Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, rahoitetaanko sinua parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2021 |

Tarinan mukaanhan naiset ovat kovasti rahan perään muutenkin.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan asuminen puoliksi mutta koska mies inhoaa kaupassa käymistä minä maksan ruokaostokset. Vähän ehkä harmittaa kun mies on kuitenkin se joka tienaa selvästi enemmän mutta en jaksa tapella. Hyvin hän jaksaa muistuttaa että menee lainan lyhennykset varmasti tasan.

Sinuna käskisin miehen ostaa ja valmistaa omat ruokansa. Säästäisit hetkessä monta sataa joka kuukausi.

Vierailija
62/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahoiteta, koska olen liian paska parisuhteisiin. Minua rahoitetaan työnteossa ja sijoittamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan maksettu yhteiset menot puoliksi jo 25 vuoden ajan.

Vierailija
64/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. Ei ole koskaan rahoitettu. Nyt, kun alan ajattelemaan, mieheni ovat olleet pienempituloisia kuin minä. Eli kai mä sitten olen jollain tasolla ollut se rahoittaja. Ainakin lomamatkoista, ruoasta ja huonekaluista olen maksanut isomman osan.

Vierailija
65/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tienaa enemmän ja maksaa lähes kaiken. Ostelee myös mielellään vaatteita, kukkia , koruja jne. Ulkomaanmatkat myös. Oltu 12v naimisissa ja ei juuri riitoja mistään. Elämäni rakkaus. Aina huolehtimassa kaikin tavoin.

Nainen 57v.

Kuulostaa prostituutiolta.

Vierailija
66/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tai no, meillä perheen kulut maksetaan tulojen suhteessa ja mies tienaa muutaman satasen enemmän kuin minä, joten maksaakin muutaman satasen enemmän. Siis tällä hetkellä, välillä osat on ollut toisinkin päin. Omat menot maksetaan ihan itse.

Vierailija
67/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tienaa enemmän ja maksaa lähes kaiken. Ostelee myös mielellään vaatteita, kukkia , koruja jne. Ulkomaanmatkat myös. Oltu 12v naimisissa ja ei juuri riitoja mistään. Elämäni rakkaus. Aina huolehtimassa kaikin tavoin.

Nainen 57v.

Onko todella prostituutiota se, että mies ostelee vaimolleen lahjoja? Oikeasti?! Entäs jos vaimo ostaa lahjan, onko sekin prostituutiota?

-eri

Vierailija
68/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. En hengaile tyhjätaskujen kanssa. Tän äiskä opetti jo pienenä. Kiitos äiti.

Vierailija
69/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan asuminen puoliksi mutta koska mies inhoaa kaupassa käymistä minä maksan ruokaostokset. Vähän ehkä harmittaa kun mies on kuitenkin se joka tienaa selvästi enemmän mutta en jaksa tapella. Hyvin hän jaksaa muistuttaa että menee lainan lyhennykset varmasti tasan.

MIKSI sinä suostut tuommoiseen? En ymmärrä miksi jotkut naiset on noin tossukoita eikä osaa pitää puoliaan yhtään. Sinuna perisin (vähintään) puolet kauppalaskuista mieheltä, miehet vielä yleensä syö enemmän.

Vierailija
70/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

Toivottavasti et ole koskaan ottanut ystävältäsi synttärilahjaa vastaan, koska sittenhän sinä olet... arvaat varmaan itsekin.

Vierailija
71/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

Taidat olla vain kateellinen. Ehkä mies olisi hommannut nuoremman siihen tarkoitukseen pelkästään? 

Vierailija
72/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

Prostituutiossa maksetaan seksistä. Me rakastamme syvästi toisiamme. Jos minä olisin enemmän tienaava, tekisin saman.

Nainen 57v.

Vierailija
73/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aina oman osuuteni eli puolet yhteisistä menoista. Aina. Vaikka viimeisillä pennosillani.

Ai pennit käy vielä maksuvälineenä?

Vierailija
74/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

Haha, just eilen olitte tuomassa lattareita. Haukutte suomalaisia naisia kullankaivajiksi samalla kun ite juttelette elättäjää vailla olevien naisten kanssa. Kaksinaismoralismi 👍

Vierailija
75/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kutsua prostituutioksi mutta on hyvä esimerkki kuinka juuri naiset hyötyvät parisuhteista ja avioliitoista taloudellisesti.

Senkin voisi jossain kohtaa huomioida kun käsitellään tuloeroja.

Vierailija
76/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse kutsua prostituutioksi mutta on hyvä esimerkki kuinka juuri naiset hyötyvät parisuhteista ja avioliitoista taloudellisesti.

Vai voisko ne tuloerot kenties olla syy siihen, miksi toisen rahallinen panos liitossa on isompi?

Tässä keskustelussa on ehkä useampi, joka ei ole avioliitossa. Nämä (miespuoliset?) henkilöt usein käsittelevät avioliittoa pelkkänä taloudellisena excell-taulukkona, jossa toinen aina "hyötyy" toisesta. Avioliittoa säätelee avioliittolaki ja aviopuolisot sitoutuvat toisiinsa juridisesti. Useimmiten tarkoituksena on myös tehdä lapsia liittoon. Avioliitot solmitaan nykyään kaiketi aina henkilön kanssa, johon ollaan voimakkaasti emotionaalisesti sitouduttu. Avioliitto ei siis ole kahden aikuisen ihmisen löyhä yhteenliittymä ja kimppakämppäjärjestely. Vaan se juuri ominaislaatunsa vuoksi eroaa näistä. Kaikki nämä hyötypuheet kuulostavat siihen nähden ihan omituisilta. Olen joskus näyttänyt näitä keskusteluja omalle miehelleni ja aika vierailta ne kuulostavat sellaiselle, joka on ollut avioliitossa 28 vuotta saman naisen kanssa. Ja joka on jakanut kaiken kanssani aina, eikä voisi kuvitellakaan, että alettaisiin laskemaan, kuka hyötyy ja miten paljon. Miten se edes laskettaisiin?

Joskus tuntuu vähän rasittavalta keskustella aiheesta henkilön kanssa, joka ei ole avioliitossa ollut, eikä ehkä aiokaan mennä. Tai sitten avioliitosta on todella huono kokemus ja sen tuottamaa tuskaa puretaan palstalla.

Vierailija
77/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai voisko ne tuloerot kenties olla syy siihen, miksi toisen rahallinen panos liitossa on isompi?

Tässä keskustelussa on ehkä useampi, joka ei ole avioliitossa. Nämä (miespuoliset?) henkilöt usein käsittelevät avioliittoa pelkkänä taloudellisena excell-taulukkona, jossa toinen aina "hyötyy" toisesta. Avioliittoa säätelee avioliittolaki ja aviopuolisot sitoutuvat toisiinsa juridisesti. Useimmiten tarkoituksena on myös tehdä lapsia liittoon. Avioliitot solmitaan nykyään kaiketi aina henkilön kanssa, johon ollaan voimakkaasti emotionaalisesti sitouduttu. Avioliitto ei siis ole kahden aikuisen ihmisen löyhä yhteenliittymä ja kimppakämppäjärjestely. Vaan se juuri ominaislaatunsa vuoksi eroaa näistä. Kaikki nämä hyötypuheet kuulostavat siihen nähden ihan omituisilta. Olen joskus näyttänyt näitä keskusteluja omalle miehelleni ja aika vierailta ne kuulostavat sellaiselle, joka on ollut avioliitossa 28 vuotta saman naisen kanssa. Ja joka on jakanut kaiken kanssani aina, eikä voisi kuvitellakaan, että alettaisiin laskemaan, kuka hyötyy ja miten paljon. Miten se edes laskettaisiin?

Joskus tuntuu vähän rasittavalta keskustella aiheesta henkilön kanssa, joka ei ole avioliitossa ollut, eikä ehkä aiokaan mennä. Tai sitten avioliitosta on todella huono kokemus ja sen tuottamaa tuskaa puretaan palstalla.

Tai ei vain ole löytänyt sitä elämänsä rakkautta. Sitä ei rahassa mitata.

Nainen 57v.

Vierailija
78/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samassa palkkaluokassa, joten kaikki maksetaan puoliksi. Helppoa eikä koskaan ole riitaa rahasta. 

Vierailija
79/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahoiteta. Tienaan enemmän kuin mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi