Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa asiasta, kun mies ei pese hampaitaan?

Vierailija
25.09.2021 |

Eli siis tapasin ensimmäistä kertaa aivan ihanan oloisen miehen, tapasimme tinderissä ja puhuimme pitkään ennen live näkemistä. Noh näimme livenä ja tunsin olevani ihastunut, mutta sitten mies hymyili niin, että hampaat näkyivät(kuvissa hymyili aina huulet yhdessä) ja huomasin, että miehen hampaat ovat todella ällöttävässä kunnossa. Keltaisen ja ruskean tatinan peitossa, reikiintyneet ja lohjenneet. Näytti siltä, ettei olisi vuosiin pessyt legojaan. Tipuin maan pinnalle. Ehdoton turn off. En ymmärrä miten ihmisiä ei itseään häiritse se, että purukalusto näyttää tuolta, saati miltä se tuntuu suussa ja mahtaa olla kipeäkin kausittain. Niinkuin miksi? Miten se on niin vaikeaa soittaa tai varata aika netissä hammaslääkärille? Suuhygienistille?

Noh, nyt ei enää huvittaisi tavata, sääli tosin, mutta en voi kuvitellakaan suutelevani häntä. Mitä minun pitää sanoa miehelle? Auttakaa...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että hänen suussaan on ilmeisen paha tulehdus niin eikö jo se särky aja hammaslääkärin pakeille? Itseni mielestä hammassärky on yksi pahimmista kivun muodoista ikinä, yksi pahimmista mitä olen kokenut. Ei sellaiseen kipuun voi turtua :D

Vierailija
22/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusipusi slurp, yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei vahdi enää hampaidenpesua. Nuorena ei tajua voivansa saada verenmyrkytyksen ja jopa kuolla jos suussa on paha ientulehdus.[/quote]

Ja joku on kuulemma kuollut, vaikka ei ollut edes ientulehdusta. Pöyristyttävää!

Oi aikoja ja tapoja

Vierailija
24/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huolehdin hampaista hyvin. Pesen 2 krt päivässä. Putsaa hammasvälit. Käyn kerran vuodessa yksityisellä suuhygienistille. Poistaa hammaskiven, tekee tarkastuksen ja soodalla puhdistaa kahvin tummentumat. Maksaa 100e (medismile). Mun ikäluokalla on jäänyt hammaslääkäri pelko. Sairaudet ja lääkitykset huonontaa ja tiputtaa myös hampaita.

Vierailija
25/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jalat ristiin, mökötä ja tiuski. Annat miehen päätellä, että mistähän taas tuulee.

Näin suurin osa mammoista hoitaa kaikki kiukuttelunaiheet. Nykymiehet ovat niin sikoja, etteivät osaa lukea ajatuksia. Tai sitten ne osaavat lukea ajatuksia, mutta käyttävät patriarkaatin ylivaltaa ja teeskentelevät etteivät osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
27/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei ole edes psyykelääkkeiden vaikutusta, jos ihminen !ei pese! hampaita ja niissä on näkyvää plakkia. Psyyken sairaus voi jo tehdäkin sen.

Itsellänikin on lääkärin diagnosoimana vakava masennustila ollut jo jonkin aikaa ja kyllä minä edelleen pesen itseni (käyn suihkussa) ja hampaani kaksi kertaa päivässä plus wc-käynneillä aina alapesu bideellä. En voisi elää muutoin.

Joku törkyturpa ei pääsisi kanssani toisille treffeille. Hyi, en jäisi niille ensimmäisillekään kun näkisin. Ja tasan en jälkikäteen ihastuneena miettisi, että miten minä aikuiselle tuosta sanoisin.

Tuo kertoo ihmisestä niin äärimmäisen paljon, että tulee jopa treffeillekin hampaat ikiplakissa. Millaista arki olisi tuon ällötyksen kanssa? Huomauttaisit milloin mistäkin hajusta.

Ei hyvä Jumala. Ei sinkkuna ole paha olla ylipäänsä eikä varsinkaan, kun vertaa tuohon kumppaniehdokkaaseen. Miksi on ihan pakko koko ajan olla joku?

Ja todellakin, suun bakteeritulehdukset ovat kantajalleen vaarallisia mm. aivoille. En kykene edes ajattelemaan niiden siirtymistä suutelijan suuhun.

Puoliso kertoo sosiaalisessa kontekstissa myös sinusta. Sinut nähdään sinä ihmisenä joka valitsit sen törkyturvan.

Vierailija
28/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sakset kiinni, seksiä ei heru jos ei maistu hampaiden pesu ja lopulta potkaiset ukon pihalle! Jos aikuinen ihminen ei osaa hampaitaan pestä kaksi kertaa päivässä niin asukoon yksin!

Taas joku, joka ei edes lukenut avausta.

Ap, ei jatkoon, siinä se. Ilmaiset, että oli kiva tutustua mutta tutustumista ei kannata jatkaa pitemmälle ja toivotat hyvää jatkoa ja onnea kumppanin etsintään.

Vierailija
29/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei vahdi enää hampaidenpesua. Nuorena ei tajua voivansa saada verenmyrkytyksen ja jopa kuolla jos suussa on paha ientulehdus.

Ja joku on kuulemma kuollut, vaikka ei ollut edes ientulehdusta. Pöyristyttävää!

Oi aikoja ja tapoja

Joka vuosihan näitä on teholla ja kuoleekin Suomessa ientulehduksen aiheuttamaan verenmyrkytykseen. Jos jossain muussa kohtaa vartaloa olisi avokämmenen kokoinen mätivä haava niin suurin osa menisi hakemaan lääkärin apua.

Vierailija
30/30 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä että itsellänikin on melko huonot hampaat. Syytän siitä vanhempia jotka eivät huolehtineet siitä kun olin lapsi. Minuun olisi toiminut parhaiten kun olisi kerrottu miksi se on tärkeää itseni takia, vihasin pelkkiä käskyjä ja kapinoin sellaista vastaan menemällä aina mistä aita oli matalin.

Minulla olivat täysin välinpitämättömät vanhemmat ja kiitos siitä, melkein jokaisessa hampaassa on reikä. Teininä kun aloin itse hankkia uudempaa hammasharjaa ja hammastahnaa, vanhemmat pilkkasivat minua! Siis omaa lastaan hienohelmaksi kun pitää hampaat pestä aamuin illoin.

Minä sain hammaslääkäriltäni kopion hammasröntgenkuvastani ja olen laittanut sen muovitaskuun ja näytän sitä aina lapsille kun hampaiden pesu ei nappaa. Eivät halua samanlaista paikkasuuta kuin minulla.

Aikuistunut nuorimies on erityisen tarkka hampaidensa kunnosta ja lankaa aterioiden jälkeen sekä puree tai imee ksylitolia. Pesee hampaansa aamuin illoin ja purskuttaa välillä Oxygenolin alkoholittomalla suuvedellä kun se ei tuhoa suun omaa bakteerikantaa.

On ilmeisesti mennyt jokin asia kasvatuksessa oikein kun kerran yksi on jo siistiksi kasvanut. Asuu nyt omillaan kun lähti opiskelemaan ja ensimmäinen hankinta oli parempi sähköhammasharja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan