Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jämähtyminen samaan työpaikkaan. Ei etenemistä.

Vierailija
13.11.2014 |

Olen nyt 17 vuotta ollut samassa paikassa töissä. En ole edennyt mihinkään vaikka hakenut talon sisällä vaikka mitä töitä.
Kiva istua samalla tuolilla hamaan tappiin asti.
Ikääkin jo 40v, joten juna meni jo.
Tekis mieli luovuttaa ja jäädä kotiin kun en kelpaa mihinkään. Tai no, kakaroiden opettamiseen. Ja voi jeesus niitä vätyksiä. Oikeen velliperseitä.
Väistämättä tässä tuntee itsensä ikälopuksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin opettajan pitäisi edetä? rehtoriksiko?

Vierailija
2/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin alkaa vielä opiskella uutta. Niin minä teen. Olen 42 ja valmistun kohta insinööriksi. En aio odotella eläkepäiviä ja kuolemaa samassa työpaikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin itseni huonosti. En ole opettaja. Opetan uusia työntekijöitä, eli niitä nuoria lökäpöksyjä. Kaitsin työpaikallani kakaroita. Siis mua niiiin ärsyttää nää tuolilla valuvat räkäklimpit.
Ap

Vierailija
4/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:40"]Voit ihan hyvin alkaa vielä opiskella uutta. Niin minä teen. Olen 42 ja valmistun kohta insinööriksi. En aio odotella eläkepäiviä ja kuolemaa samassa työpaikassa. 
[/quote]
Mitä opiskelisin? Ei ole varaa heittäytyä pois työelämästä. Ei tässä maassa perhe elä yhden duunarin pienellä palkalla.
Ap

Vierailija
5/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo intoa ja ideoita. Eli ei jatkoon. Kakarat jaksavat innostua ja uudistua. Opiskele jotain ihan muuten vaan.

Vierailija
6/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein sama tilanne. Samassa firmassa jo kohta 15 vuotta. Mun tehtävät vaihtui just hiljattain ...sitä ennen tein lähes 14 vuotta samaa hommaa - huhhuh. Ja luulenpa että tässä nykytehtävässä kärvistellään eläkkeelle asti... Ikää kohta 42 ja enää en kyllä uskalla lähteä muualta haeskelemaan

Vierailija
7/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap - mikä sun koulutus on?

Vierailija
8/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:40"]Voit ihan hyvin alkaa vielä opiskella uutta. Niin minä teen. Olen 42 ja valmistun kohta insinööriksi. En aio odotella eläkepäiviä ja kuolemaa samassa työpaikassa. 
[/quote]
Mitä opiskelisin? Ei ole varaa heittäytyä pois työelämästä. Ei tässä maassa perhe elä yhden duunarin pienellä palkalla.
Ap
[/quote]

Monet muut pystyy opiskelemaan työn ohessa. Ne jatkoon mieluummin.

Vierailija
9/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:46"]Mulla melkein sama tilanne. Samassa firmassa jo kohta 15 vuotta. Mun tehtävät vaihtui just hiljattain ...sitä ennen tein lähes 14 vuotta samaa hommaa - huhhuh. Ja luulenpa että tässä nykytehtävässä kärvistellään eläkkeelle asti... Ikää kohta 42 ja enää en kyllä uskalla lähteä muualta haeskelemaan
[/quote]

Juu ja sitten tiedosta, että se on sun oma valinta.

Vierailija
10/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:46"]Mulla melkein sama tilanne. Samassa firmassa jo kohta 15 vuotta. Mun tehtävät vaihtui just hiljattain ...sitä ennen tein lähes 14 vuotta samaa hommaa - huhhuh. Ja luulenpa että tässä nykytehtävässä kärvistellään eläkkeelle asti... Ikää kohta 42 ja enää en kyllä uskalla lähteä muualta haeskelemaan [/quote] Juu ja sitten tiedosta, että se on sun oma valinta.

[/quote]

Kyllä minä tiedostan - ja en oo katkera  :)

Välillä sitä silti tulee mietittyä että mitä kaikkea voisi tehdä työkseen... Olen tässä työnteon ohella hankkinut amk-tutkinnon ja hetken jo ajattelin lähteväni työnhakuun silloin kun valmistuin. Mutta en sit kuitenkaan ...ja nyt kun lukee jatkuvasti YT-uutisia niin eipä olis kiva olla se uusin tulokas työpaikalla.

Vierailija
11/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et hakisi uutta duunia. Kokeile! Sit vasta päätät jos tulee työtarjous.

Vierailija
12/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit lopettaa marinan ja olla kiitollinen, että sulla ylipäätän on työpaikka

Vierailija
13/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata olisiko vaihtoehtoja.

Vierailija
14/14 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:56"]Niin miksi et hakisi uutta duunia. Kokeile! Sit vasta päätät jos tulee työtarjous.
[/quote]
Töitä olen hakenut aktiivisesti viimeiset 7-8vuotta. Haastattelukutsuja tulee aika-ajoin, mutta muhinkään ei pääse. Ei valita, kun on jo työpaikka jne syitä on saanut kuulla.

Koulutukseni on kokki/tarjoilija, mutta terveydellisistä syistä en voi niitä töitä tehdä. Opiskelun merkinomin tutkinnon oppisopimuksella jotta eds olisi ollut joku muukin paperi. Oman alan koulutuksi käyty varmaan lähemmäs 100. Niillä ei tosin tee mitään työmarkkinoilla.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä