rokotteen tietoihin: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…

Vierailija
19/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole moista voitu tutkia, koska haittojen määrän näkee vain keräämällä dataa. Siis samalla kun rokotetaan. Rokotukset käynnissä. Haittatutkimukset kesken. Johtopäätökset joskus myöhemmin. Erityisesti se, että miten vaikuttaa myöhempään hedelmällisyyteen, on ihan arvoitus. Se, että jotain ei ole vielä havaittu, ei tarkoita ettei sitä ole. 

Linkki Pfizerin rokotteen tietoihin: https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…

Rokote on täysin tutkittu turvalliseksi ja tehokkaaksi. Tämä tieto ei vain läpäise foliokerrosta tai kantaudu pietariin.

Vierailija
20/56 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono kysely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän