13-vuotias oli ostanut sellaiset lapasenpidikkeet
Mä olin vähän suu auki, että mitä nyt... tyttö siis laittoi lapasensa hihoihin kiinni sellaisilla vauvojen lapasenpidikehenkseleillä. Tyyli on vapaa...
Kommentit (20)
Nuo oli muotia teineillä silloin kun itse olin nuori (90-luvulla).
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:09"]
Nuo oli muotia teineillä silloin kun itse olin nuori (90-luvulla).
[/quote]
Sama.
80- luvun lopulla yläasteella ollessani meillä oli tutit repuissa :)
AINIIN mun on pitänyt ostaa tollaset, en oo muistanut joten kiitti tästä, nyt laitan muistiin.
Tiijätkö kun mä olin kasarilla teini. Niitä henkselit lyhyitä klipsuja kyynertaipeissa esim liian pitkien hihojen lyhentämiseen. Se oli mun juttu silloin.
Mä olen jo ihan turtunut näitten täällä hiihtävien ulkonäköön, snadisti enää hätkäytti pojan kaveri, joka tuli siskonsa pinkeissä leggareissa, joissa oli tähtiä.Ei kuulemma löytänyt omia housuja. Oli sentään pitkä farkkupaita. Meillä tosiaan näkyy myös kaikki hiusmallit ja- tyylit, väreistä puhumattakaan.
Taidan itse erottua aika hyvin tässä porukassa, kun olen niin perusmutsi farkuissa.
Mä olen jo ihan turtunut näitten täällä hiihtävien ulkonäköön, snadisti enää hätkäytti pojan kaveri, joka tuli siskonsa pinkeissä leggareissa, joissa oli tähtiä.Ei kuulemma löytänyt omia housuja. Oli sentään pitkä farkkupaita. Meillä tosiaan näkyy myös kaikki hiusmallit ja- tyylit, väreistä puhumattakaan.
Taidan itse erottua aika hyvin tässä porukassa, kun olen niin perusmutsi farkuissa.
Siis mitkä? Sellaisen pitkän narun, joka yhdistää lapaset toisiinsa selän kautta?
Siis mitkä? Sellaisen pitkän narun, joka yhdistää lapaset toisiinsa selän kautta?
Jännästi taas menee... Itse olin nuori 80-90- luvulla eikä meillä kukaan käyttänyt näitä, eikä myöskään ollut mitään tutteja repuissa. Paikkakunnasta ja alueesta varmaan riippuu paljon.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:03"]Siis mitkä? Sellaisen pitkän narun, joka yhdistää lapaset toisiinsa selän kautta?
[/quote] hihoissa kiinni ei selässä
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:03"]Siis mitkä? Sellaisen pitkän narun, joka yhdistää lapaset toisiinsa selän kautta? [/quote] hihoissa kiinni ei selässä
[/quote]
http://www.polarnopyret.fi/image_view.php?name=3/7310012028873.jpg
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:03"]Jännästi taas menee... Itse olin nuori 80-90- luvulla eikä meillä kukaan käyttänyt näitä, eikä myöskään ollut mitään tutteja repuissa. Paikkakunnasta ja alueesta varmaan riippuu paljon.
[/quote]
7. Jatkaa
Paikkakuntana Turku :)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:03"]Siis mitkä? Sellaisen pitkän narun, joka yhdistää lapaset toisiinsa selän kautta?
[/quote]
http://kuvat2.huuto.net/5/36/5b5d60ddd2f72054bd8b3fb53d660-orig.jpg tällaiset vai? Tuskin :D
Mä kaivoin teininä jostain varastosta ne samat lapasenpidikkeet mitä olin pikkuskidinä käyttänyt ja otin uudelleen käyttöön :D Onhan ne aika sympaattiset kai.
mulla oli ne 15vnä ;) ihan itse ostin, ja oli aika monella muullakin samanikäsellä tytöllä samassa koulussa