Istun olohuoneessa ja odotan että mies nukahtaisi. Alkaa taas kuitenkin vonkaamaan.
Kohta on hyvä syy kieltäytyä kun on jo niin myöhäistä. Huoh.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Asu erillään? Ei elämä voi tuota olla loputtomasti.
Kyllä parisuhde voi olla hyvä myös ilman seksiä.
No miehelläsi on varmasti seksiä, mutta ei sinun kanssasi, jos jatkat pihtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitit väärin. Erota pitää ettei toinen vonkaa koko ajan ja aiheuta ahdistusta! En kehottanut jäämään vaan pois.
Mene makuuhuoneeseen ja sano ettei nyt tänä iltana tee mieli sänkyhommia. Kuulostaa hirveältä tuollainen piileskelee omassa kodissa.
Olen iloinen että olen sinkku. Minun ei ikinä tarvi jännittää ja piileskellä kotona. Valvon ja käyn nukkumaan silloin kun haluan. On rento ja mukava tunnelma.
Minkä helvetin takia aikuiset ihmiset pysyy tälläisissä hevonhuttu suhteissa?
Nyt järjestät eron ja menet päälääkäriin. Selvität miksi suvaitset tuollaista.
No mutta... Mähään voin tässä nyt alkaa flirttailemaan jos kerran miehsei on noin heikkopäinen etttä mitäs sulle kuuluuu?
Miksi? Annoin jo kaksi kertaa yön aikana. Antajalla on iloinen mieli.
Miksi elät tuollaisessa suhteessa jossa teidän molempien tarpeet eivät kohtaa? Säälin teitä molempia. Eroa ja etsi itsellesi kumppani, jolle seksillä ei ole niin merkitystä. Miehesi ansaitsee kumppanin joka on seksuaalisesti aktiivinen. Näitä tarinoita nähneenä niin kohta itketään kun mies on käynyt vieraissa.
Ap. Sinä olet sitä varten, että ilottelette sängyssä. Oletko sadisti.
Seksillä ei ole mitään merkitystä. Kassientyhjentäjäkin tämän ymmärtää kun ikää kertyy.
Joo minäkin tein tota aikani. Sitten erosin. En todellakaan jäänyt odottamaan että mies pettää minua. On ihanaa kun ei tarvitse enää olla kenenkään panoalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitit väärin. Erota pitää ettei toinen vonkaa koko ajan ja aiheuta ahdistusta! En kehottanut jäämään vaan pois.
Tämähän se. Toinen joutuu vonkaamaan ja toinen ahdistumaan.
Seksi kuuluu liittoon ja sitä saa haluta. Jos ei saa Sun puolella niin ero voi olla hyvä vaihtoehto, Etenkin jos vonkaus ahdistaa..
Ap kerrotko meille miksi olet edelleen tuossa suhteessa vaikka et selkeästikään haluaisi