BB-Tuija kauden vastenmielisin henkilö
miten rehdistä ja suoraselkäisestä naisesta tuli selkäänpuukottava jonathanin lakeija, joka juoksee kertomaan tälle kaikki asiat kieli vyön alla. Jonathanin jengi pettyy niin kun ei tule voittoa kellekään heistä
Kommentit (18)
samaa mieltä. tuijan naamanvääntelyt saa pulssin nousemaan. todella hirveä akka
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:17"]
Kyllä rääkyjä-jenna on vieläkin vastenmielisempi. Sen kanssa en kestäis samassa tilassa päivääkään. Ehkä Jenna onkin se syy miksi Big Brother on muka tänä vuonna entistäkin rankempi.
[/quote]
Avasin ketjun vain katsoakseni, onko jonkun pitänyt tulla tähänkin avautumaan, että turha edes puhua muista, kun Jenna tai Jonathan on kuitenkin pahempi kuin kukaan. Eikä tarvinnut pettyä, vaan viestisi oli heti ensimmäisenä! Sulla taitaa olla joku pakkomielle?
Eipä ole Jennan voittanutta, typeryydessä.
Samoin! Vieläkin hävettää kun ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:01"]Samoin! Vieläkin hävettää kun ajattelen.
[/quote] Edellinen siis vastaus lorua hävenneelle.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:26"]
tuija syö koko ajan
[/quote]
Tuija syö räkää. Hyi olkoot!
Ja eikö sillä tosiaan oo mitään muuta vaatetta kuin se järkyttävä hihaton harmaa huppari? Kuka helvetin idiootti semmosia edes käyttää:D
Tuija on pelkkä vahvemman persoonan mielistelijä, rasittava mutta loppujen lopuksi aika harmiton eikä vastenmielisyydessään lähelläkään Jennaa ja Dania. Tai niistä seuraavana olevaa Jonathania.
Samaa mieltä Tuijasta. Ärsyttää kun se vääntelee naamaansa esim. kun Tuulikkia kiusattiin tai Jonathan tekee jotain "sangen hauskaa". Blaah.
Vaikea valita kumpi on vastenmielisempi, Tuija vai Jenna.
Se Jonathanin perseessä roikkuminen ja ihmeellinen palvominen näyttää niin nololta ja säälittävältä. Hihaton huppari jonka alta paistaa väärän kokoiset rintsikat...unohtamatta rään syöntiä telkkarissa. Tyylikästä!
Mua myötähävetti se lorun lukeminen ulkomuistista, niin kuin olisi ollut joku huikea juttu. Yläkoulumeininkiä.
Mua ärsyttää enemmän ne rumat vihreät housut, joissa reikä polvessa. :D
Itse oon kanssa pistäny merkille kuinka kaksinaamainen se ämmä on. Ensin ollaan niin kaveria toisen porukan kanssa ja heti kun silmä välttää juostaan kertomaan kaikki jonathanin jengille.
Kyllä rääkyjä-jenna on vieläkin vastenmielisempi. Sen kanssa en kestäis samassa tilassa päivääkään. Ehkä Jenna onkin se syy miksi Big Brother on muka tänä vuonna entistäkin rankempi.