Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAHJOITAN!

Vierailija
12.11.2014 |

Mistä löytäisin lapsiperheen, joka todella tarvitsisi vaatteita ja leluja, eikä ole itsellään varaa ostaa. Hyväkuntoisia ja jopa käyttämättömiä poikien ja tyttöjen vaatteita vauvasta- 5vuotiaalle pojalle 3- vee saakka tytölle kokoja tarjolla. Sekä leluja. Ehjiä ja vähällä käytöllä olleita. Antaisin mielelläni niitä tarvitseville!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet? Ottaisin mielelläni vastaan, minulla syntyy poika joulukuussa.

Vierailija
2/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on avun tarpeessa, jäi yksin odottamaan lastaan... Missä päin tavarat on, yhteystietoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-S. En vaan halua laittaa tänne tietojani. Miten onnistuisi?

Vierailija
4/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tätä varten uusi sähköposti, jota ei voi tunnistaa :) halukkaat voi sitten naputella sulle sähköpostia..

Vierailija
5/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm uskallatko laittaa sähköpostis tähän? Jos jutellaan sitä kautta?

Vierailija
6/15 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin otetaan myös lahjoituksia.

Vierailija
7/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimin lastensuojeluliitto.

Vierailija
8/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulle laittaa viestiä kaikki kirpparimyyjät. Lahjoita suosiolla vaikka sinne ensi- tai turvakotiin.

Vierailija
9/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeija on myös hyvä.

Vierailija
10/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai seurakunnalle, diakonityöntekijät tietävät missä perheissä olisi tarvetta ja aiheuttaisi iloa.

Vierailija
11/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laskettu aika kesäkuussa joten mielellään ottaisin vastaan pienen vauvan vaatteita. Sukulaiset muuten auttaisivat, mutta heillä itselläänkin tiukkaa. Olen 17 joten pääasiassa elän erilaisilla tuilla jotka eivät päätä huimaa. Jos löytyy halua auttaa, arvostaisin sitä, niin laita sähköpostia nora97@ luukku.com.

Vierailija
12/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:36"]

Pelastusarmeija on myös hyvä.

[/quote]

Ne myy ne.

Vierailija
13/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:49"]

Tai seurakunnalle, diakonityöntekijät tietävät missä perheissä olisi tarvetta ja aiheuttaisi iloa.

[/quote]Toi on hyvä, nyt on joulu tulossa ja on perheitä joilla ei ole varaa lahjoihin. Eikä tarvitsisi epäillä etteikö menisi lahja oikeasti tarvitseville missä sitä osattaisiin arvostaa.

Vierailija
14/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos noista tiedoista! Otin jo yhteyttä seurakuntaan. :) viestit 2, 3 ja onko 6 samaa, sekä 12. Uskon, että ootte oikeasti avun tarpeessa ja laitan teille paketit postiin, jos laitatte itse tähän sähköpostiosoitteet niin otan teihin yhteyttä. :) postikulut maksan mut isoja toimituksia en valitettavasti nyt halua kustantaa.. Tietysti jos asutte lähellä niin saa hakea esim. Hoitopöytä ym.. joutas kans pois.

Vierailija
15/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin aiemmin sähköpostiosoitteeni joten odottelen vain yhteyden ottoa :) Ja itse olen Turun seudulta ja jos saan autokyydin jostain niin isompienkin tavaroiden haku onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme