Minkä ikäiselle vielä uusia Legoja?
Poika täyttää 11 ja leikkii Legoilla. Niillä on niitä tosi paljon ja mun mielestä saisi leikkiä niillä vanhoilla, kyllähän se oikeasti pikkuhiljaa alkaa vähentyä se leikkiminen. Ostaisitko vielä lahjaksi uusia suuria pakkauksia?
Kommentit (13)
Totta kai. Tuossa vaiheessa voisi alkaa katsella tekniikkalegoja.
Tutustupa vaikka Eurobricks-foorumiin niin näet, ettei legoilla rakenteluun ole yläikärajaa.
http://www.eurobricks.com/forum/index.php?act=idx
Meillä poika on 12v ja kyllä meinasin jouluksi ostaa. Tosin ihan tosissani ajattelin ostaa niitä tänä jouluna miehellenikin (52v)!
Meillä 7v tytöllä on legoja jo ihan liikaa.... mutta ainoa joulutoive on yks tietty legopaketti...
Pitää kai myydä toisesta päästä pois.
Itse haaveilen Simpsonien talo- tai VW Kleinbus -paketeista, ikäää +40v.
Voi kun 11 vuotias leikkisi vielä legoilla. Osta niin kauan kun ne kelpaavat. Onhan niissä todella vaativiakin settejä. Ei ne hukkaan mene.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:54"]
Sulla ei ole mitään oikeutta myydä lapsesi leluja!
[/quote]
Meinaat, että lelut ovat jotenkin pyhiä vai? Saan minä vanhempana nakata pieneksi jääneet vaatteetkin mäkeen, miksi en lelujakin.
Lelut on lapsen omaisuutta sä et niihin koske! Toivottavasti sun äitis tulee viskoon sun vitun rytkyt ja turpamaalit roskiin!
Meidän pojalle taidettiin ostaa viimeiset lego-joululahjat kun oli 11 v.
Vuotta myöhemin hän halusi osat tietokoneeseen jonka hän rakensi itse. Oli vähän kalliimpi lelu.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:16"]
Andy McCoy sai uudet legot +40v joten aikaa on vielä.
[/quote]
Mahtoiko saada jotain ihan muita "legoja" ?
(Stadin slangiksi legot = hampaat, tekohampaat)
Mun 11 v poika toivoo edelleen legoja lahjaksi. Onhan niitä aikuisharrastajiakin
Andy McCoy sai uudet legot +40v joten aikaa on vielä.