Mitä mieltä Odd Mollysta?
Mitä mieltä kyseisen merkin vaatteista ja käyttäjistä?
Itse ajattelen niiden olevan ylihintaisia,yleensä yliromanttisia ja käyttäjät ovat maalaisromanttistyylisiä sisustajia.omaan makuun liian hörhelöisiä suurin osa.
Kommentit (21)
Ylihintaisia ainakin ja en aivan tykkää kun ovat usein löysiä ja kaapumaisia.
Ihan söpöjähän ne ovat, mutta näyttävät pikkutyttöjen vaatteilta aikuisten koossa ja ovat jotenkin yöpukumaisia... Kaiken lisäksi ihan ylihintaisia! Eivät minun makuuni ollenkaan.
Huonolaatuisia, akryylia yms. täynnä.
Katselin Odd Molly -villatakkia Hulluilla Päivillä ja totesin aika pian, että ei mulle. Liian romanttinen ja vielä vaaleanpunaiset nauhat. Kaiken lisäksi villatakissa oli frillahelma joka sai vatsan-lantionseudun ison näköiseksi.
Oikein yhdisteltyinä ovat oikein kauniita. Villatakin vaan ovat liian lämpimiä minulle, ja kutkuttavia. Sen sijaan löysin vuosi sitten ihanan Odd Mollyn untuvatakin jonka ostin.
Itselläni on ollut käytössä joitain Odd Mollyn vaatteita. Sellainen kuviollinen neuletakki, kesämekko ja joitakin toppeja. Eivät ole mielestäni ylihinnoiteltuja kun ovat kuitenkin laadukkaita. Luonnonkuituja ja kestävät pesua ja pitoa. Mielummin maksan reilun satasen vaatteesta, joka kestää vuosikausia, kuin muutamia kymppejä yhden sesongin vaatteesta. Neuletakki uudenveroinen vaikka olen käyttänyt pitkään, joten on maksanut itsensä monta kertaa takaisin. En pukeutuisi täysin Odd Mollyyn, kun on tyylillisesti vähän romanttisempaa. Mutta pienessä määrin tuo kivaa pirteyttä ja vaihtelua vaatekaappiin.
Suurin osa vaatteista ylihinnoiteltuja hörsylöitä, ne on kuitenkin Kiinassa valmistettuja. Mutta muutama neuletakki hieno ja klassinen, esimerkiksi Lovely Knitit, joka ovat malliltaan simppeleitä, mutta omaperäisiä. Parempi Odd Molly on kuitenkin kuin vaikkapa sitä matkiva, laadultaan heikko Cream.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:06"]
Huonolaatuisia, akryylia yms. täynnä.
[/quote]
Kävin juuri läpi yli parikymmentä Odd Mollyn vaatetta eräässä nettikaupassa ja yhdessäkään ei ollut yhtään akryyliä. Sen sijaan suurinosa oli 100% puuvillaa. Myös villaa, silkkiä ja kashmiria löytyi. Että en nyt ihan heti vertaisi Odd Mollyn vaatteita esim. H&M:n akryylirätteihin.
Ihan hirveitä kaapuja. Ei minulle. N43
Tulee heti Kalastajan vaimo mieleen, muuta mielikuvaa ei oikein ole :)
(Bloggaako Kalastajan vaimo muuten vielä? En ole lukenut aikoihin.)
Pidän joistakin Odd Mollyn vaatteista. En kaikkein hörhelöimmistä. Lähinnä ostan merkin vaatteita alennuksesta, sillä silloin on oikein hyvä hinta-laatu -suhde. Normaalihintaisinakin mielestäni kyllä hintansa väärtejä.
Ja kuten 7 sanoi, niin en myöskään pukeutuisi täysin Odd Mollyyn.
Itselleni merkin liian röyhelöiset ja kaapumaiset mallit eivät oikein käy, mutta välillä heiltä löytyy yksinkertaisempaa tyyliä pienillä kivoilla yksityiskohdilla, ja siitä tykkään.
Ihan törkeät hinnat ja mitä tässä kuosissa on oikein ajateltu... ihan hirveä.
Työkaverilla on jatkuvasti "uusia" Odd Mollyja. Hän ostaa niitä nettikirpparilta. Sopivat mielestäni hänelle.
Mummomaisia muodottomia röyhelökaapuja korkeilla hinnoilla.
Kävin äsken katsomassa merkin vaatteita ja tykkäsin osasta. Eivät ole mun tyylisiä kylläkään.
Mä tykkään. Kivan erilaisia, joten niillä saa mukavasti vaihtelua. Vaatteet on myös tosi hyvälaatusia, ainakin ne, mitä mulla on. En sanoisi ylihintaisiksi. Vaatteet on luonnonmateriaaleja ja kestävät uuden veroisina pesusta pesuun. Onhan niillä hintaa enemmän, kuin halpisketjujen retkuilla, mutta kyllä sen eron näkee heti materiaaleissa ja laadussa. Ihan eri luokkaa. Ja Odd Mollyn hinta on samaa luokkaa kuin muillakin kunnollisilla vaatteilla eli ei ne yhtään kalliimpia ole kuin muutkaan vastaavat.
Mä yhdistän niitä yleensä aika yksinkertaisiin vaatteisiin, joten ei ole liian hörselöistä. Mä tykkään vaatteista, jotka ei ole ihan tätä perusmassatyyliä ja Odd Molly on kivasti oman tyylisensä.
Up!