Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, rahoitetaanko sinua parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2021 |

Tarinan mukaanhan naiset ovat kovasti rahan perään muutenkin.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mussukkani minua rahoittelee, onhan hänellä rahulia. Mutta minä taas laittelen hänelle herkkuruokaa, hieron hartioita ja annan sekä pikku kukkastani että suukkulihoivaa. Tämä on kuules ihan kivaa ja kumpaakin hyödyttävää. Pus-pus!

Vierailija
42/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mieheltä rahaa ja se on väärin. Mies tienaa ihan hyvin, maksaa yhtiövastikkeen, melkein kaikki laskut ja ruoan.

Minulla vain työttömyyskorvaus.

Yrität miehen rahoilla ylläpitää korkeampaa elintasoa mihin sinulla on varaa ja se on väärin.

Teidän pitää erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mieheltä rahaa ja se on väärin. Mies tienaa ihan hyvin, maksaa yhtiövastikkeen, melkein kaikki laskut ja ruoan.

Minulla vain työttömyyskorvaus.

Yrität miehen rahoilla ylläpitää korkeampaa elintasoa mihin sinulla on varaa ja se on väärin.

Teidän pitää erota.

:D

... ihme Herra Tuomari

Vierailija
44/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Elän leveämpää elämää kuin yksin eläessä, mutta vastineeksi mies saa seksiä silloin tällöin ja seuraa arkeen.

Eli hän siis maksaa seurastasi.

Vierailija
45/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain käytännön esimerkkejä mitä tämä rahoittaminen voisi olla? En oikein ymmärrä kysymystä.

Vierailija
46/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä: mies maksaa vastikkeet asunnosta jonka omistamme 50/50.

Vierailija
47/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan kaikki tasan.

Vierailija
48/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen budjetti puoliksi. Sen päälle rahoitan yhteisen lapsemme budjetin ulkopuoliset menot eli kaiken muun paitsi asumisen, ruuan ja harrastuksen ja saan lapsilisän. Tämä kompensaationa pienempituloiselle puolisolle perhe-elämän ajan.

Muutama vuosi sittenhän lapsilisää pienennettiin ja pienempituloinen puolisoni sai verotukseen lapsivähennyksen...siinä kohtaa lapsen harrastus siirtyi hänen maksettavakseen.... Koin että oli väärin valtion puuttua meidän tulonjakoomme tuollaisella typerällä ja yllättävällä päätöksellä (ottivat minulta ja antoivat puolisolle).

Eli ei, minua ei rahoiteta perheessä.

Vierailija
49/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ostaa minulle esim lääkkeitä maksan sentilleen takaisin. Mutta itse saatan ostaa hänelle ilman korvausta. Maksan myös enemmän yhteisistä menoistamme. Minä nainen tienaan siis enemmän.

Mitali tulee postissa.

Vierailija
50/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai ei minua niinkään, mutta asuntoa, missä asun.

Vierailija
51/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa enemmän ja maksaa lähes kaiken. Ostelee myös mielellään vaatteita, kukkia , koruja jne. Ulkomaanmatkat myös. Oltu 12v naimisissa ja ei juuri riitoja mistään. Elämäni rakkaus. Aina huolehtimassa kaikin tavoin.

Nainen 57v.

Vierailija
52/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat parisuhteissa huo*ia. Maksattavat muilla. Sama koulutustaso ja ssman tadon duuni takaa tasa-arvoisemman suhteen. Ei tartte olla elätti.

Vierailija
53/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tienaa enemmän ja maksaa lähes kaiken. Ostelee myös mielellään vaatteita, kukkia , koruja jne. Ulkomaanmatkat myös. Oltu 12v naimisissa ja ei juuri riitoja mistään. Elämäni rakkaus. Aina huolehtimassa kaikin tavoin.

Nainen 57v.

---

Eikö hävetä? Itse häpeäisin.

Vierailija
54/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä prostituutioaloituksia on nyt ihan joka päivä?

Vierailija
55/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä kuka maksaa ja mitä. Palkat olleet aina suht samoilla tasoilla, kaikki menee samaan pottiin. Nyt olen koronan takia työtön, mies sai palkankorotuksen. Että ehkä olen sitten maksullinen nainen näin 26 vuoden jälkeen.

Vierailija
56/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Mies on tarkka siitä, että en käytä senttiäkään hänen rahojaan. Jos käytän, pitää maksaa takaisin. Ja näin se on muillakin tuntemillani naisilla. Ei välttämättä kaikkien miehet ole ihan yhtä pilkun tarkkoja, mutta ei ne myöskään elätä muijiaan. Tulisi äkkiä sanomista, jos emäntä jäisi vain sohvalle makoilemaan miehen rahoilla.

Miksi olet mennyt yhteen tuollaisen miehen kanssa? Jaetaanko teillä kotityöt varmasti tasan? ja saako synnytyksestä ja raskaudesta jotain plussapisteitä, joita mies joutuu sitten kompensoimaan esim. tekemällä enemmän pihatöitä? Saako kummatkin yhtä monta orgasmia? Entä teidän työt, kuormittaako ne varmasti yhtä paljon kumpaakin? Ja jos ei kuormita, niin kai se helpommalla pääsijä sitten ruoskii itseään, että ollaan tasoissa?

Minun tuntemissani liitoissa useimmissa rahat on aika pitkälti yhteiset. Tiedän vain yhden tuollaisen liiton, jossa nainen joutuu joskus lainaamaan aviomieheltään rahaa ja sitten maksamaan takaisin. Mutta siinä liitossa on aika vakavia valtasuhdeongelmia muutenkin...

Vierailija
57/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Elän leveämpää elämää kuin yksin eläessä, mutta vastineeksi mies saa seksiä silloin tällöin ja seuraa arkeen.

Et siis itse tarvitse seksiä.

Vierailija
58/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

---

Miksi?? Meillä on hyvä olla yhdessä. Rakastaisin häntä vaikka olisi rutiköyhä. Rakastan häntä kunnes kuolema meidät erottaa.

Nainen 57v.

Vierailija
59/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yleensä se elätttäjä kun ukot on hassanneet omat rahat viinaan ja milloin mihinkin.

Saispa edes kerran elämässä olla se joka siipeilee ja jolle kannetaan lahjoja.

Ainiin, kyllä edellinen ex toi kerran mulle kaupasta kurkun ihan kysymättä eikä edes vaatinut rahaa siitä.

Vierailija
60/79 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 57v.

---

Entäs jos kyseessä olisivat sinun omat vanhempasi? Isäsi ostaisi äidillesi lahjoja ja pitäisi hänestä huolta. Häpeäisitkö sittenkin?

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä