Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkasivat sitten myymästä kivoja vauvanvaatteita Lindexillä

Vierailija
13.11.2014 |

First world problem: Lindexillä myydään nyt samanlaisia vauvanvaatteita kuin Kappahlissa. En ymmärrä. Eikö olisi hyvä, että ne, jotka haluavat reippaampia värejä ja kuviointeja, saisivat niitä Lindexiltä ja ne, jotka haluavat romanttista piperrystä, kääntyisivät sitten Kappahlin puoleen? 

Toisaalta, en mä ihan hirveästi tarvitse vauvanvaatteita, mutta olishan niitä välillä ihan hauska ostaa. Käytetytkn kelpaa, mutta kun lastenvaatekirppari lopetti Seinäjoelta, on vauvanvaatteiden etsiminen taas pykälän verran vaikeampaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi gauhia sentään.

Vierailija
2/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:47"]

No voi gauhia sentään.

[/quote]

Eikös.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kökkö! Olin haaveillut juuri värikkäästä vaatekaapista meidän tytölle kun ei ole nyt enää isompia vaatteita tullut tuhottomasti lahjoituksina. Silmiä särkee tuo määrä vaaleanpunaista ja pinkkiä.. Ajattelin toivoa vaatelahjakortteja tytölle joululahjaksi. Kai jostain saa vielä hauskoja vaatteita?!

Vierailija
4/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:49"]

No voi kökkö! Olin haaveillut juuri värikkäästä vaatekaapista meidän tytölle kun ei ole nyt enää isompia vaatteita tullut tuhottomasti lahjoituksina. Silmiä särkee tuo määrä vaaleanpunaista ja pinkkiä.. Ajattelin toivoa vaatelahjakortteja tytölle joululahjaksi. Kai jostain saa vielä hauskoja vaatteita?!

[/quote]

Kyllähän pienemmiltä valmistajilta saa! Ja saa kirppareiltakin. Mutta Lindexin vauvanvaatteet ovat kyllä enimmäkseen nyt hailakkaa mallia. Henkkamaukan valikoimaa en ole niin tutkinut, niiden vauvanvaatteet eivät yleensä ole mua miellyttäneet. Lindexillä on ollut kivoja kuvioita ja värejä.

Ap

Vierailija
5/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin seinäjokelaisia täällä :) Täältä on kyllä käsittämättömän vaikeaa löytää vauvalle vaatteita. Isohko kaupunki kuitenkin ja vaatekauppojen valikoimat vauvoille on s-u-r-k-e-a-t. Isompia kokoja ei löydä käytettynäkään hyväkuntoisia enää ollenkaan, vaikka fb-kirppiksetkin koluaisi läpi.

Vierailija
6/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 13:07"]

Muitakin seinäjokelaisia täällä :) Täältä on kyllä käsittämättömän vaikeaa löytää vauvalle vaatteita. Isohko kaupunki kuitenkin ja vaatekauppojen valikoimat vauvoille on s-u-r-k-e-a-t. Isompia kokoja ei löydä käytettynäkään hyväkuntoisia enää ollenkaan, vaikka fb-kirppiksetkin koluaisi läpi.

[/quote]

Mä en ole seinäjokinen, mutta käyn siellä usein kaupoilla. Tykkäsin Tiipii-kirppiksestä, joskaan ei sieltäkään kyllä löytänyt isommalle lapselle oikein mitään. Onko niin, ettei Seinäjoella ole nyt mitään lastenkirppistä? Kävin just eilen Lakeuden shoppiksella, mutta siellä monet pöydät on niin täynnä, että pitäisi penkoa ihan hirveästi, että jotain löytäis. 

Seinäjoeltä vielä jotain löytää, mutta kun asuu pienemmällä paikkakunnalla, on kirpputorien tarjonta vielä huonompaa kuin siellä :) Mutta joo, tiedän, mitä tarkoitat.

Ap

Vierailija
7/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lastenkirppiksiä. Eikä tuolta shoppikseltakaan juuri koskaan mitään löydä, kamalia lumppuja myynnissä vaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi