Miksi nuoret suomalaiset naiset ei kehtaa kalastaa, marjastaa tai sienestää?
Kommentit (81)
Montako nuorta suomalaista naista tunnet?
T. 26v, joka tekee kaikkia mainittuja ja jonka samanikäisistä tutuista myös moni.
Minä tiedän useitakin. Eikös se ole nyt ihan joku muotijuttu.
Miks just nuoret naiset?
..ttu näitä kysymyksiä..
Vierailija kirjoitti:
T. 26v, joka tekee kaikkia mainittuja ja jonka samanikäisistä tutuista myös moni.
Nuoret naiset käy hesessä ja mäkkärissä.
Itse kalastan, mutta marjojen poimiminen on tylsää. Sieniä tällä saaristossa on monena kesänä nyt ollut tosi vähän ja olen kyllä käynyt poimimassa, jos on ollut sateinen syksy.
Vierailija kirjoitti:
26 v nuori?
Vierailija kirjoitti:
Miks just nuoret naiset?
..ttu näitä kysymyksiä..
Siksi kun vanhemmat naiset tekee enempi näitä juttuja.
Koska se ei ole trendikästä. :) Matkustelu sen sijaan on, joten naiset keskittyvät siihen. Mies24
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä ole mikään nuori. :D Mies24
Vaikka nuoret naiset on aika nirppanokkia, täytyy sanoa ettei taida paljon mihiäkään kiinnostaa. Toisaalta monella on täysi työ työpaikan etsinnässä ei marjoilla elä.
Ei se varmaan kehtaamisesta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole trendikästä. :) Matkustelu sen sijaan on, joten naiset keskittyvät siihen. Mies24
Tinderissä ei juuri kukaan nainen mainitse harrastukseksi kalastusta, sienestystä tai marjastusta, sen sijaan matkustelu, salilla käynti ja viinin juonti mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Et oikein ole perillä siitä mikä on trendikästä. Eikä ap siitä mitä nuoret naiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kun hedelmäisyys on jo alkanut laskea ei voi sanoa enää olevansa nuori.
Olipas yleistys! Olen käynyt sienessä, marjassa ja kalassa tänä vuonna jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka opettaisi sienestämään syötäviä sieniä? Pitäisi olla jokin sienestyskurssi.
No niitä kursseja on ollut mm Marttojen toimesta vuosikymmeniä.
Siinä joutuu kyykistelemään, ja joku voi ottaa kuvan, joka seksualisoi marjanpoimijan epätoivotulla tavalla. Kyllä marjanpoiminnan pitää olla vapaa, ilman että naisesta tehdään seksuaalinen objekti. Ja sama myös kalliokiipeilyyn.
Ei se kehtaamisesta ole kiinni, mutta ei vaan huvita. Marjoja saa kaupasta, jos niitä haluaa.
Kuka opettaisi sienestämään syötäviä sieniä? Pitäisi olla jokin sienestyskurssi.