Onko vaginoissa OIKEASTI isoja kokoeroja (asiallisia vastauksia kiitos)?
Tämä nyt on ihan älytön kysymys aikuiselta mieheltä, mutta kysynpähän kuitenkin: onko vaginoissa oikeasti isoja kokoeroja? Kätilötuttavani väitti eilen, että hänen mielestään kokoerot ovat yhtä isoja kuin miesten peniksissä. Onko mahdollista? Itsellä kokemusta vaimon lisäksi vain yhdestä naisesta, joten empiiriset havainnot tästä mielenkiintosesta aiheesta ovat olemattomat.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:46"]
Vääntäkääpä vielä rautalangasta, eli onko se löysyys sitä että emättimen suulla on löysyyttä eli lihakset ovat löystyneet? Vai onko koko emätin laaja, syvälle asti?
[/quote]
Joillakin se suuaukko on kireä ja sisältä tavallisen laaja. Joillakin suuaukko on normaali mutta sisältä pienempi. Ei se oikeasti niin tarkkaa ole. Sitä paitsi miehestä tuntuu aina hyvältä koska terska hankaa reunoja oli kuinka löysä tahansa. Enemmän se löysä haittaa miestä sen takia että mies ajattelee olevansa liian pieni.
Olen harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa, tässä muutamia havaintoja mitä olen tehnyt: mitä korkeammin koulutettu nainen, sen löysempi. Yli 25v alkaa kaikilla naisilla olemaan jo hyvin löysä. Voimistelijoilla ja luistelijoilla on tiukat. Joogaajilla löysät. Blondeilla on myös keskimäärin tiukemmat kuin bruneteilla.
Totta kai niillä on eroja siinä missä peniksilläkin. On lyhyttä, pitkää, suoraa, kaartuvaa, kireää, löysää jne. Miksi ihmeessä ne olisivat yhdestä muotista valettuja sen enempää kuin peniksetkään?
Tottakai niissä on eroja. Ihan niinkuin kaikissa muissakin ruuminosissa. Ei kaikilla naisilla ole samankokoiset kädetkään. Saati jalat, rinnat, suut tai lantiot. Itseasiassa sanokaa yksikin ruumiinosa, joka on kaikilla naisilla täsmälleen samankokoinen
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:45"]Jos naisella on löysät paikat niin nauttiiko hän seksistä ja saako orgasmin? Onko isomunaiset ukot luotu löysiä naisia varten?
[/quote]
Minä nautin suuseksin antamisesta ja saamisesta, hyväilystä, leikkimisestä...melan tunkeminen sisään ei ole mikään pakko
Yhtä isoja eroja kuin miesten elimissä. Isomunaset on hehtopilluja varten ja pienet pikkapilluille.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:26"]
Terveillä ja normaaleilla naislla on ihan hyvät ja kireät, sitten on näitä joilla on se jättirömpsä, eivät ilmeisesti pidä huolta paikoistaan.
M 30v
[/quote]
Kireä ja tiukka tarkoittaa vain sitä, että nainen ei ole kiihottunut. Eli SINÄ olet tehnyt jotain väärin.
[/quote]
Öööö no ei mulla kyllä kiihottuneenakaan tuo piukka alakerta muutu messuhalliksi. Mutta MINÄ olen varmasti tässä väärässä koska SINÄ niin väität.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:40"]
Luulisin että on eroja. Varmaan synnytyksien määrä vaikuttaa siihen pimperon kokoon verrattuna nuoren naisen synnyttämättömään värkkiin. Itse olen nainen joten mitään seksuaalisia kokemuksia ei ole muiden naisten värkeistä mutta hoitajan työssä joudun silloin tällöin myöskin siihen reikään kajoamaan ja sen perusteella voisin väittää että melko samanlaisia ne naisten pimpit on, hieman kokoeroja ja ulkonäköeroja mutta enpä ole törmännyt mihinkään jättirömpsiin.
Miehiltä tuntuu olevan vaikeaa saada rehellistä vastausta siihen kysymykseen onko paikat liian löysät. Mun mies väittää että tunnun samanlaiselta kun hänen entiset kumppanit ja itse olen synnyttänyt neljä isokokoista vauvaa ja hänen entisillä kumppaneilla ei ollut lapsia vielä. Tiedä nyt siitä sitten. Mulle on pääasia että mieheni saa tyydytystä sängyssä.
[/quote]
En voi ihan täydellä varmuudella sanoa, mutta minä luulen että römpsän kokoon vaikuttaa enemmän geenit kuin synnytykset. Isoja vaginoita on lapsettomilla naisilla ja synnyttäneillä kireitä.
[/quote]
On niissä eroa. Exäni oli tehnyt aiemmissa liitoissaan pari lasta ja kyllähän se hänenkin römpsänsä ihan hyvältä tuntui mutta eron huomasin sitten vasta tän nykyisen kanssa joka ei ole synnyttänyt. On selkeesti tiukempi ja ilolihakset paremmassa kunnossa ja värkki myös eri näköinen. exän ja nykyisen ikäero on kaksi vuotta ja ex oli luontaisesti tosi laiha, nykyinen hoikka mutta ei niin rasvaton.
aika yllättävää jos tähänkin ei joku kommentoi että mulla on liian pieni koska eihän naisten pilluissa mitään eroa koskaan ole, tasakokoisia ja aivan superihania kaikki. Miehissä se vika on, aina, poikkeuksetta.
Yleensä piukan pimpinkin kuuluisi kovasti kiihottuessaan pysyä tiukkana siitä suuaukolta, mutta syvemmältä löystyä niin, että on kaksi eri lokeroa, oikea ja vasen, joihin työnnellä. Siinä keskellä on paisuvaiskudosta, jota vasten kaikista pienimunaisimmat voisivat itseään kyhnyttää. 12-14 cm:n muna jo käyttää kivasti keskikokoisen pimpin kohdunkaulaa trampoliininaan. Vaginat kun ovat monesti vain +-10 cm pitkiä ja loppu on sitä joustoa kannattimien varassa. Vagina ei ole mikään peniksen muotinen putki, vaan siinä on monta eritavoin käypää suuntaa!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:24"]
Tämä nyt on ihan älytön kysymys aikuiselta mieheltä, mutta kysynpähän kuitenkin: onko vaginoissa oikeasti isoja kokoeroja? Kätilötuttavani väitti eilen, että hänen mielestään kokoerot ovat yhtä isoja kuin miesten peniksissä. Onko mahdollista? Itsellä kokemusta vaimon lisäksi vain yhdestä naisesta, joten empiiriset havainnot tästä mielenkiintosesta aiheesta ovat olemattomat.
[/quote]
Kyllä on isojakin eroja
Miehille lisää pimppitietoutta. Kannatetaan!
Ihania ne pimpit on ja erilaisia. Jotkut poikkeuksellisen isoja..
Gynekologisia tutkimuksia tehneenä sanoisin, että pieni osa vaginoista on todella tilavia, sanoisinko yhtä monta kuin suuria peniksiäkin on. Yksi sadasta tai kahdesta sadasta? Pieni osa on myös poikkeuksellisen pieniä ja sama varmasti peniksissäkin. Osa pienistä vaginoista muuttuu myöhemmin normaalin kokoisiksi, kunhan kantaja vain rentoutuu, oppii nauttimaan ja saa elämänkokemusta. Tutkimustilannehan ei ole rentouttava. Suurin osa vaginoista on keskikokoisia, mutta niissäkin on sellaista muutaman sentin vaihtelua, aivan niinkuin peniksissäkin. Kiihottuessaan naisen vagina tiukkenee aluksi ja myöhemmin laajenee varsinkin syvemmältä. Sen saa aikaan penis, joten olisi ihan kiva, jos mieskin nauttisi ajatuksesta, että tulipa tilavaa, kunhan välillä olisi sitä tiukkaakin.
Minua kiinnostaa enemmän vaginan siisteys. Onko sisään katsottaessa noin 8-10 cm cm syvyydessä näkyvä kohdunkaula siisti, kimmoisa ja ei verestävä vaiko visvainen ja ärtyneen näköinen. Liian moneen visvaan miehet penistään työntelevät, kun eivät nää sinne sisälle! Olen nähnyt todella kauniita, terveitä kohdunkauloja myös. Minullakin on sellainen synnytysten jälkeenkin, mutta en olekaan sairastanut sukupuolitauteja, joten mitään ei ole sieltä koskaan jouduttu pois hoitamaan esim polttamalla tai leikkaamalla. Tuoksuuko vai haiseeko? Mitä sieltä vuotaa? Venyvää ovulaatiolimaa, siistiä vaiko haisevaa valkovuotoa, kirkasta kosteutta, spermaa vaiko kellertävää kokkaresita hiivapuuroa? Tulehtuneenlla tavalla punaiset, kuivat ja haavoille nirhautuneet limakalvotko vaiko vaaleammat, tasaisemman väriset ja hyvin voidellut?
[/quote]Huh, menin sitten miehenä lukemaan tämän. Aikamoista tavaraa! Järkytyksestä toivottuani käytän kyllä tästälähtien aina kondomia kun menen sinne sisään.
No, jos tässä alettaisiin vertailemaan miesten esinahan alta löytyviä juustotöhniä, näppyjä, verisuonia, tuoksuja ja kuivettuneita kusi-ja spermatarhroja terskan päässä yms., niin ei nekään kovin haluttavilta tuntuisi.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:34"]
Gynekologisia tutkimuksia tehneenä sanoisin, että pieni osa vaginoista on todella tilavia, sanoisinko yhtä monta kuin suuria peniksiäkin on. Yksi sadasta tai kahdesta sadasta? Pieni osa on myös poikkeuksellisen pieniä ja sama varmasti peniksissäkin. Osa pienistä vaginoista muuttuu myöhemmin normaalin kokoisiksi, kunhan kantaja vain rentoutuu, oppii nauttimaan ja saa elämänkokemusta. Tutkimustilannehan ei ole rentouttava. Suurin osa vaginoista on keskikokoisia, mutta niissäkin on sellaista muutaman sentin vaihtelua, aivan niinkuin peniksissäkin. Kiihottuessaan naisen vagina tiukkenee aluksi ja myöhemmin laajenee varsinkin syvemmältä. Sen saa aikaan penis, joten olisi ihan kiva, jos mieskin nauttisi ajatuksesta, että tulipa tilavaa, kunhan välillä olisi sitä tiukkaakin.
Minua kiinnostaa enemmän vaginan siisteys. Onko sisään katsottaessa noin 8-10 cm cm syvyydessä näkyvä kohdunkaula siisti, kimmoisa ja ei verestävä vaiko visvainen ja ärtyneen näköinen. Liian moneen visvaan miehet penistään työntelevät, kun eivät nää sinne sisälle! Olen nähnyt todella kauniita, terveitä kohdunkauloja myös. Minullakin on sellainen synnytysten jälkeenkin, mutta en olekaan sairastanut sukupuolitauteja, joten mitään ei ole sieltä koskaan jouduttu pois hoitamaan esim polttamalla tai leikkaamalla. Tuoksuuko vai haiseeko? Mitä sieltä vuotaa? Venyvää ovulaatiolimaa, siistiä vaiko haisevaa valkovuotoa, kirkasta kosteutta, spermaa vaiko kellertävää kokkaresita hiivapuuroa? Tulehtuneenlla tavalla punaiset, kuivat ja haavoille nirhautuneet limakalvotko vaiko vaaleammat, tasaisemman väriset ja hyvin voidellut?
[/quote]Huh, menin sitten miehenä lukemaan tämän. Aikamoista tavaraa! Järkytyksestä toivottuani käytän kyllä tästälähtien aina kondomia kun menen sinne sisään.
[/quote]
Minullakin on sellainen synnytysten jälkeenkin, mutta en olekaan sairastanut sukupuolitauteja, joten mitään ei ole sieltä koskaan jouduttu pois hoitamaan esim polttamalla tai leikkaamalla.
[/quote]
No vittu anteeks kun mulla on arpi alapäässä.
Eipä varmaan pitäisi sinne kenenkään mitään työnnellä, vaikka se arpi johtuukin kohdunpoistosta.
On kokoeroja, mutta se ei ole yhtä suosittu aihe kuin miesten värkkien koot. Mitä hyötyä on patongista, jos sitä pitää työnnellä autotalliin...
Rehellisyyden nimissä, nainen voi itse vaikuttaa puristusvoimaansa. Miehellä on se mikä on.
on aika suuria eroja - minulla otanta on suht pieni, mutta silti aika erilaisia kokenut.
Ei siitä kannata stressata.
Tosin tekisi kovasti mieli aiheuttaa hiukan naisille komplekseja kun miehen anatomia puolella niin usein kyky olla siedettävä partneri mitataan senteissä ja vielä niin että jonkun verran keskivertoakin suurempi on aivan riittämätön ja poikkeuksellisen suuri on ainoa siedettävä.
Sen lisäksi miesten munan koon arvioiminen tuntuu olevan sosiaalisesti yllättävän hyväksyttävää ja normaalia kun taas termi tiukkapilluinen tms. taatusti koettaisiin todella vulgääriksi. Ihan normikeskustelussa (ei mitään junttiprovoilua) naiset voivat todeta kaipaavansa isokaluista exää tai kumppanin kriteerinä teittyä senttimäärää tms. ilman että pidetään idioottina. Jos miehet viittaavat naisiin pillun koon mukaan pidetään taatusti äö 70 tapauksena tai muuten sosiaalisesti kyvyttömänä.
Ei ole ihme että 50% spammista on peniksen kasvatus pillereitä.
No nyt tuli joku gynekologi paikalle kertomaan samat jutut kuin mitä minä olen havainnut, joko nyt edes uskotte. Ilmeisesti teitä häiritsee se, että olen mies. Joten poistun paikalta, aihe ei minua muutenkaan edes kiinnosta, eikä teitä kiinnosta minun mielipide joten heipäti hei.
M 30v