Minä EN aio hillitä sähkönkäyttöäni tänään
Pelaan 1000w pöytätietokoneellani kokopäivän. Muutenkin maksan hirvittäviä summia sähköstä, tai no, KELA maksaa sen, mutta kun maksaa niin sitä käytetään.
Jos sähköt menee poikki, pelastaa ups minun pöytätietokoneeni tuhoutumiselta.
Kommentit (13)
Ai että kun kivalta tuntuu taas tänäänkin maksaa veroja, joilla Kela maksaa pelaamisesi.
mekin ollaan kaveriporukassa Levillä ja ulkoporeammeessa on koko viikon +34 °C ja sauna on päällä käytännössä jatkuvasti, ei paljon kiinnosta sosialistiköyhäily ja sähkönsäästö, yrittäjänä sitä pitää osata rentoutua kun on paiskinut töitä kunnolla ja maksanut tällä kommarihallitukselle verojakin niin perkeleesti
Minäminäminäminäminä Kelaloinen.
Miksi kirjoitit ensin, että sinä maksat sähkölaskun?
Säälittävä turhake! Voisit jälkiabortoida itsesi eikä kukaan kaipaisi. Säästyisi veronmaksajien rahojakin.
Vierailija kirjoitti:
mekin ollaan kaveriporukassa Levillä ja ulkoporeammeessa on koko viikon +34 °C ja sauna on päällä käytännössä jatkuvasti, ei paljon kiinnosta sosialistiköyhäily ja sähkönsäästö, yrittäjänä sitä pitää osata rentoutua kun on paiskinut töitä kunnolla ja maksanut tällä kommarihallitukselle verojakin niin perkeleesti
Teillekin äidit tuovat muumilimsaa ja nakkisämpylöitä porealtaan reunalle ja ojentaa pissipullon, ettei tarvi taavien ja teuvojen välillä nousta kokonaan altaasta. Tarkistavat samalla kuinka ryppyiset on jo taavien ja teuvojen sormet ja muut ulokkeet.
Ooppas sää kova poika! Nyt me täällä ihan pelosta kunnioitetaan ja ihaillaan sinua. Olisinpa noin rohkea ja vahva itsekin!
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminäminäminä Kelaloinen.
Miksi kirjoitit ensin, että sinä maksat sähkölaskun?
Säälittävä turhake! Voisit jälkiabortoida itsesi eikä kukaan kaipaisi. Säästyisi veronmaksajien rahojakin.
Maksan kuitenkin sen laskun itse, vaikka kela laittaa ne rahat tilille.
En aio koskaan tehdä sitä muuten. Eikä kiinnosta että kukaan ei kaipaa ja että olen iljettävä turha ihminen, koska tätähän olen kuullut ihan päiväkodista asti.
Aion elää pitkään. Sekö teitä ärsyttää? Ja te maksatte KAIKEN. Olette minulle kuitenkin velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillekin äidit tuovat muumilimsaa ja nakkisämpylöitä porealtaan reunalle ja ojentaa pissipullon, ettei tarvi taavien ja teuvojen välillä nousta kokonaan altaasta. Tarkistavat samalla kuinka ryppyiset on jo taavien ja teuvojen sormet ja muut ulokkeet.
Ei kun te lirautatte suoraan sinne altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettaako vähän, kun pitää moinen tulla kertomaan?
Tämä oli jo viides viestisi keskusteluun. Eikö yksi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun kivalta tuntuu taas tänäänkin maksaa veroja, joilla Kela maksaa pelaamisesi.
Toisaalta tiedämme, että kela ei maksa kenenkään sähkölaskuja, ei työttömien eikä toimeentulotukilaisten, joten tiedämme tämän muutenkin asiantuntemattomaksi provoksi.
Äiti tuo sinulle kaakaota ja pullasuttua tunnin välein ja tyhjentää potan.