Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, rahoitetaanko sinua parisuhteessa?

Vierailija
24.09.2021 |

Tarinan mukaanhan naiset ovat kovasti rahan perään muutenkin.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Saan rahaa vanhemmiltani, sillä työttömyyskorvaus on 550 €/kk. Mieheni joutuu valitettavasti maksamaan asuntolainaamme tällä hetkellä. Maksan kuitenkin ruuat ja omat kuluni.

JAtkan vielä, että pidämme tiukkaa kirjaa siitä, että kuka on velkaa ja mistä. Maksan asuntolainasta puolet sitten, kun pääsen joskus töihin.

Näinhän ei tule tapahtumaan. Koettu on.

Ja mistäpä tiedät? Olen saamassa perintöäkin.

Ero teille tulee ennen kuin olet maksanut miehellesi pennin latia.

Vierailija
22/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan rahoiteta.

Kummallakin oma palkka, jonka mukaan kumpikin on elämänsä rakentanut.

Itselläni miesystävä, joka asuu toisella paikkakunnalla. Tapaamme vkonloppuisin, vuorotellen toistemme luona.    Kaikki vapaa-ajat ja lomat vietämme yhdessä.

Kumpikin osallistuu yhteisiin kuluihin ruokamenoissa.

Matkat eri paikkoihin niin Suomessa kuin ulkomaillakin, kumpikin maksaa erikseen.

Samoin omat asumiskulunsa.    Työpaikat ratkaisevat sen, että yhdessä emme voi asua.

Tosin mies on usein se, joka matkoilla tarjoaa tai maksaa ateriat ja juomat.   Haluaa sen vapaaehtoisesti tehdä, niin mikäpä siinä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse kaikki kuluni.

Vierailija
24/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Saan rahaa vanhemmiltani, sillä työttömyyskorvaus on 550 €/kk. Mieheni joutuu valitettavasti maksamaan asuntolainaamme tällä hetkellä. Maksan kuitenkin ruuat ja omat kuluni.

JAtkan vielä, että pidämme tiukkaa kirjaa siitä, että kuka on velkaa ja mistä. Maksan asuntolainasta puolet sitten, kun pääsen joskus töihin.

Ero teille tulee ennen kuin olet maksanut miehellesi pennin latia.

Ei muuten tule, koska meillä ei ole avioehtoakaan. Ero olisi aika huono ratkaisu.

Vierailija
25/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote = Visitor] Yes. I used to put my career aside and stayed as a housewife for 10 years. At the same time, of course, my future pension was greatly reduced.

My husband has bought me funds and stocks, and he also pays most of our bills on his bigger income. [/ Quote]

Minusta on niin hienoa tietää, että Suomessa on kunnollisia miehiä! Maksoin puolet kaikesta entisen mieheni kanssa; nyt hän on kullankaivajan kanssa, jolle hän maksaa.

Vierailija
26/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja mieheni haluaa että olen kotirouvana kun hän on poissa reisuhommissa. Hän haluaa sitä että pidän kotimme kunnossa ja hän saa tulla kotiin lepäämään. Hän tekee erittäin raskaita töitä. En saa käydä töissä lainkaan jos se haittaa hänen työssä käymistä niin että kotitöitä olisi likaa hänelle. Minun pientä palkkaa ei kuulemma tarvita niin että pärjätään ilman sitä. Ihanne miehelleni on että en käy töissä ollenkaan ja olen kotona kaiken aikaa. Minulla on harvinaislaatuinen mies ja kun sillä on äiti ollut kotirouva niin haluaa minunkin olevan kotona. 

Vierailija
27/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan samoin kuin minä rahoitan muita perheenjäseniä. Olemme perhe, kumpikin kantaa kortensa kekoon.

Vierailija
28/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. kirjoitti:

Minun rahani ovat minun ja sinun rahat ovat meidän. Onko tässä jotain epäselvää?

Hauskaa, mutta usein totta. Miehestä ei niin kovin hauskaa.

Vierailija
29/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ehkä. Minunkin vaimoni on elänyt rahoillani kohta neljännesvuosisadan. Saas nähdä, mikä muuttuu, kun saa kohta kaksi miljoonaa perintöä. 

Vierailija
30/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kotirouva. Vaimo hoitaa ostokset ja rahajutut sillä on enemmän aikaa.

Vierailija
31/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ostaa minulle esim lääkkeitä maksan sentilleen takaisin. Mutta itse saatan ostaa hänelle ilman korvausta. Maksan myös enemmän yhteisistä menoistamme. Minä nainen tienaan siis enemmän.

Meillä samoin, mutta tuloni ovat huomattavasti pienemmät, kuin miehelläni: olen tk-eläkkeellä.

Vierailija
32/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi, että monien kohdalla kyllä koska naiset tekevät 80 percent of consumer decisions. Jostain se raha vaan tulee.

Vierailija
33/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteistä. Myös värkki. Siksi käyn vieraissa. Tulin juuri lomalta.

N38

Vierailija
34/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vastineeksi teen suu ja käsitöitä.

Vierailija
35/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että yhä useamman 20-25 ikäisten naisten haaveena on oma sokerisetä?

Vierailija
36/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minä tienaan enemmän ja myös maksan isomman osuuden laskuista, eli olen se rahoittaja. Minusta se on ihan reilua ja kun mieheni tienasi enemmän, hän myös maksoi enemmän. Omat tilit meillä on, mutta samassa veneessä ollaan.

Vierailija
37/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun töissä ja tienaan ihan hyvin, mies hyppäsi siitä pyörästä pois pari vuotta sitten. Meillä on velaton koti ja rahahuolia ei ole. Ei tässä kumpikaan toista rahoita, vaan yhdessä maksetaan perheemme asiat. Yhdessä olemme olleet 25 vuotta ja lapset ovat jo isoja teinejä

Vierailija
38/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rahoitan, tai rahoiton ennen kuin vähensin työntekoa hänen tk-eläkkeensä tasolle. Tarvitaan enemmän aikaa kuin rahaa.

Vierailija
39/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eron jälkeen mulla jää nyt enemmän rahaa kuin ennen. Ex miehellä taas ei. Jännä juttu.

Vierailija
40/79 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan asuminen puoliksi mutta koska mies inhoaa kaupassa käymistä minä maksan ruokaostokset. Vähän ehkä harmittaa kun mies on kuitenkin se joka tienaa selvästi enemmän mutta en jaksa tapella. Hyvin hän jaksaa muistuttaa että menee lainan lyhennykset varmasti tasan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi