Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri 60 v täyttänyt nainen

Vierailija
25.09.2021 |

Mietin, millaisena minut nähdään. Itse koen olevani normaalipainoinen, ksunis, nuorekas, iloinen ja mukava. Vaan olenko kuitenkin rupsahtanut, ikäloppu, tekopirteä. Mistä saisin tietää miltä vaikutan?
Ja saanko jo olla vanha ja elämästä nautiskeleva ilman suorituspaineita? En ole työelämässä, niin minulla ei ole 'peilejä' joista reflektoida itseäni

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö vesipohjaista liukkaria?

Mä olen 61v enkä ole elämäni aikana tarvinnut liukkaria koskaan. Miehestä ja intohimon määrästä se on kiinni, you know;) Huonon rakastajan kanssa ei kannata edes yrittää, hyvä kostuttaa jo pelkällä katseella!

Olen paljon nuorempi, mutta me olemme käyttäneet liukkaria miltei aina. Sen myötä seksistä on tullut mukavampaa ja saatu uusia kokemuksia. Omat mehut varmaan toimivat kans, mutta emme luovu liukkarista. No kukin tavallaan ja tottumuksillaan.

Vierailija
42/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotias on ainakin työelämässä tai sinne hakeutuessa täysin nolla valuuttaa ja jo paljon aiemmin, näin arvostus rojahtaa ihan sama miten nuorekkaalta näytät. Faktat ovat faktoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en vielä ole kohdannut hyvännäköistä 60-vuotiasta naista enkä miestä, nuorekkaita ja itsestään huolehtivia toki, hyvännäköisistä ei kannata puhua.

Vierailija
44/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rupsahtanut ikäloppu eikä se haittaa ollenkaan. En yhtään kärsi siitä vaan päinvastoin olen onnellisempi kun ei tarvitse ulkonäöstä piitata ja mennyt helpoksi elämä. Ei tarvitse peiliinkään katsoa aamulla kun lyö vain hatun päähäsä ja lähtee :D Kauneuden hoitokuluissa säästää melkoisen summan eikä mene kampaamoihin isoja summia. 

Kommentti 1930 luvulta!

Vierailija
45/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä liukkaria näin 60 + ikäiselle naiselle, jolla kiristää kamalasti?

Suuse..iä Sinulle?

Vierailija
46/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 58-vuotias enkä ole kaunis ollut koskaan. Viimeiset 15 vuotta ylipainoinenkin. Mitä väliä? Pukeudun töihin asianmukaisesti ja huolehdin tottakai hygieniastani, mutta en ymmärrä miksi en saisi näyttää ikäiseltäni vaan pitäisi pyrkiä näyttämään nuoremmalta? Ulkonäön sijaan panostan nyt nimenomaan työhön, jotta voisin heittäytyä eläkkeelle seitsemän vuoden kuluttua ilman toimeentulohuolia.

Suurin osa kuvittelee näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
47/58 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä voit ottaa ja kouluttaa jonkun nuoren miehen sänkyhommiin. Itselläni oli tuollainen mentori 18 vuotiaana ja hyvät muistot jäi.

Voi poikaparka! Taisi olla melkoisen huonolla itsetunnolla varustettu.

Miten niin parka? Olin ihan täpinöissäni kun pääsin tyhjentelemään pussit muutenkin kuin itsekseni ja samalla opin paljon naisten anatomiasta. Eikä tarvinnut ehkäisyä miettiä.

Vierailija
48/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä voit ottaa ja kouluttaa jonkun nuoren miehen sänkyhommiin. Itselläni oli tuollainen mentori 18 vuotiaana ja hyvät muistot jäi.

Voi poikaparka! Taisi olla melkoisen huonolla itsetunnolla varustettu.

Miten niin parka? Olin ihan täpinöissäni kun pääsin tyhjentelemään pussit muutenkin kuin itsekseni ja samalla opin paljon naisten anatomiasta. Eikä tarvinnut ehkäisyä miettiä.

Tämä on yllättävän yleistä. Monella nuorella miehellä on ollut vanhempi nainen puhtaasti seksisuhteessa. Joillain useampikin.

Vierailija
49/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vanha kurppa, sano muut sitten ihan mitä vaan. Semmosta se on.

Vierailija
50/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua elää noin vanhaksi. n38

Vierailija
51/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rupsahtanut ikäloppu eikä se haittaa ollenkaan. En yhtään kärsi siitä vaan päinvastoin olen onnellisempi kun ei tarvitse ulkonäöstä piitata ja mennyt helpoksi elämä. Ei tarvitse peiliinkään katsoa aamulla kun lyö vain hatun päähäsä ja lähtee :D Kauneuden hoitokuluissa säästää melkoisen summan eikä mene kampaamoihin isoja summia. 

Lisää säästöä tulee, kun ei tarvitse kuukautissuojia. Tosin voi olla, että niitten sijaan ostaa tenaa, mutta kuitenkin.

Vierailija
52/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ens keväänä 60 vuotta. Minulla on elämän ehtoo jo alkanut. Työelämässä, mutta oottelen eläkkeelle pääsyä. Enpä elämältä muuta oikein odotakkaan enää.

Vierailija
53/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään.  Nykynaisen elinikä odote noin 85v.  Sinullahan on nyt hyvää aikaa tehdä ja mennä ja nauttia elämästä. Älä jää sen peilin eteen hyytymään.  Kaikki hyvin niin kauan kun terveyttä riittää.

Vierailija
54/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän ens keväänä 60 vuotta. Minulla on elämän ehtoo jo alkanut. Työelämässä, mutta oottelen eläkkeelle pääsyä. Enpä elämältä muuta oikein odotakkaan enää.

Lyhyet telomeerit, geenilotossa käynyt vaan huono tuuri.

Vierailija
55/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 vuotias ja olen edelleen hyvännäköinen. Juuri eilen töissä yksi asiakas sanoi ”oletpa kaunis”. En stressaa enää ulkonäöstäni, toki pidän itseni kunnossa ja hoikkana mutta ihan sama mitä mieltä muut ovat ulkonäöstäni, itse olen tyytyväinen. Tässä iässä painaa ihan muut asiat vaakakupissa. Tosin kivahan se on jos joku vielä pitää kauniina.

Kukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse. Just tällaiset itseään kehuvat vanhat naiset on ikäviä.

Kissa saa nostaa häntänsä itse. Ihminen saa mielellään kehua itseään mutta *voisi jättää toiset haukkumatta*. Ilkeilijät on ikäviä.

Vierailija
56/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävinä oli kaksi yli 60 vee naista. Tosi nuorekkaita jotenkin ja hyväkuntoisia. Hyvin hoikkia keskimittaisia jne. Näyttivät kauempaa paljon nuoremmilta. Läheltä toki näki rypyt joita toisella enemmän kuin toisella. Hyvin luonnollisia eli ei värjättyjä hiuksia eikä meikkiä jne. Yllätyin kyllä kun aikoinaan kertoivat ikänsä.

Nykyisin on kaksi muuta; toinen koreilee jotenkin vaatteilla ja silmälaseilla jne niin se vie jotenkin huomion iästä ettei näytä miltään ikälopulta. Kun riisuu esim. silmälasit niin se ikä tulee esiin. Toinen ei välitä ulkonäöstään juurikaan ja on ehkä vähän mummoutunut.

Eikä ole mitään 60 vee naisia vastaan ja sen ikäisen ei kenellekkään tarvitse mitään esittääkään koska hedelmällisyys on ohitettu. 

Vierailija
57/58 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua elää noin vanhaksi. n38

Hyvä päätös omalla kohdallasi.

Vierailija
58/58 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa.